WIMSIM
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie basis voor je NK. En de volgende keer na je lichaam luisteren.
Dus dan maar geen 360. Hou je aan je doelstelling ;-)
Nogmaals mooie basis en vanaf januari lekker naar je NK toe trainen en dan knallen.
Rinaldo
kb 255 267,5 mis 279 goed!!!
Bank 190 3x mis helaas
?mijn wedstrijd was minder goed.Zou niet meedoen maar training ging lekker dus toch besloten om deel te nemen.Zag het ook als een zware training.
Was in 1 week 3kg afgevallen door griep( was een beetje verrast) en woog nu slechts 95kg. Had wel erg veel vertrouwen.
Squat : 255- 267,5 mis- 270
(ging uit balans toen ik de stang terug moest leggen)
bank: 190 3x gemist en dus voor het eerst uitgebomt.
opwarmen ging lekker tot 180, helaas bleek mijn aanvangsgewicht teveel vandaag.Had zelf het idee dat ik vandaag 200 kon drukken.
Mocht niet meer deadliften wat ik wel erg jammer vond.
Was voor de rest wel een leuke dag, Ylke goed getild.
Mooie beurten gezien van mannen uit Raalte,Lucas en Ruud Gransier(die RAW 225kg druke)
Nu maar even rust en dan voorbereiden voor het NK in maart waar ik mijn doel voor dit seizoen wil gaan halen.
Is het schema al klaar Ylke?

Effe rustig aan, met je schema!! 2 weken rust ook voor jou![]()

Goed gelift gister Ylke!
Bij de opwarming zag ik al dat het een best squat gewicht moest gaan worden
lift je nu ook bij NPB dan?
mijn wedstrijd was minder goed.Zou niet meedoen maar training ging lekker dus toch besloten om deel te nemen.Zag het ook als een zware training.
Was in 1 week 3kg afgevallen door griep( was een beetje verrast) en woog nu slechts 95kg. Had wel erg veel vertrouwen.
Squat : 255- 267,5 mis- 270
(ging uit balans toen ik de stang terug moest leggen)
bank: 190 3x gemist en dus voor het eerst uitgebomt.
opwarmen ging lekker tot 180, helaas bleek mijn aanvangsgewicht teveel vandaag.Had zelf het idee dat ik vandaag 200 kon drukken.
Mocht niet meer deadliften wat ik wel erg jammer vond.
Was voor de rest wel een leuke dag, Ylke goed getild.
Mooie beurten gezien van mannen uit Raalte,Lucas en Ruud Gransier(die RAW 225kg druke)
Nu maar even rust en dan voorbereiden voor het NK in maart waar ik mijn doel voor dit seizoen wil gaan halen.
Is het schema al klaar Ylke?
Dat je met relatief hoge gewichten opwarmt zeg maarDank je wel. nee ik ben niet meer actief bij de NPB.
Wat zag je dan bij de warming up? omdat het eigenlijk niet de bedoeling was. ja tussen de 350 en 360 maar meer ook niet.
, vergeleken wat ik normaal doe haha
volgende keer 400 erop!
week 5
KB 3x300 maar een set gedaan ivm mijn knie, volgende week een zware kniebuig week.
Bank 3x190 3x200 3x285
DL over geslagen last van mijn knie bij het aan zetten
De doelen die ik mezelf gesteld heb zijn KB 370-380 bank 210-220 deadlift 350-360