Ylke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 123kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar sluit ik bij aan. We hadden weer een mooie training gisteren
Riri, sterke buig en wie gaat er meer trekken![]()
![]()

Maar wil de strijd met jou ook wel aan, ben 2 weken na je aan de beurt dus zet maar iets moois neer waar ik me op kan richten.

ummmm we zullen zien. Ik ga voor een "ouderwetse" 300
---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
Dan deadlift ik ook meer dan jou
Bank ik 25kg meer dan jou en buig ik 60kg meer dan jou. Is dat wat waarop jij je kan richten ?
, maar ik wacht je deadlift af en bank 25kg meer?? ben benieuwd hoeveel je wilt gaan drukken dan.dat is makkelijk. Gewoon 25kg meer dan jou. Dus ...... :-)
dat is makkelijk. Gewoon 25kg meer dan jou. Dus ...... :-)
dat is makkelijk. Gewoon 25kg meer dan jou. Dus ...... :-)

dus dat word dan minimaal 225 voor je
wil je niet nerveus maken :-)
Ja hehe, natuurlijk!
Ylke? Log je niet meer? Ik hoorde van Riri dat je leuke kilo`s draaide ( in je Dl pak ) met kniebuigen?
Nee, ik heb de vrijdag training niet gelogd.
Ik wilde kijken of mijn knie wat belasting kon hebben omdat er een scheurtje in mijn miniscus zit. ik heb vorige week 280 gebogen zonder pijn en reachtie. Afgelopen vrijdag wilde ik iets hoger en heb ik 3x310 gebogen en niet wetende dat ik mijn deadlift pak aan had.
Heb wel wat reachtie in mn knie maar dat is nu weg.
Met banken heb ik 215 vastgehad en gevoeld.
Deadliften heb ik alleen vorige week gedaan tot 230.
Heb meer gerompt.
Kort om, het is niet mijn beste voorbereiding maar ik zal er alles uit halen en heb er vertrouwen in. heb 2 goede wedstrijden achter me liggen als basis.

Mooi dat de reactie weg is. Was ik al benieuwd naar. en je buigen was top vrijdag. Had ik toch moet filmen ;-)
Zelf ben ik gisteren goed onderhanden genomen door mijn therapeut. Het is geen wervel/gewrichtsprobleem in mijn onderrug en heup. Beide spierkwestie. Heup minst erger. Gewoon setjes (licht) gaan maken en extra oefening doen. Onderrug heb ik toch iets van een scheurtje (letsel) opgelopen (peesplaat). Komt goed en dus licht belasten en dan voornamelijk dus nu ook met riem buigen en deadliften, dit ter bescherming. Komende week dus afwachten.
Focus is om op de kaasstad een lekkere wedstrijden te tillen, lees 8-9 goeie beurten om zo een goede basis te hebben voor mijn voorbereiding voor het EK. Eerst mogen jullie volgende week![]()