XXL Nutrition

de nieuwe Sport & Fitness

dutch windmill

** BULL POWER **
Elite Member
Waardering
27
jongens in de nieuwe S&F staat (naar mijn mening) een goed artikel over het behoud van je gains na een kuur..

verder vindt ik dat dit blad een hele goede weg is ingeslagen nadat het is overgenomen..

Eindelijk een blad waarin doping wordt behandeld en onderkend als gemeengoed van alle topsporten...

ook staat er een leuk verslag in van de EemsmondCup in Delfzijl..

Dus als je hem nog niet hebt..even halen als het goed is ligt hij vandaag in de winkel..

Grt. Rico

Hmm, bedankt voor de tip. :cool:

dutch windmill zei:
jongens in de nieuwe S&F staat (naar mijn mening) een goed artikel over het behoud van je gains na een kuur..

verder vindt ik dat dit blad een hele goede weg is ingeslagen nadat het is overgenomen..

Eindelijk een blad waarin doping wordt behandeld en onderkend als gemeengoed van alle topsporten...

Dus als je hem nog niet hebt..even halen als het goed is ligt hij vandaag in de winkel..

Grt. Rico

Dat vind ik nou ook, steeds meer leuke artikelen.

Dan ga ik die zo even kopen. S&F is nog het meest realistisch van alle bladen vind ik. M&F is american junk!

Is die rotte hond die jaloers was op gunther er al uit?

btw the pure kracht moet ook echt gaan.

bedankt voor de tip! ik ga hem vanavond meteen halen..

Ramonius zei:
Dan ga ik die zo even kopen. S&F is nog het meest realistisch van alle bladen vind ik. M&F is american junk!

missschien staat er nix over as in maar vind in de Flex en M&F echt wel soms leuk leesvoer staan vooral de flex heeft vaak mooie foto's

dutch windmill zei:

Grt. Rico

Was net van plan om er een tread over te openen maar idd een erg goed artikel, en een leuk verslag van delftzijl, en goede foto's van de top 6 van de arnold classic

Vind het ook wel een leuk blad.

sterker nog... ik ben hem nu aan het lezen.

Best leuk blad eigenlijk, ik dacht dat het een beetje een mens health was.

maar er staan echt goede dingen in.

Laatst bewerkt:
Mens health is voor faggs en beachboys.

Mars zei:
Mens health is voor faggs en beachboys.

YEAH!

Borst biceps mannetjes. Er staan ook vaak van die gare oefeningen in die ze zelf hebben verzonnen. De volgende dag als je in the gym komt zie je ook een aantal bierbuikmannetjes die oefeningen uitvoeren.. wel lachen altijd.

Ja ik vind het vreselijk. egt zo'n blad dat een gezonde lifestyle voor regular mannen uitoefend en dat elke man in nederlands ook in zijn bladen assortiment moet hebben.
Als ik zo'n cover ziet dan krijg ik braakneigingen.. thank god there's bodybuilding.

En als je dan toch de S&F hebt kijk dan meteen even op pagina 112. Daar staat een stuk over mijn sportschoolhouder Jack van de Steen, een paar foto's en de prijzen die hij heeft gewonnen.

Mars zei:
Als ik zo'n cover ziet dan krijg ik braakneigingen.. thank god there's bodybuilding.
huh? die gasten zijn echt RIPPED, ok ze zijn niet zo breed als coleman maar hebben ook aardig wat spiermassa!

Mwah, flex vind ik al helemaal nix. Welk leuke hoor dat harcore gedoe... maar voor 4 euro zoveel wil ik wel wat te lezen hebben.

Ben vandaag even gaan kijken, 4 boekjes toko's afgelopen maar nergens S&F?!

Abbonnees krijgen m zeker eerder?

sanniejj zei:
YEAH!

Borst biceps mannetjes. Er staan ook vaak van die gare oefeningen in die ze zelf hebben verzonnen. De volgende dag als je in the gym komt zie je ook een aantal bierbuikmannetjes die oefeningen uitvoeren.. wel lachen altijd.

voorlopig komen jouw biceps nog niet in de buurt bij die van hun :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven