FreeWeights
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n ramptoeristen die fotografen! Beetje foto's zitten trekken van een renner die in de prikkeldraad ligt (met z'n blote kont). Ze zouden hem er beter uit geholpen hebben.
Helemaal lelijk dat hij nu een kwartier later binnenkomt terwijl hij gewoon in de kopgroep zat. Kunnen ze hem niet minstens de zelfde tijd geven als het peloton? Dus +4 minuten ofzo.
Iemand beelden van de val van Vino?
Fantastisch renner, zonde dat ie zn carriere dan zo moet afsluiten![]()
Damnnn... Je kan zeggen wat je wil maar dit zijn toch echte atleten/topsporters. Kerel rijdt gewoon uit en pakt nog de bolletjestrui. Niet normaal, respect.
Zo'n ramptoeristen die fotografen! Beetje foto's zitten trekken van een renner die in de prikkeldraad ligt (met z'n blote kont). Ze zouden hem er beter uit geholpen hebben.
Laten we wel zijn, Hoogerland rijdt niet in de tour voor een hoge klassering.
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 21:10 ----------
Niet van de val zelf, wel van daarna
http://nos.nl/video/255057-pijnlijke-val-vinokoerov.html
Ik sloeg bijna me tv doormidden man, toen Hoogerland dat prikkeldraad invloog. Hoe vaker ik dat filmpje terugkijk, hoe vreemder ik het vind, wat die auto daar deed.
Schijnbaar luisterde de bestuurder niet naar Tourdirecteur Prudhomme toen die hem vroeg om aan de kant te gaan voor de ploegleiderswagen van Voeckler. Uiteindelijk prrobeerde hij er toch langs te komen, maar op een plek waar dat natuurlijk helemaal niet kon. Prudhomme was ook aardig furieus, en die auto plus bestuurder zijn meteen uit de Tour gehaald. Eerst wordt Sorensen van zijn sokken gereden door een motard, en dan dit... Kan toch gewoon niet gebeuren man, is duidelijk een gevolg van het enorme mediacircus rondom de Tour. Renners moeten altijd voorrang hebben op motors en auto's in koers. En daar rijden er nu gewoon veel te veel van rond.
Nee dat snap ik. Maar het gaat om het principe.
En ik denk dat jij ook wel liever 87e zou worden dan 127e...