MuscleMeat

De Tour de France 2011

Gesink valt me tegen. Had gehoopt dat hij enigzins hersteld was.

Miljaar! Spijtig van Vanendert.. Dat had echt te mooi geweest als hij had gewonnen op Luz Ardiden.

• Topic Starter Topic Starter
frank schleck was sterk zeg had ik niet verwacht

Mooie rit alhoewel de eerste echte bergrit onder de favorieten weinig teweeg bracht. Benieuwd naar de vorderingen van Contador, gaat denk ik elke dag sterker worden en in de Alpen/laatste Pyreneenrit ten aanval.

Mooi mannetje die Voeckler. 'Kga hem steeds meer waarderen.

Vanendert de superknecht zit al heel de week sprints bergop aan te trekke voor de phille, en nu dit? Vandenbroeck zal thuis zitten rotten als je ziet welke klassementsmannen al moesten afhaken.

Wel spijtig van gesink

schleck al twee min op alberto - cunego darkhorse

Basso weer terug aan het front, maakte een sterke indruk vandaag. Szmyd deed weer mooi beulswerk en Basso is ook iemand die in de Alpen zijn mannetje kan staan.

Steegmans, Boom en Klöden naar house

Tour de tomber.

Hushovd alleen in de aanval tegen de Aubisque op ? Dacht hij laat ik het sprintje maar even pakken en dan maar doorgaan totdat ze me weer bij halen ? (oh en dat sprintje pakte hij dus ook niet.. nog vreemder)

Thor !! ... hehehe Wat een rit !

Als ie zo blijft doorgaan eindigt Voeckler nog in geel in Parijs

Als ie zo blijft doorgaan eindigt Voeckler nog in geel in Parijs

leuk voor hem , maar dan moeten de toppers zich echt diep schamen
vandaag heeft de belg een nieuwe held - naam Der Jelle
wat mij ook opviel als F Schleck zo blijft demareren dan komt hij nooit weg uit een kopgroep - Zo rijden ze evans er nooit af en in een tijdrit gaat Cadel ze overvleugelen wat ik eigenlijk ook wel spijtig vind , want een reagerende renner hoeft van mij niet te winnen

Weet niet of de rest afwacht of niet weg kunnen rijden. Voeckler komt wel heel makkelijk mee.

Nederlandse wielrennen :roflol:

contador wint gewoon de tour , hij speelt toneel en kon makkelijk mee vandaag, beetje nog die knie herstellen en toeslaan in de alpen

Terug
Naar boven