XXL Nutrition

De Tour de France 2011

Kan iemand me even updaten? Vino en vd Broeck uit de tour? Hoogerland voor bolletjes, in kopgroep met oa Sanchez en Voeckler

• Topic Starter Topic Starter
was een valpartij in de afdeling na de 2e categorie berg grote valpartij iedereen vloog naar beneden vino ook en van den broeck ergens tegen een paal ofzo denk ik not sure

hoogerland is vooruit met mannen zoals L.L sanchez voeckler casar

Anders rijd een officiële auto je ff uit de rit.

Jezus, idd

wat is er gebeurt gek was net ff weg

nee man dit kan niet

Totaal gestoorde official die gewoon even Flecha en Hoogerland torpedeert, gelijk ontslaan zo'n idioot. Hoogerland is er vrij slecht aan toe, bloed aan beide benen.

gaan ze zeker niet herhalen fuuuu

Damn , rampzalige rit. VDB eruit :(. Schouderbreuk btw... En idd wtf Flecha los in de prikkeldraad ook..

gaan ze zeker niet herhalen fuuuu

Nee natuurlijk niet, z'on schandalige actie is een blamage voor de organisatie. Hoogerland verspeelt hiermee misschien zijn kansen op de bollentrui. Hij ziet er totaal niet fris uit, logisch ook nadat je even het prikkeldraad in bent gereden.

Als het geen Fransoos was zou die zeker moeten ophoepelen, maar je weet hoe dat gaat met Fransen tussen elkaar.

vermoedelijk een inschattings fout door gebruik van alcohol

Nee natuurlijk niet, z'on schandalige actie is een blamage voor de organisatie. Hoogerland verspeelt hiermee misschien zijn kansen op de bollentrui. Hij ziet er totaal niet fris uit, logisch ook nadat je even het prikkeldraad in bent gereden.
Tja, laten we hopen dat hij morgen goed hersteld, vandaag heeft hij iig de spreekwoordelijke bolletjespleister op de 'schandalige' wonden.

mind = blown

Nu ik erop let zie je pas echt hoe Hoogerland vliegt, ongelooflijk dit.

idd hoogerland vliegt letterlijk 2 meter van de grond

in het prikkeldraad

do not want

Terug
Naar boven