AndroidHealthClinic

De Tour de France 2011

Ach ja, hij kan nog ver komen met zijn loopbaan! We gaan het zien.

Gesink, wat een lachertje deze Tour. Komt zowat vijf minuten later binnen dan Ruijgh. Ik kan er nog steeds niet bij. Die kerel krijgt bijna een miljoen per jaar betaald, en het moment dat hij er echt moet staan voor de gehele wereld, geeft 'ie het openlijk op.

Om dan nog niet eens te spreken over wat je teamgenoten daar van moeten vinden. Gesink heeft voor mij echt afgedaan. Dan juich ik liever voor de helden die op avontuur gaan en er vol voor gaan.

Hopelijk wint Contador alsnog de tour maar het zou mij verbazen.

Gesink, wat een lachertje deze Tour. Komt zowat vijf minuten later binnen dan Ruijgh. Ik kan er nog steeds niet bij. Die kerel krijgt bijna een miljoen per jaar betaald, en het moment dat hij er echt moet staan voor de gehele wereld, geeft 'ie het openlijk op.

Om dan nog niet eens te spreken over wat je teamgenoten daar van moeten vinden. Gesink heeft voor mij echt afgedaan. Dan juich ik liever voor de helden die op avontuur gaan en er vol voor gaan.

Volg je het wielrennen wel vaker ? Gesink is op zijn bek gegaan bij een valpartij en mag daardoor het klassement vergeten, er rest hem slechts relatieve rust en proberen een bergetappe te winnen.

Dan kun je een miljard verdienen als je pech hebt en valt als de blessures niet meevallen ben je gezien. Net zoals Vino, Kloden, Wiggins, JVDB.
Hij is dus niet 'eerlijk' verslagen en vandaar snap ik de kritiek niet echt ?

Laatst bewerkt:
heb er zin in vanmiddag!

werken dus kan niet zien :( maar morgen wel, nationale feestdag , hopelijk een overwinning van een belg :p

Waarom zit je dan niet op Hoogerland te zeiken, die kon zijn bolletjestrui ook niet behouden na een valpartij. Of als Gesink niet op zijn rug maar op zijn gezicht was gevallen en het had er gehavend uit gezien had je dan wel begrip gehad...

matige rit

Morgen verwacht ik toch echt vuurwerk!

Waarom zit je dan niet op Hoogerland te zeiken, die kon zijn bolletjestrui ook niet behouden na een valpartij. Of als Gesink niet op zijn rug maar op zijn gezicht was gevallen en het had er gehavend uit gezien had je dan wel begrip gehad...

Gaat er om dat hij het gewoon op geeft.
Hoogerland is vaak nog in de aanval.

had er gewoon meer van verwacht. Vooral in die laatste slotklim, ene aanval na de andere... Er was daar echt veeeel meer te rapen. Heb voor de klim de winnaar nog voorspelt tegen mijn pa.

2 keer contador en uiteindelijk terug samen :roflol:

Laatst bewerkt:
Stond een leuk stukje in het Brabants dagblad gisteren over Gesink en kornuiten. Kon me er best in vinden. Het is natuurlijk moeilijk in te schatten hoe ernstig de blessure van gesink is maar imo vallen tot nu toe alle nederlanders tegen op ruijg na! Hoogerland voor zijn vechtlust maar niet voor de prestaties en als we sec kijken is dat waar de tour om draait.

Gaat er om dat hij het gewoon op geeft.
Hoogerland is vaak nog in de aanval.
Dus al die 100 andere lui in het peloton zijn ook lafaards? Ga eerst zelf maar eens met 40 het uur op het asfalt knallen en vervolgens 2 weken meer dan 200 de dag fietsen met gem 50km/h of gigantische bergen opfietsen voordat je iemand laf noemt. Wat overigens erg makkelijk is vanuit je bureaustoel die 0 km/h doet!

Niemand heeft m een lafaard genoemd toch?

Stond een leuk stukje in het Brabants dagblad gisteren over Gesink en kornuiten. Kon me er best in vinden. Het is natuurlijk moeilijk in te schatten hoe ernstig de blessure van gesink is maar imo vallen tot nu toe alle nederlanders tegen op ruijg na! Hoogerland voor zijn vechtlust maar niet voor de prestaties en als we sec kijken is dat waar de tour om draait.

Vond je Mollema vandaag ook niet presteren dan?

Sure, Ruigh is een held, maar Mollema die vandaag dapper tweede wordt telt niet mee ?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 18:52 ----------

had er gewoon meer van verwacht. Vooral in die laatste slotklim, ene aanval na de andere... Er was daar echt veeeel meer te rapen. Heb voor de klim de winnaar nog voorspelt tegen mijn pa.

2 keer contador en uiteindelijk terug samen :roflol:

meh, klimmetje van de 2e cat is niet zwaar genoeg om echt onderscheid te maken. Dappere poging van Contador die laat zien dat hij lef heeft, maar erg veel lijkt het hem niet o te leveren. Maar goed, een paar seconden hier en een paar seconden daar kan uiteindelijk toch resultaat geven, het is echter wel heel erg veel werk en het blijft maar de vraag of het de slimste investering van zijn krachten is.... de tijd zal het leren.

Er wordt tenminste iets gedaan door Contador en dat maakt het in ieder geval leuker om te kijken da een hele tour te moeten wachten op geen enkele echte aanval.

Ik hoop dat Gesink nog wat laat zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven