Fitness Seller

De Tour de France 2011

donderdag op de galibier gaan we wat zien denk ik ook idd

Voeckler moet al dik tevreden zijn als hij in Parijs op het podium mag staan ( top 3) Wie was de laatste Fransman? Virenque?

ik gok erop dat hij het geel morgen kwijt is, en overmorgen uit de top 5 tuimelt

Andy is een jankzak.

16ba3vp.jpg

:roflol: Knuppel je werd er bergop al afgereden.

Vond dat allemaal van die arrogante antwoorden. Nu echt hopen dat Contador m terugpakt, net alsof Andy ooit ver bij m uit de buurt geweest is!

Dikke rit, Contador vol in de aanval alleen Evans en Sanchez konden mee. Uiteindelijk redelijke winst op alle overige favorieten geboekt vooral Andy Schleck komt er slecht vanaf.

Worden leuke dagen....straks lost Contador Evans op echte steile bergen. Op kracht kan Evans veel tijdrijden, muurtje op racen maar als het echt zwaar wordt gaat hij een keer falen.

Hehe, lees dit nu pas. Had vandaag niet gekeken, dacht dat er weinig spannends zou gebeuren. Wel wat gemist dus.

gesink? hou toch op man zoals johan gister ook al zei in tour du jour internationaal presteren onze jongens 0,0 en gelijk heeft die.

Contadora pakt de tour

Ik denk dat johan heerst is zelf met 65 km /uur op zn k*nis moet vallen om daarna iets nuttigs over robert gesink te kunnen zeggen, neem maar van mij aan dat de meeste mensen met zijn vetpercentage na zo een klap een aantal spierscheuringen hebben zo niet erger. Denk je dat je dan nog vooraan kan zitten in een race als de tour.
Ik heb het niet gezien maar als hij echt 0,0 zegt over die jongen heeft ie geen fl**ker verstand van fietsen.

Ach ja johan.. die mislukte voetballer van go ahead die over alles een mening heeft.

Gesink rijdt doelloos rond, gaat niks meer worden. Er zijn zo 20 man die beter zijn dan hem op het moment en gelet op de taktiek van de Rabo's in de bergritten wordt het ook niet veel in ontsnapping. Mollema twee keer in een 'chasse patate' en daarnaast nog een keer 1 van de zwaksten in een kopgroep. Gesink zal geslacht worden mocht hij in een groep ontsnappers terecht komen, hij heeft gewoon geen ervaring om in dat soort groepjes te zitten. Misschien even een lesje nemen bij Hushovd.

Snap sowieso niet waarom nederland alle hoop op Gesink gevestigd had.

En Tour du jour, zijn er echt mensen die dat kijken? Verschrikkeljk zeg. Zitten veelal voetballers die echt helemaal niets te melden hebben.

Tour du jour is inderdaad kwa wielrennen saai, maar ik kijk ook vi voor de humor en niet voor het voetbal :p

Ik kijk voor Nicolien :heart:

En Tour du jour, zijn er echt mensen die dat kijken? Verschrikkeljk zeg. Zitten veelal voetballers die echt helemaal niets te melden hebben.

Vive le Vélo is het in België :). Prachtig programma.

Mooi van contador vandaag ,minuutje op Andy. Jammer dat ik net naar een festival ben als het spannend wordt :(. Als contador weer in vorm komt gatie hem ook gewoon weer pakken, alleen zijn de schlecks met 2 en dus niet te onderschatten. Als ze nie ontsnappen in de Alpen dan isdie sowieso voor Evans. Die trouwens vandaag nog voor Contador was en mooi meekan, hij rijdt echt een goeie tour.

er zijn ook geen alternatieven , dus eigenlijk wel logisch , net zoals omega het op van de broek zette alleen die hebben wel nog een gilbert/vanendert/greipel

en wij hebben tjalingi/mollema/ten damme - oke sanchez heeft een etappe gewonnen

dat snap ik ook niet - tour de velo op de belg lijkt me geschikter

Avondetappe of inderdaad de belgische kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop zo dat gesink ons allemaal voor de gek houdt en op de alpe dhuez gaat winnen

dat zou wel humor zijn

Terug
Naar boven