MuscleMeat

De Tour de France 2011

dan zal het voor voeckler afhangen hoe goed hij in de tijdrit presteert

• Topic Starter Topic Starter
Voeckler kwam nog goed terug op het einde...

normaa pakt evans dit.

Jammer van de Schlecks, hoop dat ze samen beetje gaat aanvallen ipv pareren, dat werkt niet bij Contador gok ik.

individuele tijdrit vorig jaar was voeckler zo'n 3:30 trager dan contador maar wel 1:30 sneller dan Evans

voeckler sneller dan evans in de tijdrit?

what?

Lijkt me dan ook de enige tijdrit in de tour waar Voeckler sneller was dan Evans. Evans die in vorm is > Voeckler

Evans reed vorig jaar die tijdrit niet voluit, boeide hem niks meer toen. Maar verder is Evans wel een meester in het vernken van tijdritten, zowel in 2007 als in 2008 in feite de overwinning uit handen gegeven in de tijdrit.

Een Evans in topvorm had in 2007 dicht in de buurt van Leipheimer gekomen en zo de TDF gewonnen. In 2008 was hij de dagen er voor murw gereden door Saxo-bank van gele truidrage Sastre en werd de tijdrit ook een sof voor hem.

Evans lijkt echter scherper dan ooit en heeft dit keer geen last van valpartijen. In andere jaren waren wonden en het helen daarvan nog wel eens funest voor zijn presteren.

En vergeet niet dat Voeckler vleugels krijgt omdat hij een Fransoos in het geel is.

zou me niets verbazen als die fransen het hele peleton van de fiets trappen zodat voeckler in ze eentje door kan rijden :D

Evans lijkt veel relaxter in de Tour te staan dan voorgaande jaren. Het zal tussen hem en Contador gaan voor de eindzegen. Ik zet echter nog steeds mijn geld op Contador. Voeckler kan toch niet tijdrijden, en is ook geen rasechte klimmer. Logischerwijs zal hij dus de komende dagen zijn gele trui verliezen aan Contador of Evans. Als hij wel mee komt in de Alpen is het gewoon geen zuivere koffie.

Ik durf niks meer te voorspellen, dacht ook dat Gesink een serious shot had... We zullen het tussen de besneeuwde toppen van Galibier zien!

gesink? hou toch op man zoals johan gister ook al zei in tour du jour internationaal presteren onze jongens 0,0 en gelijk heeft die.

Contadora pakt de tour

Slechte verliezer Andy Schleck: ""Ik ben teleurgesteld in de parcourskeuze. Willen ze echt dat de Tour bergaf beslist wordt? Iedereen heeft een familie thuis", vond Schleck de afdaling duidelijk te gevaarlijk."

Valt me tegen...maar wellicht boos op zichzelf. Net zoals berg op trainen moet je ook trainen op dalen.....en tijdrijden niet te vergeten.

Andy is een jankzak.

16ba3vp.jpg

:roflol: Knuppel je werd er bergop al afgereden.

Pat, wanneer gaan we wielrennen, rij je er uit vriend!

We gaan het zien op de Galibier en op de Huez...

Terug
Naar boven