Fitness Seller

De Tour de France 2011

zo de finale , gilbert pakt hem hopelijk gun het hem wel

---------- Post added za 2 jul 2011 at 17:30 ----------

1e dag en al zoveel valpartijen

never **** with the tour or he will **** u

3 km nog bois spannend!!!

---------- Post added za 2 jul 2011 at 17:37 ----------

weer val partij

gilbert gewonne

• Topic Starter Topic Starter
lol die toeschouwer wat een mong**l

gele trui, groene trui, bolletjes trui mooie premies :D

Philippe Gilbert heeft een DBB account, zijn nickname is Timmeeh

Contador gelijk al op dikke minuut achterstand tov Andy na 1e etappe...

Ben benieuwd naar de ploegentijdrit van morgen. Normaal gesproken rijdt Leopard harder tegen de tijd dan de Saxo's.

Contador gelijk al op dikke minuut achterstand tov Andy na 1e etappe...

Ben benieuwd naar de ploegentijdrit van morgen. Normaal gesproken rijdt Leopard harder tegen de tijd dan de Saxo's.

Sick idd! Ben benieuwd wat er nu gaat volgen. Ik hoop dat ze contador in de aanvallende positie wringen als we de bergen ingaan (door een achterstand). Dan kan het nog wel eens spektakel worden anders word het helaas een contador feestje vrees ik.

Sick idd! Ben benieuwd wat er nu gaat volgen. Ik hoop dat ze contador in de aanvallende positie wringen als we de bergen ingaan (door een achterstand). Dan kan het nog wel eens spektakel worden anders word het helaas een contador feestje vrees ik.

+1 wat ik precies dacht, dit komt de tour alleen maar ten goede dat contador 1.30 min achter staat op andy , gesink , jurgen broek en de andere boys. hij gaat alleen maar aanvallen in de bergen word dus zeker spectakel prepare ur anus contadora is mad

Damn Gilbert, epic! Kerel is echt in bloedvorm, nu maar hopen dat hij niet tegen de lamp loopt :p.

Wat een overwinning :)

En Gesink heeft alvast een 1'14" op Contador...alle beetjes helpen.

Laatst bewerkt:
Ploegentijdrit prooi voor Leopard of HTC gok ik.

Ploegentijdrit idd team leopard,
maar denk dat Omega Pharma Lotto verrassend uit de hoek zal komen.
Ze starten als laatste en met de gele trui in de ploeg, ze zullen ervoor knokken.
Niet dat OPL gaat winnen maar zie ze toch vanboven in de ranking te eindigen :D

Leopard zal de TTT niet winnen, HTC, Radioshack of Sky hebben de betere papieren. Cancellara is natuurlijk wel een buffel maar allround heeft HTC de betere tijdrijders. Radioshack heeft ook een team dat qua tijdrijders beter is dan Leopard. Sky heeft Wiggins, Hagen en Thomas die de kar trekken.

Perfecte start voor een fantastisch spektakel in de bergen :D

Contador moet nu gaan rijden hahahaha man ik heb nu al zin in de bergen gek, ben benieuwd hoe rabo het morgen doet in de TTT

Als het team van de Schlecks vandaag nog wat tijd kan pakken op Contador dan wordt het wel een erg mooie tour.

De 14de begint het echte werk!

Terug
Naar boven