AndroidHealthClinic

De Tour de France 2011

Denk dat Gesink misschien top 7 kan halen maar zal de echte klimmers moeten laten gaan in de hooggebergte. 1 of 2 dag etappe's zou goed zijn, liefst zo vroeg mogelijk in de tour. Ik hoop zelf op een zeer levendige tour met smaakmakers zoals ''Vino''.

Contador kan het wel schudden nu.

Ik denk dat Gesink nu juist de kans van zijn leven heeft, Contador zal al veel energie moeten verspillen om terug te komen. En tel daar ook bij op dat hij al de Giro heeft gereden. Ik schat Schleck niet zo ontzettend veel hoger in dan Gesink en we moeten niet vergeten dat Gesink zowel naar de Sierra Nevada alswel naar St. Moritz op hoogtestage is geweest.

De perfecte ingredienten voor een leuke Grande Boucle lijkt me zo!

Je schat schleck niet hoger in dan gesink? kerel schleck is een aantal klasse beter op de bergen dan gesink en dat gaat die ook laten zien, gesink is in mijn ogen beetje overhyped hij komt altijd te kort zag je vorige jaar ook al, maar mischien dat die deze jaar verbeterd is maar denk het niet.

Je schat schleck niet hoger in dan gesink? kerel schleck is een aantal klasse beter op de bergen dan gesink en dat gaat die ook laten zien, gesink is in mijn ogen beetje overhyped hij komt altijd te kort zag je vorige jaar ook al, maar mischien dat die deze jaar verbeterd is maar denk het niet.
Nee ik schat Schleck niet hoger in nee.
Als je ziet hoe hij gereden heeft in de Tirreno of in de ronde van Baskenland dan is hij lekker op dreef.
En vergeet de winst in de Ronde van Oman niet.

Ach, Contador en Schleck zijn in de bergen het beste, daar is geen twijfel over. Misschien Schleck nog wel iets beter. Contador pakt dan nog wat tijd in tijdritten.

Denk niet dat er dit jaar nog iemand bij hen in de buurt komt. Hoop wel dat Andy wint, maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Tja, ik ben echt benieuwd hoe het met Contador's fitheid staat. 1.30 inhalen en een giro in de benen, terwijl het vorig jaar beslist werd op een halve minuut?? Ik moet het nog zien!

richttijd 25:16

Contador kan het echt schudden, mooie tijd van Rabo!

Hoezo kan Contador het schudden ? Evans heet al zovaak een slechte dag gehad, de Schlecks zijn allesbehalve bekwaam in de tijdrit ? Beetje voorbarig allemaal na 2 dagen Tour....

Dinsdag weer mooie rit bergggie op morgen massaspurt ?

Laatst bewerkt:

Niet echt schudden, eerder een slechte start. 1'30" in te halen op Hushovd niet onmogelijk maar gewoon niet ideaal ;)

Gilbert heeft 30" achterstand, hij is een goede klimmer. Geef hem morgen toch vrij veel kans om te winnen zonder pech.

notsurifsrsaboutgilbert+hushovd

Schrijf contador zelf nog niet af. De beste man (als hij in vorm is) is heer en meester in het hoog gebergte. Alles zal afhangen hoe hij gaat presteren in de eerste paar bergetappes imo.

• Topic Starter Topic Starter
Niet echt schudden, eerder een slechte start. 1'30" in te halen op Hushovd niet onmogelijk maar gewoon niet ideaal ;)

Gilbert heeft 30" achterstand, hij is een goede klimmer. Geef hem morgen toch vrij veel kans om te winnen zonder pech.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schrijf contador zelf nog niet af. De beste man (als hij in vorm is) is heer en meester in het hoog gebergte. Alles zal afhangen hoe hij gaat presteren in de eerste paar bergetappes imo.

Heer en meester is niet waar, als Schleck vorig jaar zn ketting er niet af had gereden....
Vond Schleck sowieso beter vorig jaar op de tijdritten na.

• Topic Starter Topic Starter
wie heeft overigens mijn titel van

"Le Tour de France" naar "De Tour de France" veranderd?

Tour is beslist

/thread

Heer en meester is niet waar, als Schleck vorig jaar zn ketting er niet af had gereden....
Vond Schleck sowieso beter vorig jaar op de tijdritten na.

We zullen zien. Schleck zat toen in een vervelende positie hij moest aanvallen maar kan me ook herinneren dat ze hem niet kapot gereden kregen. Schleck is zeker een van de beste klimmers in het peleton. Dit maakt de tour imo alleen maar mooier als contador aan moet vallen ipv verdedigen.

Belooft sowieso een mooie tour te worden ja, als Evans nog maar seconden/minuten verliest, maar verwacht van wel.

1.40 is echt wel gigantisch veel in het moderne wielrennen. Contador zal nu ontzettend goed in de gaten worden gehouden door alle grote teams, en daardoor moeilijk kunnen ontsnappen! En zelfs als hij ontsnapt zal er meteen door het peloton een heksenjacht op hem geopend worden. Ik geef Schleck en Gesink en misschien wel Sanchez de grootste kans om nu de tour te winnen.

En btw, je kunt zeker de tour wel verliezen in de eerste week! Je kunt hem er alleen nog niet winnen...

Terug
Naar boven