- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.40 is echt wel gigantisch veel in het moderne wielrennen. Contador zal nu ontzettend goed in de gaten worden gehouden door alle grote teams, en daardoor moeilijk kunnen ontsnappen! En zelfs als hij ontsnapt zal er meteen door het peloton een heksenjacht op hem geopend worden. Ik geef Schleck en Gesink en misschien wel Sanchez de grootste kans om nu de tour te winnen.
En btw, je kunt zeker de tour wel verliezen in de eerste week! Je kunt hem er alleen nog niet winnen...
Zelfs op de bergen gaan ploegen dicht op hem zitten, en laten zeker de klassementsrenners hem niet lopen! Kijk maar eens de laatste keer op de Ventoux terug. En dat van Samuel Sanchez meen ik wel.Contador zal hooguit proberen te ontsnappen in de bergetappes en dan is er geen heel peloton dat kan gaan jagen. Een actie ala Landis in 2006 zie ik Contador niet uithalen, het zal eerder een man tegen man gevecht worden in de lastige etappes. Andy Schleck kan natuurlijk ook nog tijd verliezen, in zo'n eerste week stuiteren er wel vaker favorieten op het asfalt. Of misschien breekt het peleton wel weer in waaiers uit elkaar waarbij de Leopards dit keer de slag missen.
Hoop dat de mannen die normaal gesproken achter Contador en Schleck eindigen zelf niet te tam zijn om te wachten tot een Contador of Schleck wegspringt in een bergetappe. Voor een aantal klassementsrenners liggen er nu zeker kansen om mannen die al op achterstand staan nog een extra tik te geven.
Zelfs op de bergen gaan ploegen dicht op hem zitten, en laten zeker de klassementsrenners hem niet lopen! Kijk maar eens de laatste keer op de Ventoux terug. En dat van Samuel Sanchez meen ik wel.
riis wil de tijd van contador verkleind zien
http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-...Contador-moet-van-1-20-naar-34-seconden.dhtml
Heer en meester is niet waar, als Schleck vorig jaar zn ketting er niet af had gereden....
Vond Schleck sowieso beter vorig jaar op de tijdritten na.
We zullen zien. Schleck zat toen in een vervelende positie hij moest aanvallen maar kan me ook herinneren dat ze hem niet kapot gereden kregen. Schleck is zeker een van de beste klimmers in het peleton. Dit maakt de tour imo alleen maar mooier als contador aan moet vallen ipv verdedigen.

Je kunt de regels niet midden in het spel veranderen, dan word het chaos.