XXL Nutrition

De Tour de France 2011

it's over.

yes yes evans

Intredasting, kijken of Andy nog iets over heeft!

nope, evans is andy aan het crushen!

lijkt me duidelijk gefeliciteerd evans

Gratz Evans, als je dit voorspelt hebt dan ben je nu rijk :D

klote evans

meh, ik vind het wel spijtig. Evans rubs me the wrong way, arrogant eikeltje.

Then again, doen vrijwel alle toppers.

ggs evans! Jammer, had graag Andy als winnaar gezien!

• Topic Starter Topic Starter
gvd :roflol:

enige wat ik na de tour niet zal missen is da k*tcommentaar van die kale fl**kers...

Zonder ongelukken liggen geel en wit al vast. Bollen liggen al 100% vast tenzij S.Sanchez uit de race moet stappen.
Groen kan enkel nog veroverd worden door Rojas, Gilbert ligt jammergenoeg net iets te ver achter om nog over Cavendish te gaan.

Zal een saaie rit worden morgen, peloton zal niemand laten ontsnappen en het zal weeral uitdraaien op een sprint.

Hopelijk zijn de geruchten waar en gaat P. Gilbert volgend jaar naar BMC, is het volgend jaar misschien groen én geel voor bmc :D

wat een machine die evans, pakt zomaar even 2.34 minuten op andy lolzzzzz, als andy zijn tt niet verbeterd kan die beter een andere sport zoeken tour zal die ig niet winnen zo

Zegt veel over deze tour dat Evans hem pakt. Hij wint de tour zonder glans, zonder ritzege... Cadel is iemand die zich vastpind in iemand zijn wiel niet meer en niet minder. Durft niet aan te vallen, het is mijn favo wielrenner zeker niet.

Zegt veel over deze tour dat Evans hem pakt. Hij wint de tour zonder glans, zonder ritzege... Cadel is iemand die zich vastpind in iemand zijn wiel niet meer en niet minder. Durft niet aan te vallen, het is mijn favo wielrenner zeker niet.

lol noob hij wint hem juist met glans , hij heeft ook een rit gewonnen dus stfu aub

Evans is een anders geworden inderdaad. Hij was altijd van het vastklampen maar is gegroeid, ontwikkeld iemand heeft hem gezegd om ook eens te werken in plaats van bij blijven.

Had het nooit echt op hem maar het is een hele sterke renner en een verdiende Tour winnaar.

Wat ik overigens niet snap is gisteren op de Alp Huez, waarom gaat Andy op kop rijden met Evans in je wiel als je weet dat Evans je er de dag erna in de tijdrit gewoon afmaakt ?

Beetje dom die Andy net zoals niet meewerken met Alberto Contador in de ontsnapping.

Morgen de traditionele rit kan me ooit nog herinneren dat Robbie Mc'wen toen nog voor RABO een hele Tour niks won en die mooie laatste op de Champs e Lycee in ene wel.

Laatst bewerkt:
Evans is een anders geworden inderdaad. Hij was altijd van het vastklampen maar is gegroeid, ontwikkeld iemand heeft hem gezegd om ook eens te werken in plaats van bij blijven.

Had het nooit echt op hem maar het is een hele sterke renner en een verdiende Tour winnaar.

Wat ik overigens niet snap is gisteren op de Alp Huez, waarom gaat Andy op kop rijden met Evans in je wiel als je weet dat Evans je er de dag erna in de tijdrit gewoon afmaakt ?

Beetje dom die Andy net zoals niet meewerken met Alberto Contador in de ontsnapping.

om Voeclker te slachten en hopen dat Evans er later nog af valt en dat 57' genoeg is ?

Morgen de traditionele rit kan me ooit nog herinneren dat Robbie Mc'wen toen nog voor RABO een hele Tour niks won en die mooie laatste op de Champs e Lycee in ene wel.

Ik ben er wel eens geweest... geinig circus wel (Heb Gertje Jacobs nog zien rijden)

zal er morgen nog een verrassing komen? Demarrage van een klassementsrenner?

nah, saaie slotrit en massasprint zoals elk jaar.

Was dat vorig jaar was bijna iedereen uit koers gezet werd omdat ze bijna gedubbeld werden? Als Aerts zijn bek had gehouden had da vreselijk lachen geweest.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven