- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zegt veel over deze tour dat Evans hem pakt. Hij wint de tour zonder glans, zonder ritzege... Cadel is iemand die zich vastpind in iemand zijn wiel niet meer en niet minder. Durft niet aan te vallen, het is mijn favo wielrenner zeker niet.
Zegt veel over deze tour dat Evans hem pakt. Hij wint de tour zonder glans, zonder ritzege... Cadel is iemand die zich vastpind in iemand zijn wiel niet meer en niet minder. Durft niet aan te vallen, het is mijn favo wielrenner zeker niet.
Evans is een anders geworden inderdaad. Hij was altijd van het vastklampen maar is gegroeid, ontwikkeld iemand heeft hem gezegd om ook eens te werken in plaats van bij blijven.
Had het nooit echt op hem maar het is een hele sterke renner en een verdiende Tour winnaar.
Wat ik overigens niet snap is gisteren op de Alp Huez, waarom gaat Andy op kop rijden met Evans in je wiel als je weet dat Evans je er de dag erna in de tijdrit gewoon afmaakt ?
Beetje dom die Andy net zoals niet meewerken met Alberto Contador in de ontsnapping.
Morgen de traditionele rit kan me ooit nog herinneren dat Robbie Mc'wen toen nog voor RABO een hele Tour niks won en die mooie laatste op de Champs e Lycee in ene wel.