- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga weg Eric ze weten het gewoon beter te verbergen, zo een prestatie leveren is onmenselijk naturel.
In elke sport wordt doping gebruikt
Blijft onsportief. Ik irriteer me er mateloos aan. Als je niet van sport houdt rot dan op.
De standaard reacties je kon er op wachten, wat weten ze beter te verbergen en hoe verklaar je de terugval in prestaties?
Ik zeg nergens dat ze schoon zijn, wel schoner dan enkele jaren terug. Maar goed in dit soort discussies blijkt lezen altijd weer moeilijk omdat je eigenlijk altijd weer dezelfde reacties ziet. Ze gebruiken allemaal!! Misschien ook wel, maar ze gebruiken wel minder. Of je moet er vanuit gaan dat enkele jaren terug de talentpool veel groter was. Shit doesn't compute.
Denk overigens wel dat er cleane renners zijn, maar niet bij de absolute top.

Idd. Ik erger me echt de takketyfus aan die mong*len (want wielerfans zijn het zeker niet) die in allerlei debiele kostuums met vlaggen (of stethoscopen) lopen te zwaaien vlak voor die renners langs. Die neukfouten lopen mekaar, en de renners, aan de kant te douwen om maar in beeld te komen.
Jammer dat Contador die ene debiel in zn dokterskloffie niet k.o. sloeg. Ik hoop dat zo iemand goed aangepakt wordt. De echte wielerfans staan op gepaste afstand te genieten. Ik heb de Tour ook meerdere malen kunnen zien, en dit soort toestanden nooit meegemaakt gelukkig, maar deze mong*len zou ik toch eigenhandig wel even van de weg af slaan denk ik.
Ja, was mooi. Kijk die debiel rechts ook. Die denkt dat ie nu wereldfaam heeft bereikt door een paar seconden in beeld te rennen, met zn scheve harses.
De standaard reacties je kon er op wachten, wat weten ze beter te verbergen en hoe verklaar je de terugval in prestaties?
Ik zeg nergens dat ze schoon zijn, wel schoner dan enkele jaren terug. Maar goed in dit soort discussies blijkt lezen altijd weer moeilijk omdat je eigenlijk altijd weer dezelfde reacties ziet. Ze gebruiken allemaal!! Misschien ook wel, maar ze gebruiken wel minder. Of je moet er vanuit gaan dat enkele jaren terug de talentpool veel groter was. Shit doesn't compute.
Denk overigens wel dat er cleane renners zijn, maar niet bij de absolute top.
Op zondag 29 mei 2011 00:22 schreef Ericr het volgende:![]()
De rit naar Serre Chevalier kan een bizarre rit worden, als ze tenminste niet gaan wachten tot ze de Lauteret hebben beklommen om een aanval te wagen. Oorlog op de Izoard willen we zien, de Agnel is net te ver van de finish voor om een aanval te wagen.
Dn zul je dit op prijs stellen:
http://twitpic.com/5u4j3s