Fitness Seller

De Tour de France 2011

Gerd Jakobs zal waarschijnlijk nu nog steeds denken dat er een Nederlander wint vandaag.

Jelle Vanendert zal z'n trui kwijt zijn.
De klootzakken, is dat omdat wij belgen geen regering hebben dat ze ons niks gunnen :treuren:

• Topic Starter Topic Starter
Go Mollema

wjotA.gif

het is een limburger dus geen echte vlaming.

Schleck op 1:42 straks gaat contador nog de tour winnen ook als de tijdrit een beetje mee zit :roflol:

oh wacht het loopt nu terug

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 17:31 ----------

klopt geen zak van die tijdwaarnemingen man

Laatst bewerkt:
Prachtig Voeckler wordt verot gescholden in de Nederlandse bocht haha.

Contador gaat ook nog even boksen :p

Sent from my Desire HD using Tapatalk

gvd k*tfransen

kijk nog niet op teletekst voor de rest

aanslag in oslo...

bedankt sanchez om een ezel als rolland terug te brengen

bedankt sanchez om een ezel als rolland terug te brengen

Hee, het is dan misschien wel een vriendje en een landgenoot, maar geen ploegmaat. Sanchez heeft nu wel mooi de bolletjestrui. Eigen belang eerst !

Oh ja en ze reden vandaag 6 minuten langzamer dan Pantani destijds (zal dat epo misbruik wel wat mee vallen tegenwoordig)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 18:58 ----------

Prachtig Voeckler wordt verot gescholden in de Nederlandse bocht haha.

Blijft onsportief. Ik irriteer me er mateloos aan. Als je niet van sport houdt rot dan op.

Hee, het is dan misschien wel een vriendje en een landgenoot, maar geen ploegmaat. Sanchez heeft nu wel mooi de bolletjestrui. Eigen belang eerst !

Oh ja en ze reden vandaag 6 minuten langzamer dan Pantani destijds (zal dat epo misbruik wel wat mee vallen tegenwoordig)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 18:58 ----------

Blijft onsportief. Ik irriteer me er mateloos aan. Als je niet van sport houdt rot dan op.

Daar heb je wel gelijk in. Maar ik irriteer mij zelf ook hard aan het gedrag van Vouckler.

Epo wordt er zeker wel gebruikt , het niveau in deze tour is gewoon lager dan andere jaren.

Epo wordt er zeker wel gebruikt , het niveau in deze tour is gewoon lager dan andere jaren.

Het niveau is lager omdat er minder gebruikt wordt, niet omdat er nu opeens een gebrek is aan grote talenten. Het grootste talent van de laatste 5 jaar zou net zo volgespoten als de dopingmonsters uit de tijd Armstrong vandaag gewoon de hele boel geslacht hebben. Nu vertoonde Contador juist menselijke trekjes terwijl hij ook nog een tijd had dat hij als een brommer omhoog knalde.

Dit grafiekje zegt alles :

Screen+shot+2011-03-20+at+7.18.00+PM.png

Tegelijkertijd zijn er zeker nog renners die prestaties laten zien die net even te opvallend zijn maar misschien dat die renners en/of ploegen binnenkort wel voor gaas gaan. Peptiden lijken ook hun intrede te hebben gemaakt in het peloton.

Zo lang de topsport bestaat zal er doping gebruikt worden. Het is helaas nooit helemaal uit te bannen imo.

Zo lang de topsport bestaat zal er doping gebruikt worden. Het is helaas nooit helemaal uit te bannen imo.

Schone sport bestaat niet, schonere sport wel. Als er een blikken trofee van 50 cent gewonnen kan worden zullen sommige sporters zich nog doperen, dat ga je dus nooit uitbannen.

De meetwaarden in het wielrennen geven aan dat er minder gedopeerd wordt, de gemiddelde snelheden in tijdritten en klimtijden zijn een bevestiging dat de sport schoner wordt. Maar tegelijkertijd zijn er opvallende prestaties waarbij je grote vraagtekens mag zetten.

Schone sport bestaat niet, schonere sport wel. Als er een blikken trofee van 50 cent gewonnen kan worden zullen sommige sporters zich nog doperen, dat ga je dus nooit uitbannen.

De meetwaarden in het wielrennen geven aan dat er minder gedopeerd wordt, de gemiddelde snelheden in tijdritten en klimtijden zijn een bevestiging dat de sport schoner wordt. Maar tegelijkertijd zijn er opvallende prestaties waarbij je grote vraagtekens mag zetten.

True! Het is gewoon weer wachten op de volgende nieuwe vorm van doping die onder de rader doorvliegt en waar weer een nieuwe test voor ontwikkeld zal moeten worden wil deze gedetecteerd worden. Als ik het me goed herinner was dat destijds ook aan de orde met een andere soort/vorm van EPO.

Het wielrennen krijgt een beetje de zwarte piet toebedeeld al moeten we onszelf geen illusies maken want dit is echt in alle takken van sport aan de orde!

Terug
Naar boven