- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerd Jakobs zal waarschijnlijk nu nog steeds denken dat er een Nederlander wint vandaag.

bedankt sanchez om een ezel als rolland terug te brengen
Prachtig Voeckler wordt verot gescholden in de Nederlandse bocht haha.
Hee, het is dan misschien wel een vriendje en een landgenoot, maar geen ploegmaat. Sanchez heeft nu wel mooi de bolletjestrui. Eigen belang eerst !
Oh ja en ze reden vandaag 6 minuten langzamer dan Pantani destijds (zal dat epo misbruik wel wat mee vallen tegenwoordig)
---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 18:58 ----------
Blijft onsportief. Ik irriteer me er mateloos aan. Als je niet van sport houdt rot dan op.
Blijft onsportief. Ik irriteer me er mateloos aan. Als je niet van sport houdt rot dan op.
Epo wordt er zeker wel gebruikt , het niveau in deze tour is gewoon lager dan andere jaren.
Zo lang de topsport bestaat zal er doping gebruikt worden. Het is helaas nooit helemaal uit te bannen imo.
Zo lang de topsport bestaat zal er doping gebruikt worden. Het is helaas nooit helemaal uit te bannen imo.
Schone sport bestaat niet, schonere sport wel. Als er een blikken trofee van 50 cent gewonnen kan worden zullen sommige sporters zich nog doperen, dat ga je dus nooit uitbannen.
De meetwaarden in het wielrennen geven aan dat er minder gedopeerd wordt, de gemiddelde snelheden in tijdritten en klimtijden zijn een bevestiging dat de sport schoner wordt. Maar tegelijkertijd zijn er opvallende prestaties waarbij je grote vraagtekens mag zetten.