- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Ik doe dit schema vrijdag nog.. en dan ga ik gewoon weer verder met m'n 5x5 schema
Prima schema rob.. maar op dit moment niks voor mij!
Ik gebruik deze week eigenlijk even als soort pauze voor me knieen en me motivatie.. zodat ik maandag weer kan raggen!
M'n originele schema is echt perfect voor mij, maar ik ga het serieuzer aanpakken.. meer volume en minder overmoedig gedoe..
Dit riep ik zondag ook maar goed.. ik deed niet wat ik riep..
Mijn schema blijft gewoon:
Maandag
Squats: 3 opwarm, 3x5x.. 1x3x..., 1x8x...
Bench: 3 opwarm, 3x5x.. 1x3x.. 1x8x..
Bent-over BB row: 5x5 oplopend, eindigend met topset van 5RM
Clean&Press: 5x5 oplopend, eindigend met een topset van 5 reps
Dips: 4 sets van 5-10 reps
Straight Leg Raises: 3 sets van 12-20 reps
Woensdag
Deadlift: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Mill. Press: (staand uiteraard) 2 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Lat.Pulldown to front: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Biceps BB Curl: 4 sets van 5-10 reps
Situps: 3 sets van 12-20 reps
Vrijdag
Squats 5x5 oplopend--> topset van 5 reps
Bench 5x5 oplopend--> topset van 5 reps
Bent-over BB row: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
High Pull: 2 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Ik wil dit keer ook echt me hier aan houden.. Ik ga geen setjes van 1reps maken.. en 1x5 doen ipv 3x5.. Ik liep veel te veel te smokkelen afgelopen 3 weken.. Ik raffelde het gewoon af eigenlijk!
Ik was veel te veel gefocust op me 1RM, waardoor ik telkens tot failure ging, om toch nog één rep meer d'r uit te persen..
Goed.. me lesje geleerd, pijn aan m'n knieen, weekje rust, ff nieuw schema gebruikt in dat weekje rust..
Ik ga me vanaf maandag me ook echt aan dit schema houden! Doe ik dat niet.. zeik me dan maar lekker af!
Ook ben ik van plan dit schema telkens 4 weken lang te gebruiken, en dan ff een weekje benen/push/pull te gebruiken met lekker veel volume.. gewoon om me gewrichten te ontzien, en me motivatie hoog te houden..
Maandag dus gewoon weer keihard doorknallen!

Prima schema rob.. maar op dit moment niks voor mij!
Ik gebruik deze week eigenlijk even als soort pauze voor me knieen en me motivatie.. zodat ik maandag weer kan raggen!
M'n originele schema is echt perfect voor mij, maar ik ga het serieuzer aanpakken.. meer volume en minder overmoedig gedoe..
Dit riep ik zondag ook maar goed.. ik deed niet wat ik riep..
Mijn schema blijft gewoon:
Maandag
Squats: 3 opwarm, 3x5x.. 1x3x..., 1x8x...
Bench: 3 opwarm, 3x5x.. 1x3x.. 1x8x..
Bent-over BB row: 5x5 oplopend, eindigend met topset van 5RM
Clean&Press: 5x5 oplopend, eindigend met een topset van 5 reps
Woensdag
Deadlift: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Mill. Press: (staand uiteraard) 2 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Lat.Pulldown to front: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Biceps BB Curl: 4 sets van 5-10 reps
Situps: 3 sets van 12-20 reps
Vrijdag
Squats 5x5 oplopend--> topset van 5 reps
Bench 5x5 oplopend--> topset van 5 reps
Bent-over BB row: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
High Pull: 2 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Ik wil dit keer ook echt me hier aan houden.. Ik ga geen setjes van 1reps maken.. en 1x5 doen ipv 3x5.. Ik liep veel te veel te smokkelen afgelopen 3 weken.. Ik raffelde het gewoon af eigenlijk!
Ik was veel te veel gefocust op me 1RM, waardoor ik telkens tot failure ging, om toch nog één rep meer d'r uit te persen..
Goed.. me lesje geleerd, pijn aan m'n knieen, weekje rust, ff nieuw schema gebruikt in dat weekje rust..
Ik ga me vanaf maandag me ook echt aan dit schema houden! Doe ik dat niet.. zeik me dan maar lekker af!
Ook ben ik van plan dit schema telkens 4 weken lang te gebruiken, en dan ff een weekje benen/push/pull te gebruiken met lekker veel volume.. gewoon om me gewrichten te ontzien, en me motivatie hoog te houden..
Maandag dus gewoon weer keihard doorknallen!

.