AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe dit schema vrijdag nog.. en dan ga ik gewoon weer verder met m'n 5x5 schema:)

Prima schema rob.. maar op dit moment niks voor mij!

Ik gebruik deze week eigenlijk even als soort pauze voor me knieen en me motivatie.. zodat ik maandag weer kan raggen!

M'n originele schema is echt perfect voor mij, maar ik ga het serieuzer aanpakken.. meer volume en minder overmoedig gedoe..

Dit riep ik zondag ook maar goed.. ik deed niet wat ik riep..

Mijn schema blijft gewoon:

Maandag

Squats: 3 opwarm, 3x5x.. 1x3x..., 1x8x...
Bench: 3 opwarm, 3x5x.. 1x3x.. 1x8x..
Bent-over BB row: 5x5 oplopend, eindigend met topset van 5RM
Clean&Press: 5x5 oplopend, eindigend met een topset van 5 reps
Dips: 4 sets van 5-10 reps
Straight Leg Raises: 3 sets van 12-20 reps

Woensdag

Deadlift: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Mill. Press: (staand uiteraard) 2 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Lat.Pulldown to front: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Biceps BB Curl: 4 sets van 5-10 reps
Situps: 3 sets van 12-20 reps

Vrijdag

Squats 5x5 oplopend--> topset van 5 reps
Bench 5x5 oplopend--> topset van 5 reps
Bent-over BB row: 3 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
High Pull: 2 opwarm, 3x5, 1x3, 1x8
Dips: 4 sets van 5-10 reps
Straight Leg Raises: 3 sets van 12-20 reps

Ik wil dit keer ook echt me hier aan houden.. Ik ga geen setjes van 1reps maken.. en 1x5 doen ipv 3x5.. Ik liep veel te veel te smokkelen afgelopen 3 weken.. Ik raffelde het gewoon af eigenlijk!

Ik was veel te veel gefocust op me 1RM, waardoor ik telkens tot failure ging, om toch nog één rep meer d'r uit te persen..

Goed.. me lesje geleerd, pijn aan m'n knieen, weekje rust, ff nieuw schema gebruikt in dat weekje rust..

Ik ga me vanaf maandag me ook echt aan dit schema houden! Doe ik dat niet.. zeik me dan maar lekker af!

Ook ben ik van plan dit schema telkens 4 weken lang te gebruiken, en dan ff een weekje benen/push/pull te gebruiken met lekker veel volume.. gewoon om me gewrichten te ontzien, en me motivatie hoog te houden..

Maandag dus gewoon weer keihard doorknallen!

voorzichtig met je knie M, nette presses!

Ook die training van gisteren heeft inderdaad zijn plaats in een schema.
Is weer eens even iets heel anders, en volgens mij veel minder belastend voor je zenuwstelsel.
Dus een goede beslissing geweest denk ik.
Keep on pumping kerel! :thumb:

Ook die training van gisteren heeft inderdaad zijn plaats in een schema.
Is weer eens even iets heel anders, en volgens mij veel minder belastend voor je zenuwstelsel.
Dus een goede beslissing geweest denk ik.
Keep on pumping kerel! :thumb:

Dank je man!

Zo moet het wel lukken denk k.. 3 of 4 weken 5x5 fullbody, en dan 1 week lekker volpompen met benen/push/pull 4x20

Gaat 't bij jou ook nog beetje lekker? Was daarstraks je log ff aan 't lezen, alleen de eerste paar pagina's, moet de rest nog ff doorspitten:D

Goed schema the old work!

Keep up the good spirit beest...en sterkte met je knie.

Goed schema the old work!

Keep up the good spirit beest...en sterkte met je knie.

Ja dank je! Knieen, meervoud trouwens! heb altijd verrotte knieen gehad.. één van de redenen waarom ik nooit squatte en deadliften de afgelopen jaartjes.. en van tijd tot tijd gaan ze echt weer pijn doen.. en nu met dat 2x squat en 1 keer deadlift helemaal!

Maar gaat helemaal goed komen!

Jij ook lekker rustig weekje gehad? sta je al te popelen om weer te beginnen?

Gaat 't bij jou ook nog beetje lekker? Was daarstraks je log ff aan 't lezen, alleen de eerste paar pagina's, moet de rest nog ff doorspitten:D
Ja hoor, met ups and downs éh.. :rolleyes:
Ouwe vent weet je?! :D

Als je uitgelezen bent weet je alles! :thumb:
Good luck man, veel pagina's... :p

Nou vrijdag nog getraind.. was vergeten te loggen zag k net!

Bent-over BB row: 3x20x50kg
Lat pulldown to front: 1x20x60, 1x14x60, 2x20x50
Seated Cable front: 4x20x25kg lol.. zat helemaal vol:D
Upright Row: 4x18x25
Side raises: 4x20x8kg
Shrugs: 4x20x90kg
DB curl: 4x20x14kg

Resultaat: me traps brandden, me biceps zat helemaal vol, k liep alsof k appels onder me oksels had zo vol zaten me lats..

Heerlijk!

Voel m nu nog steeds in me traps!

En k zit te popelen om maandag weer met me 5x5 FB schema verder te gaan..

Me knieen doen nog wel 'n beetje pijn.. vooral me linker.. maar dat gaat helemaal goed komen!

ga nu weer 3 weken bill starr doen, en dan 1 weekje benen/push/pull splitschema.. op die manier hoop ik toch me gewrichten, aanhechtingen en botten toch wat rust te geven zodat ik weer hard door kan knallen!

Veel reps man, netjes gebikkeld gisteren!

Ja dankje!

Ja 't was wel ff heel wat anders.. gewoon echt met kindergewichten trainen.. biceps curl met 14 kilo hahaha... Naast me stond een heel trots jochie van 15 met 18kg z'n biceps te trainen.. heel vies naar me aan 't lachen.. helemaal trots op zichzelf hahahahaha

Maar ik had schijt jeweetzelluf

Zal dat gastje wel vet aan het cheaten zijn geweest. Laat het ego trainen maar aan anderen over Mark als jij maar goed bezig bent.

Zie ik het goed dat je het schema van Robke niet afmaakt?

Zal dat gastje wel vet aan het cheaten zijn geweest. Laat het ego trainen maar aan anderen over Mark als jij maar goed bezig bent.

Zie ik het goed dat je het schema van Robke niet afmaakt?

Ja joh.. jochie vond het helemaal geweldig.. weet hij veel dat ik met 28kg ook nog wel curls kan doen..

Ja dat zie je goed, wat robke's schema betreft..

Heb d'r 2 trainingen van gedaan! voelt goed.. voelt lekker.. voelt fijn.. maar ik wil kracht.. en af en toe helemaal volpompen is heerlijk, maar tis niet iets wat ik wil blijven doen!

Ik ga gewoon weer verder me vertrouwde FB 5x5 schema.. zal m'n doelen beetje bij moeten stellen, aangezien ik nu sowieso een week achterloop.. maar goed dat zien we vanzelf wel weer!

K was wel van plan dit schema van robke wel om de 3 weken ff te doen.. om sowieso m'n knieen rust te gunnen, en om de afwisseling d'r een beetje in te houden..

dus 3 weken fullbody 5x5, dan 1 weekje benen/push/pull 4x20.. en dan weer overnieuw..

Hoe is 't bij jou? verloopt alles volgens wens? veel last van sarge? of Xtralarge zoals hij tegenwoordig heet..

Ik begrijp het dat het allemaal gaat kriebelen ;).

Bij mij is het borstprobleem voorbij dus ga weer lekker.
Van Sarge heb ik geen last gewoon laten gaan. :D

Nou.. d'r is toch een soort van beef tussen jullie.. K zie jou in ieder geval hem afbranden na elke post die hij zet hahaha

Dus vroeg ff aan hem of hij nog last had..

Maarre.. hoezo heeft je Xtra-large tegenwoordig?

Huh.. die moet je ff uitleggen..???

Past niet bij je leeftijd..?? waar heb jij ;t over?

Ja waar is je post nou weer heen?

Post verwijderd waarschijnlijk, quoten helpt.

Goed..

Training van vandaag:

Squats: 5x40, 5x60, 3x5x70, 3x75, 8x60 (heb ff een stapje terug gedaan qua gewicht.. ff kalm aan doen met me knietjes)
Bench: 5x60, 5x70, 5x80, 2x5x90, 1x4x90, 1x3x92.5 (heb ook hier ff een stapje terug gedaan, maar ik had de grootste moeite met die 5x90 pffff..)
Bent-over BB row: 5x40, 5x50, 3x5x70, 3x75, 8x60
Clean&Press: 5xlege stang, 5x40, 5x45, 3x5x50, 3x52.5
Dips: was van plan 4x8 te doen.. maar ben half gestorven op de clean&press dus dat werd 4x5
Straight Leg raises: 3x14

Hele zware training.. heb me goed aan me setjes proberen te houden, en dat beviel me prima! was helemaal kapot op 't eind, zweet gutste van me af, hijgend als een paard, knikkende knieen..

Zo!

ja, dat is een hele boterham wat je gedaan hebt :p

Terug
Naar boven