MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Nou ben net terug..

Was echt klote training.. voelde me zwaar beroerd, alles deed pijn, moest halverwege bijna kotsen..

Squats: 5x40, 5x60, 5x70, 5x80, 5x85, 1x90 (laatste 2 reps met 85 gingen echt zwaaaar k*t.. deed ze ook erg slordig moet ik zeggen.. 1x90 kon ook een stuk netter..)
Bench: 5x60, 5x70, 5x80, 5x90, 5x95, 8x80 (laatste rep met 95 kwam me kont een halve meter van de bank, hele slordige druk, vind m eigenlijk ook niet tellen)
Row: 5x40, 5x50, 5x60, 5x70, 3x75, 1x80, 8x60 (deze ging dan wel weer veel fijner)
One arm DB Clean&press: 5x16, 5x20, 5x22, 5x24, 3x26, 1x28 (ging perfect, precies zoals ik wilde)

Dips: 1x8, 2x7, 1x6
Leg raises: 2x15

Klote training, pijn, moe, brak, irritatie, slordig getraint, doelen wel behaald, maar ben niet tevreden..

Gelukkig heb ik het weekend vrij, 2 complete rustdagen dus!

Doelen die ik wilde halen deze week:

Week 2:
SQ: 5x85, 1x90 met veel pijn en moeite gehaald
DL: 5x130 gehaald
BP: 5x95, 1x100 gehaald met moeite
Row: 3x75 gehaald
Press: 5x45, 3x50 gehaald
Db C&P: 3x26 gehaald
Lat Pulldown: 5x100, 1x105 gehaald
Dips: 4x6 gehaald, overtroffen zelf

Oftewel, al m'n doelen gehaald voor deze week!

Doelen voor week 3:
SQ: 5x90
DL: 3x135, 1x140
BP: 5x97.5, 2x100
Row: 3x80
Press: 5x50
Db C&P: 3x28
Lat Pulldown: 2x5x100, 3x105, 1x110
Dips: 2x8, 1x7, 1x6

Goed dat je elke week nieuwe doelen stelt aan jezelf! Goed voor de motivatie bro...

Ondanks dat het voor jou persoonlijk een mindere training was ziet hij er op papier heel goed uit toppertje!! Well done bro ...
Ff goede eten en uitrusten v/h weekend laat je maar lekker masseren door je chick :)

opzich wel goed mechanisme om weekdoelen toe te voegen...heb je vantevoren allemaal bepaald richting een lange termijn doel? of bepaal je ze voorafgaand aan elke week?

opzich wel goed mechanisme om weekdoelen toe te voegen...heb je vantevoren allemaal bepaald richting een lange termijn doel? of bepaal je ze voorafgaand aan elke week?

Nou ik heb mezelf een lange termijn doel gesteld.. 1 maart 2010.. en ik heb ongeveer uitgerekend hoeveel ik elke week vooruit zal gaan.. Verveelde me laatst dus heb 't allemaal uitlopen typen.. dus tis wel vantevoren bepaald ja, maar zodra ik merk dat ik met iets ga achterlopen dan stel ik 't bij..

dus eigenlijk allebei:p

Nou ik heb mezelf een lange termijn doel gesteld.. 1 maart 2010.. en ik heb ongeveer uitgerekend hoeveel ik elke week vooruit zal gaan.. Verveelde me laatst dus heb 't allemaal uitlopen typen.. dus tis wel vantevoren bepaald ja, maar zodra ik merk dat ik met iets ga achterlopen dan stel ik 't bij..

Nogmaals; volgens mij is het heel goed om gruwelijke doelen te hebben bro!

fijn weekend..

Denk je dat ik zo lang progressie kan blijven maken?

Naja.. ik weet nog niet helemaal wat mijn standpunt is over kuren.. k heb 2 mislukte kuurtjes gehad.. m'n voeding, m;n rust en m'n training waren niet op orde..

Dit schema werkt heel goed voor mij, m'n voeding is redelijk op orde, m'n rust kan nog steeds beter maar goed.. heb een rustdag tussen elke training in..

Ik twijfel zo vaak of ik nog een kuurtje zal nemen of niet.. om harder te kunnen gaan, sneller, vaker, beter, meer meer meer.. om nog harder te kunnen knallen op dit schema..

Maarja.. dan denk ik ten eerste aan wat het me wel niet gaat kosten.. en daarbij..

Ik zou me zo trots voelen als ik de 150kg zou bankdrukken, en 200 zou squaten.. puur natuur.. zonder extra middeltjes.. te kunnen zeggen dat je het geheel zonder anabolen hebt gedaan!

Testosteron toevoegen is eigenlijk toegeven dat je niet mans genoeg bent.. dat je meer mannelijkheid nodig hebt om sterk te kunnen worden..

Ik zou nog wachten als ik jou was.. je traint pas een paar maanden, en nu ben je al zo sterk.. met een goed fysiek.. ik denk dat je zoveel meer trots op jezelf bent, en je zoveel beter voelt als je over een jaar ofzo je doelen hebt behaald, en je gewoon een beest bent geworden zonder anabolen!

Kijk je moet 't zelf weten.. d'r zitten genoeg voordelen aan, en je zal je doelen d'r veeeel sneller mee halen.. maar je zult dan nooit weten hoever je was gekomen zonder een spuit in je reet..

Amen.

Kan inderdaad wel motiverend werken; doelen stellen. Lijkt me alleen een beetje lastig te plannen... of valt dat wel mee?

Btw: ben het eens met wat je zegt over kuren! Naturel geeft toch echt gevoel dat je alles zelf gedaan hebt en kan niemand lopen whinen

Kan inderdaad wel motiverend werken; doelen stellen. Lijkt me alleen een beetje lastig te plannen... of valt dat wel mee?

Btw: ben het eens met wat je zegt over kuren! Naturel geeft toch echt gevoel dat je alles zelf gedaan hebt en kan niemand lopen whinen

Mwah.. ik heb veel late diensten, en op me rustdagen heb ik geen ruk te doen 's ochtends.. me vriendin werkt, me vrienden werken.. dus dan heb ik tijd genoeg om hele lijsten te maken:p

En heb me planning gebaseerd op mijn progressie van de afgelopen tijd..

Zo, heb net weer ff zitten puzzelen..

Heb besloten wat wijzigingen in m'n schema aan te brengen:

Op maandag en vrijdag doe ik Clean&presses met een dumbbell, ik ga die op maandag met een barbell doen, en op vrijdag ga ik high pulls doen.

Ik mis nogal wat kracht in m'n schouders, en ik hoop mijn schouders zo harder aan te kunnen pakken.. en daarbij vind ik clean&press gewoon een heerlijke oefening, en high pulls heb ik laatst ff geprobeerd, en vind t een heerlijke oefening.

Verder doe ik steeds minder setjes..

Het originele template van bill starr is:

bench (voorbeeld): 2 opwarm (5x60, 5x80), 3x5x100, 3x102.5, 1x8x90

Ik wil m'n setjes weer zo gaan doen.. Ik vermoed dat als ik zo door ga.. (4 sets van 5 oplopend, 3x..., 1x...) dat ik dan al gauw ga blijven steken, omdat het volume zo wel heel erg laag wordt!

Dit houdt wel in dat m´n trainingen veel zwaarder worden! Maar das juist goed, hoe harder hoe beter!

Dus.. lekker rustig aan gedaan vandaag, morgen ook lekker uitslapen, en verder lekker niksen..

Niet teveel op m'n eten letten, behalve dan dat ik zoveel mogelijk eiwitten binnen probeer te krijgen..

Dan kan ik maandag er weer dubbel zo hard tegen aan!

finetuning is volgens mij altijd goed. Jij hebt genoeg ervaring om te weten wat wel of niet goed is voor jouw lichaam!

Motivatie is er zeker......trainze maandag dat lichaam moet weer afgebeuld worden voor straf:D

Mooi Marrkos, je gaat richting het powerliften zo te zien. Je zal qua kracht flink vooruit gaan. Zodra ik klaar ben met mijn huidige fullbody schema wordt mijn volgende ook een uitsluitend compound schema met zwaardere gewichten.

Vergeet je focus op de squat niet, want die moet toch wat meer in balans komen.

Mooi Marrkos, je gaat richting het powerliften zo te zien. Je zal qua kracht flink vooruit gaan. Zodra ik klaar ben met mijn huidige fullbody schema wordt mijn volgende ook een uitsluitend compound schema met zwaardere gewichten.

Vergeet je focus op de squat niet, want die moet toch wat meer in balans komen.

Ja 't gaat lekker.. wel weer meer pijn aan me knieen.. dat zuigt!

Ik ben nu het een en ander over smolov aan 't lezen.. want dit huidige schema vind ik helemaal geweldig, alleen ga ik dit ook niet eeuwig volhouden..

Misschien dat smolov iets is.. das 3 keer per week zwaar squaten sowieso..

Of misschien dat ik me oefeningen verander..

Ach ik zie wel.. me squat gaat goed vooruit dusss.. dat trekt vanzelf gelijk! K heb nu eindelijk de techniek 'n beetje op orde..

Morgen weer volop knallen!

Jij bent ook lekker bezig of niet? las net je log ff snel

Blessure herstelt goed idd, beter dan ik had verwacht. Hoop binnenkort weer verder te komen met de bench.

Aangezien je veel leest, wat ik ook leuk vind als het interessant is, laat het maar weten als je iets goeds tegen komt. Net als die dino trainingen :D.

Blessure herstelt goed idd, beter dan ik had verwacht. Hoop binnenkort weer verder te komen met de bench.

Aangezien je veel leest, wat ik ook leuk vind als het interessant is, laat het maar weten als je iets goeds tegen komt. Net als die dino trainingen :D.

Komt goed! K stuur je ander keertje wel ff wat linkjes.. heb nog wel een hoop bij favorieten staan.. staat wel het één en ander bij!:D

Terug
Naar boven