- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken maar weinig gasten hier die zoveel tijd steken in het maken van schema's. Jij maakt er werkelijk hele studies van. Misschien moet je het allemaal niet te ingewikkeld maken ookal vind je dit leuk, het is geen rocket science weet je.

Als jij werkelijk meent dat het rocket sience is dan zou ik eens een schema wat langer aanhouden zodat je ook daadwerkelijk een conclusie kunt vormen over een schema want anders is het eenvoudig weg steeds weer wat anders verzinnen zonder dat je weet wat het voor je doet.
En je hebt het misschien wel vaker gehoord... een perfect schema bestaat niet.
Suc6 in elk geval.
Marrkos is gewoon héééél erg snel van begrip, en snapt al heel snel wat een schema doet.
Mark, jwz...

Ik ken maar weinig gasten hier die zoveel tijd steken in het maken van schema's. Jij maakt er werkelijk hele studies van. Misschien moet je het allemaal niet te ingewikkeld maken ookal vind je dit leuk, het is geen rocket science weet je.
(maar dat zou naar ik gelezen heb slechts heel dun zijn?)Hele studies? Marrkos heeft niet eens het boek gelezen(maar dat zou naar ik gelezen heb slechts heel dun zijn?)

je weet wel dat mogelijkheden inderdaad mogelijkheden zijn en geen richtlijnen? je baseert je hoeveelheid sets op wat je die dag aan kan (fatigue stops), dus niet gaan streven naar 6x2 bijvoorbeeld
je springt de laatste tijd wel van schema naar schema, of niet?

Tsja, die Gluco tabletten verschillen nogal in prijs...
Ik denk dan al snel, dat kan niets zijn, die goedkope...
Maar aan de andere kant worden we misschien wel opgelicht met die dure..?