XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Leuk dat je schouder weer beter is!

Btw, melatonine caps slikken hehe, nog nooit van gehoord. Nu gebruik je hormonen :)

Melatonine pilletjes zijn het. Homeopatisch middel, je lichaam maakt het zelf aan, waardoor je slaperig gevoel krijgt. Ik geloof niet zo in homeopatische middelen, maar goed. Heb het bij m'n patienten ook wonderen zien doen. Verkiest dan toch voorkeur boven benzo's.

Schouder is nog niet helemaal beter, en ik moet mezelf nu wel echt inhouden, anders ga ik weer gekke dingen doen, en 'm weer naar de klote helpen.

Bedankt.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Het lijkt er op dat je (redelijk?) verstandig bezig bent, dus het zal best weer goed komen.
Visolie schijnt ook goed te zijn trouwens.
En volgens een "modern day Spartan" waar ik een e-mail van kreeg moet je "kabeljouw lever olie en melasse stroop" nemen, dan komt alles goed! :thumb:
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn rechterschouder die me enorm veel oplevert...
Net een cortisone spuit in gehad, en 14 dagen ontzien...
Dus ik heb weer even rust!
Hmmm....
Keep it up Dude! :D

Omega 3 capsules heb ik ook nog liggen, merk totaal niks ervan, en ik heb ooit per ongeluk eentje stuk gebeten met als gevolg dat ik een half uur heb lopen kotsen, en een week uit me bek gemeurd heb:D

vent je lult je contstant tegen dan gaat het goed met de schouder dan weer niet. :mad: ga gewoon eens trainen.
als je schouder naar de klote is maak hem gewoon sterker. trainen is geen rocketscience is gewoon een gewicht verplaatsten van a naar b

• #2.023
vent je lult je contstant tegen dan gaat het goed met de schouder dan weer niet. :mad: ga gewoon eens trainen.
als je schouder naar de klote is maak hem gewoon sterker. trainen is geen rocketscience is gewoon een gewicht verplaatsten van a naar b

Bek houde homo. M'n schouder is weer een stuk beter, en het gaat goed, alleen als ik nou weer naar jou ga luisteren is m'n schouder gelijk weer naar de klote. Wees blij dat ik niet opgeef, anders zou je nu nog steeds elke dag met Hans Textiel trainen.

hey homo ga is een keer fatsoenlijk banken jouw totaal zou later er zo uitzien 300-100-300 ga gewoon weer op mijn manier trainen haha. heb ook wat aanpassingen gemaakt aan m,n schema

• #2.025
hey homo ga is een keer fatsoenlijk banken jouw totaal zou later er zo uitzien 300-100-300 ga gewoon weer op mijn manier trainen haha. heb ook wat aanpassingen gemaakt aan m,n schema

300-100-300 is niks mis mee. Dan squat en deadlift ik in ieder geval meer dan jij ooit zal doen. Alleen banken is voor fl**kers.

Welk schema? Post eens ff!

Op welke page stond je nieuwe schema gepost ,

of was dat ander topic ?

lekker bezig verder.

• #2.028
Op welke page stond je nieuwe schema gepost ,

of was dat ander topic ?

lekker bezig verder.

Vorige pagina. of een daarvoor.

Training van gisteravond:

Bank:

opwarm
3x80 @ 8 net teveel pijn aan schouder
3x70 @ 7
3x70 @ 7
3x70 @ 7
3x70 @ 7
3x70 @ 7
3x70 @ 7
3x70 @ 7
3x70 @ 7

Squats:
1x100 @ 7
1x120 @ 9.5 WTF ging ff wat mis met techniek
2x110 @ 8
2x110 @ 8

DB Rows:
5x22
5x26
5x32
5x40
5x45
4x50
Per arm, zo strict mogelijk

Standing DB Press
Ff kijken wat me rechterschouder aankon
5x10R+5x10L
5x12R+5x12L
5x14R+5x14L
3x16R+3x16L
Schouder begon ik toen wel iets teveel te voelen

Conv. Deadlift:
1x70
2x120
1x140
2x170 met straps, geen magnesium in de buurt
Fx200 met straps, zat er niet in vandaag. Dit was ook alleen ff testen.

45 graden hypers into GHR
Zalige oefening, lang niet gedaan
3x10

Situps
kk oefening, lang niet gedaan
3x20

Snackbar
max effort schnitzel menu met extra mayo, fristi, milkshake, hamkaas-soufflé

hey beetje laat maar succes met je nieuwe schema

Dus je zit zo'n beetje op 3x100 max effort op de bank..? :D

je schouder is nog steeds niet beter zo te zien...?

Ik raad je aan om 3x per dag 7dagen per week close grip te gaan banken. Werkt erg goed volgens luc

• #2.035
je schouder is nog steeds niet beter zo te zien...?

Ik raad je aan om 3x per dag 7dagen per week close grip te gaan banken. Werkt erg goed volgens luc

Het gaat, ik zit vlak onder m'n pijngrens te trainen, zodra ik het teveel voel stop ik.

werkt ook voor mij ieder geval wel :p

Voor jou wel!

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Week 1, training 4, 01-10-09

Squats:
opwarmsets,
3x100 @ 9
3x100 @ 8
3x100 @ 8
3x100 @ 8
3x100 @ 8
3x100 @ 9 fatique stop

Roemeense deadlift:
10x70 @ 7
10x90 @ 8
10x100 @ 9.5

DB Rows:
Redelijk strict
5x28
5x34
repout op 45:
8 reps
Niet tevreden, nog maar een repout
10 reps

Biceps DB Curls:
5x20
5x24
5x26
5x28
20x12

Triceps Pushdown:
10x20
10x25
9x30
8x35
6x40

Standing Ab Pulldown:
gewichten niet onthouden,
4x10 reps in ieder geval

Giant Skippy bal gooien op Lucas:
3 reps totaal, 2e rep was een fail.

[Hummer careful mode:]
Ben je nu zwakker aan het worden Marrkos, of lees ik dat verkeerd..?
Setjes van 3 squats met een procentje of 70, en dan een 8 en zelfs een 9 plakken aan zo'n set.
Het lijkt me dat zo'n setje toch wel wat makkelijker ervaren moet worden.
Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar met 70% van je max maak je meestal toch heel wat meer herhalingen dacht ik.
Triceps push down was toch ook wel een beetje licht..?
Of is dat opzet?
Dat je even "door" die setjes heen vliegt omdat het toch "maar" assistance is..?
[Hummer careful mode: off]

Goed getraind Marrkos! :thumb: :D

• #2.037
[Hummer careful mode:]
Ben je nu zwakker aan het worden Marrkos, of lees ik dat verkeerd..?
Setjes van 3 squats met een procentje of 70, en dan een 8 en zelfs een 9 plakken aan zo'n set.
Het lijkt me dat zo'n setje toch wel wat makkelijker ervaren moet worden.
Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar met 70% van je max maak je meestal toch heel wat meer herhalingen dacht ik.
Triceps push down was toch ook wel een beetje licht..?
Of is dat opzet?
Dat je even "door" die setjes heen vliegt omdat het toch "maar" assistance is..?
[Hummer careful mode: off]

Goed getraind Marrkos! :thumb: :D

Nou ik zou je zeggen. Na maandenlang bijna alleen maar singles gedraaid te hebben op squat en deadlift, voelen 2 en 3 reppers echt zwaar aan ja. De eerste reps gaan easy en snel, en de 2e en 3e gaan echt traag en zwaar. Evenals bij deadlift, daar voelt alles boven de 100 zwaar aan, maar ik trek een spurt door naar de 190 als het moet. Die ene 9 die ik er achter plakte kwam omdat het eerste setje gewoon niet zo goed ging:)

Met squaten en deadliften heb ik altijd moeite gehad met reps draaien, en na die maanden singles draaien helemaal!

Daar had je het indrdaad al eens eerder over gehad.
Toch beter om alle repranges een beetje te doen dan eigenlijk...
Squats vind ik wel gaaf om te doen voor lange series, maar deadlifts juist helemaal niet.
Ik ben op mijn dood mijn rug om zeep te helpen met de deadlifts, en als je lange series maakt, heb je toch altijd het risico dat je vorm er een beetje bij inschiet vind ik.
En hoe zit het dan met die lichte push downs die je daar deed..? ;)

• #2.039
Daar had je het indrdaad al eens eerder over gehad.
Toch beter om alle repranges een beetje te doen dan eigenlijk...
Squats vind ik wel gaaf om te doen voor lange series, maar deadlifts juist helemaal niet.
Ik ben op mijn dood mijn rug om zeep te helpen met de deadlifts, en als je lange series maakt, heb je toch altijd het risico dat je vorm er een beetje bij inschiet vind ik.
En hoe zit het dan met die lichte push downs die je daar deed..? ;)

Beetje pompen ken altijd he;)

Maar daarom ben ik ook hier op overgeschakeld. volume blokken en intensiteit blokken. En daarom circuleren de grote 3 over de gehele week gezien ook qua volgorde, omdat de 1e oef het hoogste volume en de hoogste intensiteit heeft, de 2e heeft zeg maar lager volume, en vergelijkbare intensiteit, en de 3e oef is high reps, dus 5x10, 5x8, 5x5, zulke dingen. Alles daarna is voor de lol.

Dus squats doe ik op maandag en vrijdag als hoofdoefening, maar op woensdag voor high reps, en deadliften net andersom. Bankdrukken komt elke dag op de 2e plaats, jammer maar helaas:)

Maar ik ga het volume wel elke week stevig opschroeven. Vanaaf op de deadlift ga ik 5x1, en daarna 5x5 doen

Ik zie het helemaal goed komen! :thumb:

Terug
Naar boven