- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Leuk dat je schouder weer beter is!
Btw, melatonine caps slikken hehe, nog nooit van gehoord. Nu gebruik je hormonen![]()
Melatonine pilletjes zijn het. Homeopatisch middel, je lichaam maakt het zelf aan, waardoor je slaperig gevoel krijgt. Ik geloof niet zo in homeopatische middelen, maar goed. Heb het bij m'n patienten ook wonderen zien doen. Verkiest dan toch voorkeur boven benzo's.
Schouder is nog niet helemaal beter, en ik moet mezelf nu wel echt inhouden, anders ga ik weer gekke dingen doen, en 'm weer naar de klote helpen.
Bedankt.
---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------
Het lijkt er op dat je (redelijk?) verstandig bezig bent, dus het zal best weer goed komen.
Visolie schijnt ook goed te zijn trouwens.
En volgens een "modern day Spartan" waar ik een e-mail van kreeg moet je "kabeljouw lever olie en melasse stroop" nemen, dan komt alles goed!
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn rechterschouder die me enorm veel oplevert...
Net een cortisone spuit in gehad, en 14 dagen ontzien...
Dus ik heb weer even rust!
Hmmm....
Keep it up Dude!![]()
Omega 3 capsules heb ik ook nog liggen, merk totaal niks ervan, en ik heb ooit per ongeluk eentje stuk gebeten met als gevolg dat ik een half uur heb lopen kotsen, en een week uit me bek gemeurd heb

ga gewoon eens trainen.
en dat zal ook zo blijven.