- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Training van vanavond:
Banken:
3xlege stang
3x30
3x40
3x50
3x60
3x70
1x80 kon qua techniek zo spelen dat k geen last had, maar hier begon ik me schouder toch te voelen.
Chins:
Wide grip, met m'n knie in een reverse band gehaakt. was geloof ik een light of een medium band.
4x8
2x5
Upperback medley:
Face Pulls, rear delt raises, Seated DB cleans, DB Rows:
Alles zo'n 10-20 reps, alles 2 sets.
Banken:
Focus op techniek, setup, barpath, grip, spanning, kont op de bank.
stuk of 60 singles met 40kg, elke keer halve minuut rust tussendoor. Schouder hield zich goed, onderrug wat minder. Die is nu wasted.
Na lezen van paar Ebooks, en stel westside en elitefts filmpjes, m'n schema weer aangepast, hoeveelheid oefeningen drastisch verlaagd. Probeer voor elke lift m'n "Kroc Row" te vinden. De assistance of supplementory lift die het meest efficient m'n weakpoints versterkt. Voor Squat en deadlift is dat de pullthrough en de pendlay row. Ik experimenteer momenteel met de boxsquat, of dat mijn magische oefening is, evenals de goodmorning. Banken staat op een lager pitje, maar voor de bank heb ik 'm nog niet gevonden. Ik ga de floorpress, close grip, en de DB benchpress een kans geven.
Het is een behoorlijk rigoreus schema wat ik hanteer, een soort westside, maar dan uitgebreider, ik kom toch tot de conclusie dat ik meer en meer naar de originele template toe groei. less=more.

Idd zie je de laatste tijd niet meer in mijn log, gewichten zullen je waarschijnlijk tegen zijn gevallen.Oh ik weet heel niet of ik jou own of jij mij.. maar aangezien we elkaars log elke keer volspamden, en de wedstrijd een volwaardige DBB-meet aan het worden is, vraag ik het lekker een 4e keer
Wat zijn je stats momenteel?

dan waren die 100 singles op 100 bs zijn er nu weer 60 mietje![]()
Ik zit nu zelf met last in de schouder Mark en ik zou je toch de raad willen geven wat rust te nemen voor deze spiergroep. Als je er last van hebt en je blijft trainen zal het op de duur een chronische blessure worden. Train je rug, benen en biceps en laat de rest een maand rusten, dit kan echt geen kwaad want je zal er sterker uitkomen.
Voorlopig weer ff kalm aan doen.Idd zie je de laatste tijd niet meer in mijn log, gewichten zullen je waarschijnlijk tegen zijn gevallen.
Ben toch wat kracht verloren na mijn korte cut. Mijn stats momenteel zijn lastig vast te leggen zit nu hoger in de reps. Volgende week kan ik daar meer duidelijkheid over geven aangezien afgelopen week weer een beetje testen was en ik bij sommige oefeningen wel heel hoog in de reps zat. Bijvoorbeeld de deadlift met 17reps 120kg.
Een dbb meet is altijd leuk maar om daar nou helemaal voor naar die wedstrijd te komen en dan alleen een beetje te gaan kijken trekt me niet zo. Zal er nog eens over nadenken.
Trekt strongman jou helemaal niet? Want die wedstrijden zijn toch steeds weer kleine meetings waarbij je vaak wat dbb-ers tegenkomt.
Valt mij op dat op dbb zo in hokjes gedacht wordt. Logs die daar staan zijn niet uitsluitend bb-logjes. Vind het gewoon onzin mijn log te verplaatsen.
Ooh nee zo bedoelde ik het niet.
Overigens, voor de fans:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f114/pure-perfectie-221101/

kleine correctie:
ALLE posts van harpep op dit forum zijn verplichte kost