Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooie squats
die pushpresses zijn dan triceps fail, heb hetzelfde op dit moment
als mijn pols genezen is hard die triceps aanpakken![]()

Lol ga je nou weer switchen? 5/3/1 is voor long term, hoe denk je nu zelf in godsnaam dat je dat meer dan 2 cycli volhoudt
Enneh rep-out als je nog blessures hebt lijkt me echt not done.
/whining.

blijf toch gewoon 531 doen dan, je weet dat het werkt dus waarom niet?
on. nice train !
Hehe hier zat ik op te wachten. Dat 5-3-1 je veel moois mag brengen.
De beste bencher ooit.. Ik miste H.E.M.D. wel bij het trainenDe beste bencher ooit..
Reverse arched, feetless, hoge hakken close stance, medium grip, grommende bench.
Daar kunnen wij nog wat van leren!
half of soms heelja man het meest hardcore was dat hemd een hemd durft te vragen terwijl hij de helft van jou is en een kop groter haha maar wel sterk wat reps op 50half of soms heel

Hele aparte sT heeft die kerel.. raarste banktechniek ooit, 5 oefeningen voor z'n kuiten, en squaten in de smithmachine.. en elke dag hetzelfde hemd aan![]()

volgens mij heeft z,n moeder hem verbannen naar het hondenhok buiten
maar toch hardcore om hetzelfde hemd iedere dag te dragen

Sorry, had je post ff gemist. Dank. Heb jouw log laatst maar weer 's doorgespit, begint beetje een soort Robke's log te worden, met elke dag 5 pagina's d'r bij![]()
Jij doet de Impo versie I see?
over welk log heb jij het, duidelijk niet die van mij... 5 pagina's per dag. Het gaat hopelijk in mijn log nog steeds over de sport.
over welk log heb jij het, duidelijk niet die van mij... 5 pagina's per dag. Het gaat hopelijk in mijn log nog steeds over de sport.
Je bent wel scherp, een van de weinigen die het opvalt. Heb idd contact met impo hierover gehad. Zoals ik al eerder vertelde heb ik goede gesprekken gehad met een pl-er in mijn gym. Naar aanleiding van die gesprekken zag ik de kwaliteit van Impo's schema. Harpep heeft daarnaast ook veel goede dingen aangegeven die ik momenteel ook in de praktijk wil brengen. Uiteindelijk heb ik natuurlijk wel het schema met een aantal oefeningen aangepast. Maar ik boek flinke progressie hiermee en wil binnenkort weer eens gaan maxen, is alweer een half jaar geleden.
Verder hoef je niet zo verlegen te zijn en mag je best wel eens een goede post achterlaten.![]()