XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

Die squats gaan goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Laatst bewerkt door een moderator:
mooie squats ;)
die pushpresses zijn dan triceps fail, heb hetzelfde op dit moment :D
als mijn pols genezen is hard die triceps aanpakken :D

• #2.124
mooie squats ;)
die pushpresses zijn dan triceps fail, heb hetzelfde op dit moment :D
als mijn pols genezen is hard die triceps aanpakken :D

Ja, bij het banken heb ik momenteel hetzelfde probleem.. opeens out of the blue heb ik lockout problemen???

En dat terwijl triceps altijd een behoorlijk sterke groep van me was!

Misschien toch de laatste weken m'n assistance (posterior chain, en triceps) iets teveel verwaarloost???

Ach boeie.. werk aan de winkel, ga deze week nog ff 200 proberen van de grond te trekken, en k doe nog een kamikaze-poging op de squat, en dan ga ik weer stoppen met deze intensiteitsfase.. De volume fase beviel me prima, al heb ik m'n assistance verwaarloost.

• #2.125
ff testen of 5/3/1 me nog bevalt:

Banken:
opwarmen
5x57.5
5x67.5
11x80, bedoeling was 5 reps, dus ben tevreden.

OH Press:
MP:
3x8x35 (50%)
PP:
3x3x50 (*75%)

Kroc Rows:
5x20
5x32
5x40
14x50 L en R. Vorige Repout PR was 12 reps, dus ben wederom tevreden.

DB Benchpress:
5x16 belachelijk makkelijk
5x20 easy
5x24 bah, schouder vond het niet zo grappig.
15x20 repout ging stuk lekkerder!

Vanity medley:
DB Curls 5x22
Hammer curls 5x24
Shrugs 5x80, 5x90, 5x100, 5x110

Schouder houdt zich goed zolang ik de juiste setup hanteer. Dat ging vandaag niet zo goed. Uitgebreider opwarmen had ook wel gekund.

Lol ga je nou weer switchen? 5/3/1 is voor long term, hoe denk je nu zelf in godsnaam dat je dat meer dan 2 cycli volhoudt :p

Enneh rep-out als je nog blessures hebt lijkt me echt not done.

/whining.

• #2.127
Lol ga je nou weer switchen? 5/3/1 is voor long term, hoe denk je nu zelf in godsnaam dat je dat meer dan 2 cycli volhoudt :p

Enneh rep-out als je nog blessures hebt lijkt me echt not done.

/whining.

K ben goed gehumeurd, dus je mag whinen.

Stoer! Luc en jij zijn het dus eindelijk eens over iets:D

Misschien hebben jullie gelijk, banken ging ook pijnlijk vandaag, maar moet zeggen dat zware gewichten me meer lijken te belasten dan dit.. Het zijn en blijven submaximale gewichten.

Tis in ieder geval beter dan zware singles toch?:)

Ik ga lekker weer met 5/3/1 beginnen, ben op het Forza forum ook weer ff op me plek gedrukt, door de grootmeesters, en het wordt nou echt wel eens tijd dat ik een weg kies, en niet elke keer weer verdwaal.

Ik ga het advies wat ik daar heb gekregen ook opvolgen. Minder denken, minder lullen, harder trainen. Stick with a plan.

Plan is nu dit:

5/3/1 van wendler

Maandag
Squat - 5/3/1
Sumo DL - 3 sets van 10 reps @ 50-60%, 3 triples @ 75%

Hypers/GHR - Minimaal 5 sets van 5-20 reps
Situps - Minimaal 5 sets van 5-20 reps

Dinsdag
Banken - 5/3/1
Pushpress - 3 sets van 10 reps @ 50-60%, 3 triples @ 75%

Kroc Rows - Minimaal 5 sets van 5-20 reps
DB Benchpress- Minimaal 5 sets van 5-10 reps

Woensdag

Donderdag
Conv. DL - 5/3/1
Squat - 3 sets van 10 reps @ 50-60%, 3 triples @ 75%

Pullthroughs - Minimaal 5 sets van 5-20 reps
AB Pulldowns - Minimaal 5 sets van 5-15 reps

Vrijdag
Pushpress - 5/3/1
Banken - 3 sets van 10 reps @ 50-60%, 3 triples @ 75%

Barbell Row - Minimaal 5 sets van 5-20 reps
Mill.Press- Minimaal 5 sets van 5-10 reps

En dan de cycles gewoon als het beschreven is, met deload en alles er op en er aan. Zit er zelfs over te denken om de Conditioning zoals beschreven in het Ebook te gaan doen, maar dat komt vanzelf wel.

Ik ben dat wispelturige gedoe ook zat, en ik zet mezelf er nog mee voor lul ook. Prima schema voor beginners, easy as hell. Ik ga proberen nu gewoon eens een eeuwigheid een schema vol te houden.

blijf toch gewoon 531 doen dan, je weet dat het werkt dus waarom niet?
on. nice train !

Hehe hier zat ik op te wachten. Dat 5-3-1 je veel moois mag brengen.

• #2.130
blijf toch gewoon 531 doen dan, je weet dat het werkt dus waarom niet?
on. nice train !

Thanks Niels.

Ja, ik ben gewoon heel wispelturig, zodra ik een wat mindere training heb gehad, dan wil ik gelijk weer wat anders gaan doen, en ik geil op goede schema's, en het puzzelen ermee..

K heb al 100 keer geroepen dat dit eindelijk HET schema is, en dat ik deze weg insla, en het blijf doen.. maarja..

Minder denken, minder lullen, harder trainen, meer vreten. Stick with the plan

goeie training je komt er wel

• #2.132
Hehe hier zat ik op te wachten. Dat 5-3-1 je veel moois mag brengen.

Sorry, had je post ff gemist. Dank. Heb jouw log laatst maar weer 's doorgespit, begint beetje een soort Robke's log te worden, met elke dag 5 pagina's d'r bij:D

Jij doet de Impo versie I see?

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

goeie training je komt er wel

Jij ook schat! HT afzeiken was nog het leukste.

ach ja biertje smaakte prima

• #2.134
Ik miste H.E.M.D. wel bij het trainen:D De beste bencher ooit..

Reverse arched, feetless, hoge hakken close stance, medium grip, grommende bench.

Daar kunnen wij nog wat van leren!

ja man het meest hardcore was dat hemd een hemd durft te vragen terwijl hij de helft van jou is en een kop groter haha maar wel sterk wat reps op 50 :D half of soms heel

• #2.136
ja man het meest hardcore was dat hemd een hemd durft te vragen terwijl hij de helft van jou is en een kop groter haha maar wel sterk wat reps op 50 :D half of soms heel

Hele aparte sT heeft die kerel.. raarste banktechniek ooit, 5 oefeningen voor z'n kuiten, en squaten in de smithmachine.. en elke dag hetzelfde hemd aan:D

Hele aparte sT heeft die kerel.. raarste banktechniek ooit, 5 oefeningen voor z'n kuiten, en squaten in de smithmachine.. en elke dag hetzelfde hemd aan:D

volgens mij heeft z,n moeder hem verbannen naar het hondenhok buiten :mad:
maar toch hardcore om hetzelfde hemd iedere dag te dragen

• #2.138
Sorry, had je post ff gemist. Dank. Heb jouw log laatst maar weer 's doorgespit, begint beetje een soort Robke's log te worden, met elke dag 5 pagina's d'r bij:D

Jij doet de Impo versie I see?
??? over welk log heb jij het, duidelijk niet die van mij... 5 pagina's per dag. Het gaat hopelijk in mijn log nog steeds over de sport.

Je bent wel scherp, een van de weinigen die het opvalt. Heb idd contact met impo hierover gehad. Zoals ik al eerder vertelde heb ik goede gesprekken gehad met een pl-er in mijn gym. Naar aanleiding van die gesprekken zag ik de kwaliteit van Impo's schema. Harpep heeft daarnaast ook veel goede dingen aangegeven die ik momenteel ook in de praktijk wil brengen. Uiteindelijk heb ik natuurlijk wel het schema met een aantal oefeningen aangepast. Maar ik boek flinke progressie hiermee en wil binnenkort weer eens gaan maxen, is alweer een half jaar geleden.

Verder hoef je niet zo verlegen te zijn en mag je best wel eens een goede post achterlaten. ;)

• #2.140
??? over welk log heb jij het, duidelijk niet die van mij... 5 pagina's per dag. Het gaat hopelijk in mijn log nog steeds over de sport.

Je bent wel scherp, een van de weinigen die het opvalt. Heb idd contact met impo hierover gehad. Zoals ik al eerder vertelde heb ik goede gesprekken gehad met een pl-er in mijn gym. Naar aanleiding van die gesprekken zag ik de kwaliteit van Impo's schema. Harpep heeft daarnaast ook veel goede dingen aangegeven die ik momenteel ook in de praktijk wil brengen. Uiteindelijk heb ik natuurlijk wel het schema met een aantal oefeningen aangepast. Maar ik boek flinke progressie hiermee en wil binnenkort weer eens gaan maxen, is alweer een half jaar geleden.

Verder hoef je niet zo verlegen te zijn en mag je best wel eens een goede post achterlaten. ;)

Nu ben ik heel benieuwd wat die PL-er in je gym je vertelt heeft dan, en wat Harpep gepost heeft.. PM anders maar, als het top secret is:D

Ik ben heel shy dat weet je.. maar beperk me tegenwoordig alleen tot een bad-ass stoere PL-is-mijn-leven tough guy houding:cool:

Terug
Naar boven