Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

denk dat muggy zowel squat op 330kg doet en deadlift 300

Ben d'r al bijna:D

Even uit nieuwsgierigheid Rene, je squat en deadlift nooit, maar wat pak je op beide oefeningen ongeveer?

Ik doe het nooit, dus is het ook heel moeilijk om mijn top te bepalen...in het verleden toen ik het wel nog regelmatig deed (en toen ook al niet mijn favoriete oefeningen waren) deed ik een tripple met 180kg SQ en een single met 250kg DL, uiteraard raw. Ik heb een tijdje geleden bij Leon Smeets ongetraind eens een tripple met 160kg SQ gedaan (met bandages om) en 200kg DL gedaan...ik denk dat als ik daar echt op zou trainen een SQ van ruim 250kg en een DL van tegen de 300kg (in equipment) mogelijk zou zijn...maar ik laat het liever...mijn rug speelt me tezeer parten bij zulke dingen...en ik heb nu geen last, en dan hou ik liever zo...dus dan maar liever een "luie donder" en in de toekomst gaan voor 250kg Bench Press ;)

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

denk dat muggy zowel squat op 330kg doet en deadlift 300

Ik vrees dat dat ietsiepietsie te optimistich is beste Lucas ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
Ik doe het nooit, dus is het ook heel moeilijk om mijn top te bepalen...in het verleden toen ik het wel nog regelmatig deed (en toen ook al niet mijn favoriete oefeningen waren) deed ik een tripple met 180kg SQ en een single met 250kg DL, uiteraard raw. Ik heb een tijdje geleden bij Leon Smeets ongetraind eens een tripple met 160kg SQ gedaan (met bandages om) en 200kg DL gedaan...ik denk dat als ik daar echt op zou trainen een SQ van ruim 250kg en een DL van tegen de 300kg (in equipment) mogelijk zou zijn...maar ik laat het liever...mijn rug speelt me tezeer parten bij zulke dingen...en ik heb nu geen last, en dan hou ik liever zo...dus dan maar liever een "luie donder" en in de toekomst gaan voor 250kg Bench Press ;)

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ik vrees dat ietsiepietsie te optimistich is beste Lucas ;)

Het één sluit het ander niet uit toch? gewoon 250-250-300 doen.

je kan zowiezo niet meer een bench record inpikken bij een full meet sinds henderson dat had gedaan waren de regels scherper gesteld dat waren van die grappen van 60-320-60 haha.
als je nu een benchrecord wil pakken in een full meet moet je minstens 2x bodyweight doen wat voor muggy 300 op zowel squat als deadlift betekent.
maar 250 bench is niets om je voor te schamen

je kan zowiezo niet meer een bench record inpikken bij een full meet sinds henderson dat had gedaan waren de regels scherper gesteld dat waren van die grappen van 60-320-60 haha.
als je nu een benchrecord wil pakken in een full meet moet je minstens 2x bodyweight doen wat voor muggy 300 op zowel squat als deadlift betekent.
maar 250 bench is niets om je voor te schamen

Wat dacht je van 60-230-60 ;)
250 is zeker niets om je voor te schamen, maar zover ben ik nog lang niet :o

@Markos en Lucas

Jullie zijn er 19dec ook bij in Gramsbergen?
Hoe zit het met betaling, moet je eerst lid worden, of kun je los betalen voor 1keer om te ervaren hoe het is

• #2.109
Goed. Intensiteitsfase gaat beginnen.

Evaluatie Volumefase, en vooruitzichten:

Schouder is nog niet volledig hersteld, maar er zit gelukkig wel een stijgende lijn in. Verwacht rond januari helemaal de oude te zijn.

Ik kan in ieder geval weer redelijk banken, zij het met een andere grip en setup, OH presses gaat prima, gek genoeg heb ik dan weinig tot geen pijn. Ik heb het idee dat zware OH presses wel werken voor m'n schouder, dus ik blijf me daar op focussen.

Schema is weer iets veranderd:

Training A:
Squat
Bank

Kroc Rows
DB Bench
Hypers/GHR

Training B:
Deadlift
Pushpress

Bent Over Row
Seated of Standing DB Press
Squats (met focus op techniek, dus high reps rond de 75%)

Posterior chain heb ik ook behoorlijk verwaarloost, en dat merk ik aan m'n squat, knieen komen weer te ver naar voren, en k squat meer vanuit me quads.

Vandaar dat ik op squat dag de hypers into GHR weer heb ingevoerd, en die ga ik high reps en weighted doen. Ook ga ik op deadlift dag extra squaten. Aangezien banken weer steeds beter gaat, heb ik de frequentie en de assistance voor het banken en schouderdrukken ook weer verhoogd. Ik hoop dat ik in de intensiteitsweken de vruchten ga plukken van de volume fase, en weer flinke PR's ga zetten. SQ 150, BP 100-110, DL 200, OH 80. Op wat voor manier dan ook, ik ga voor een 450 totaal.

@Markos en Lucas

Hoe zit het met betaling, moet je eerst lid worden, of kun je los betalen voor 1keer om te ervaren hoe het is

ben er zelf zowiezo doe dan een powerliftwedstrijd. je kan per wedstrijd los betalen maar een seizoen meedraaien is dan voordeliger nl 30 euro per jaar of 12.50 per wedstrijd.

• #2.111
@Markos en Lucas

Lucas doet mee, ik ga backstage mee als aangever, en om ff te zien hoe het er allemaal aan toe gaat.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe zoiets in z'n werk gaat. Ik ga me sowieso bij de NPB inschrijven, en eventueel ook bij Powerlifting Holland, zodat ik een 10tal wedstrijden kan draaien volgend jaar. Kijk anders ff op de site van powerlifting holland, er staat vast wel ergens een nummer waar je heen kan bellen.

Gaat lekker hier!

Ben je al gestopt met roken of heb ik het gemist? Lijkt mij wel handig als je wedstrijden wil gaan draaien.

Lucas doet mee, ik ga backstage mee als aangever, en om ff te zien hoe het er allemaal aan toe gaat.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe zoiets in z'n werk gaat. Ik ga me sowieso bij de NPB inschrijven, en eventueel ook bij Powerlifting Holland, zodat ik een 10tal wedstrijden kan draaien volgend jaar. Kijk anders ff op de site van powerlifting holland, er staat vast wel ergens een nummer waar je heen kan bellen.

dat kan dus niet als je bij powerliftingholland wedstrijden draait mag je bij elke bond meedoen doe je dat bij de npb word je geschorst of krijg je boete

• #2.114
Gaat lekker hier!

Ben je al gestopt met roken of heb ik het gemist? Lijkt mij wel handig als je wedstrijden wil gaan draaien.

Stoppen met roken? Nee man.. tis geen marathon:D

dat kan dus niet als je bij powerliftingholland wedstrijden draait mag je bij elke bond meedoen doe je dat bij de npb word je geschorst of krijg je boete

Serieus? Dom gezeik! Wat is handiger voor mij dan? NPB of Powerlifting Holland?

Denk dat k me dan gewoon inschrijf bij PH.. Moet ff opzoeken hoeveel wedstrijden ik dan kan draaien!

Laatst bewerkt:
Geloof dat pl holland niet zoveel wedstrijden heeft jaarlijks?

Stoppen met roken? Nee man.. tis geen marathon:D

Serieus? Dom gezeik! Wat is handiger voor mij dan? NPB of Powerlifting Holland?

Denk dat k me dan gewoon inschrijf bij PH.. Moet ff opzoeken hoeveel wedstrijden ik dan kan draaien!
Zal Huggy niet blij mee zijn. ;)

• #2.118
Geloof dat pl holland niet zoveel wedstrijden heeft jaarlijks?

Geen idee. Al zijn het er maar 5..

Zal Huggy niet blij mee zijn. ;)

NPB sluit ik ook niet uit hoor:) Alleen als hun moeilijk gaan lopen doen als je bij een andere bond lift, dan wil ik geeneens lid worden.. k wil gewoon minimaal 5 wedstrijden draaien volgend jaar.

Ik heb gehoord dat Huggy is gestopt met bankdrukken, en op dansles is gegaan, dus het zal 'm een worst zijn denk ik...

:jk:!!!!!!;)

:D

• #2.119
Squats:
5xlege stang
5x40
3x60
1x70
1x80
1x90
1x100
1x110
1x120
1x127.5
Fx145 woeps, dacht dat het 135 was:(
1x130

Bankdrukken:
Flatback, ringvingers op de ringen
5x50
1x60
1x70
1x80
1x90
1x95
1x100 Nice!

Pushpress:
5xlege stang
1x30
1x50
1x55
1x60
1x62.5
1x65
1x70
Fx75
Fx72.5 boven me hoofd
Fx72.5 boven me hoofd

Lat pulldown
10x40
8x50
8x60
6x70
5x80
4x90

T-bar row machine:
10x25
10x30
10x35
8x40
6x45

Seated Row pulley:
10x30
10x40
10x50
8x60
6x70
4x80
2x90

Weighted Hypers into GHR:
10xBW
10xBW+20kg stang
10xBW+20kg stang
10xBW+20kg stang

DB Curl:
5x20
5x22
5x24
10x14 strict

Redelijke training, beetje jammer van het squaten, moet nodig aan me techniek gaan werken.

Intensiteitsfase ga ik inkorten tot een weekje, niet 3 weken. Ga het 5/3/1 principe weer invoeren, gecombineerd met maxen, en een fullbody tintje d'r aan geven.

Terug
Naar boven