AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

Als ze groter en breder zijn en meer tillen, gewoon ja knikken en verder negeren..

Zo niet, Uitlachen, zeggen dat ze zich d'r niet mee moeten bemoeien..

K had laatst ook zo'n lul die me ff ging vertellen dat deadliften een gevaarlijke oefening is.. dat ik beter hypers kon doen..

K heb 'm hard staan uitlachen.. Ik heb nog ff gevraagd of hij wel eens squaten deed.. maar dat was ook iets te link, en hij deed liever alleen leg-extension en leg curl.. :D

Maar goed.. zulke types heb je altijd rondlopen, van die betweters!
Je heb altijd wel van die zielige figuren die nauwelijks trainen en na een paar maandjes een spuit in hun reet zetten en denken dat ze alles zijn. Te zwak zijn voor het echte compound werk (splitschema's met veel iso werk hanteren) en anderen adviezen denken te moeten geven.

Gewoon negeren maat :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ook al heb mezelf pas geleden nog heeeele leuke doelen gesteld.. ik ga toch iets realistischer worden..

Ik heb absoluut niet de ambitie om Bodybuilder te worden, powerlift wedstrijden heb ik zeer zeker wel interesse in, maar dan zullen mijn stats toch eerst wel respectabel moeten zijn.

Dit vind ik respectabele stats:

- Benchpress: 5x120, 1x130
- Bent-over Row: 5x115, 1x125
- Mill. Press: 10x75, 1x95
- Squat: 20x100 1x150
- DL: 5x180, 1x190
- Pullups: 4x12 BW, 5x5xBW+20kg
- Incline DB Press: 4x5x50 per arm
- Clean&Press: 5x80, 1x90

Totaal DL, SQ, BP: 470 (Uiteindelijk doel zal sowieso een totaal van 500 zijn, waarom? vind ik een leuk getal!)

Lengte 1.90
gewicht: 105kg
BF: 12%
Omvang Armen: 45cm

Stats nu:

- Benchpress: 5x95, 1x100
- Bent-over Row: 5x75, 1x80
- Mill. Press: 5x45, 1x55
- Squat: 20x50, 1x90
- Deadlift: 5x130, 1x140
- Pullups: 4 sets van 4 reps
- Incline DB Press: 3x34, 1x36 per arm uiteraard
- Clean&Press: 3x52.5, 1x55

Lengte 1.90
Lichaamsgewicht: 102kg
BF: 24% ongeveer
Omvang armen: 40.5cm

Hoe ga ik dat bereiken?

Om dit te bereiken blijf ik sowieso de komende 4 maanden mijn huidige schema volgen.. Kijken hoe ver ik kom! Mijn voeding is nu eigenlijk gewoon een soort slordige vieze bulk.. ik probeer zoveel mogelijk eiwitten en voeding binnen te krijgen.. maar de regelmaat klopt niet, en het zit vol junkfood..

Ik ga iig sleutelen aan m'n dieet, maar het zal geen cut worden!

Vanaf 1 juli wil ik minimaal 2 maanden flink gaan cutten.. Ik weet niet of ik dit schema aan kan blijven houden tijdens een cut.. maarja.. dat zien we dan wel..

Er moet sowieso 10% vetpercentage af. Ik hoef geen sixpack, maar die pens kan echt niet langer. Mijn lichaamsvet slaat zich vooral op rondom mijn buik.. das zo jammer.. denkt iedereen dat je een bierpens hebt, terwijl ik nooit drink:P

Na die periode zal het ongeveer eind september zijn..

Dan wil ik een clean bulk beginnen, die de hele winter door zal lopen:D

Hoe mijn schema er dan uit zal zien.. geen idee! M'n huidige schema bevalt me prima, Westside ben ik nog niet aan toe.. een split hou ik niet van.. Misschien push/pull/benen, of Squats&Milk..

Ik hoop mijn vetpercentage tijdens die clean bluk op peil te kunnen houden. Tussen de 10 en 16% vind ik acceptable

Ik hoop maart 2010 toch wel een heel eind te zijn met mijn doelen.. Ik hoef ze niet per se behaald te hebben.. maar ik ben altijd extreem gemotiveerd als ik iets heb om naar toe te leven!

Ook belangrijk om te vermelden:

Ik ga dit zonder AAS doen! Het enige wat ik overweeg om te gebruiken is T3, of naja, thyrax levothyroxine.. wat je lichaam dan weer omzet naar T3, maar goed.. ik heb vrije toegang tot dit product, dus vandaar dat ik het overweeg voor in de cut of de clean bulk.

Ook Clenbuterol is misschien een optie voor in de cut.

Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet zo op met anabolen, heb er geen goede ervaringen mee, en ik wil mijn doelen naturel halen! Ik wil trots op mezelf kunnen zijn, en ik denk niet dat ik dat door te gebruiken zal zijn.

Ik vind T3 en Clen geen anabolen.. tis wel rotzooi, maar goed.. die discussie ga ik voorlopig nog niet aan!

Als ik deze doelen behaald heb, wil ik eventueel wel kuren.. dat zie ik dan wel weer! Tot die tijd geen spuit in me reet:P

Goed, ik weet dat ik al eerder van alles hier heb geroepen, al eerder doelen heb gesteld, en meerdere malen van schema ben veranderd, maar goed.. heb alles in Word-bestandjes staan dus heb alles nog is goed doorgebladerd..

Dit is de weg die ik wil gaan het komende jaar, en ik hoop hier alle steun voor te vinden hier op het forum, maar uiteraard ook de nodige kritiek als ik het verpruts, of me niet aan m'n doelen hou..

Ik sta in ieder geval open voor zowel positieve als negatieve feedback!:D

Ik zal in ieder geval meer m'n voeding gaan posten hier zodat ik voor lul sta als ik weer heb zitten junken..

Verder blijf ik uiteraard m'n trainingen posten!

Ook ga ik, afgekeken van powerhouse09, een weekoverzicht posten aan het eind van de week, waarin ik mijn trainingen, voeding, rust en doelen evalueer.

Over een paar weken zal ik mijn korte termijn doel gaan formuleren die ik voor 1 juli behaald wil hebben, zodat ik kan gaan cutten.

Foto's van hoe ik er nu uitzie, heb ik wel, maar ga ik lekker niet posten, zodra ik een fysiek heb bereikt die ik de moeite waard vind om terug te zien op internet, dan zal ik foto's posten, ik hou zelf mijn progressie wel bij dmv foto's. Er om vragen heeft dus ook geen zin. Ik post voorlopig geen foto's.

Zo, dat was een hele lange post, meer kan ik op dit moment niet bedenken, maar als er vragen zijn..

Let me know!

Laatst bewerkt:
Wist niet dat je zo groot was, ook qua gewicht. Maar je mill press is nu al 95kg??? Ben je zeker vergeten aan te passen.

Zeker niet gaan cutten, want dan ga je die stats niet halen... gaat kracht kosten.
Ik wens je veel suc6 en kracht toe... ga je scherp in de gaten houden!

Wist niet dat je zo groot was, ook qua gewicht. Maar je mill press is nu al 95kg??? Ben je zeker vergeten aan te passen.

Zeker niet gaan cutten, want dan ga je die stats niet halen... gaat kracht kosten.
Ik wens je veel suc6 en kracht toe... ga je scherp in de gaten houden!

Vergeten te aan te passen ja! Woepsie!:D

Dank je voor de support!

Naja.. Ik hoef geen bodybuilding westrijd te winnen, k hoef geen powerlift wedstrijd te winnen, al zou het wel leuk zijn! Strongman is niks voor mij..

Wat wil ik dan wel? Een fysiek waar vrouwen op geilen, en mannen bang van worden. Ook wil ik gewoon de kracht, en dus de stats om die fysiek ook een beetje geloofwaardig te maken.

Ik wil dus gewoon groot en sterk worden, en wat droger staan. Dus een cut zal vroeg of laat wel moeten!

Laatst bewerkt:
Je 5RM zit wel heel erg dicht op je 1RM zeg, 5kg verschil op een benchpress? scheelt bij mij 12,5 van 75 op 5RM naar 87,5 1RM.

Je 5RM zit wel heel erg dicht op je 1RM zeg, 5kg verschil op een benchpress? scheelt bij mij 12,5 van 75 op 5RM naar 87,5 1RM.

Ja eigenlijk moet ik het ook aanpassen.. meeste kan ik ook wel meer reps.. maar ik doe alles 5 herhalingen, en daardoor is dit wat makkelijker noteren..

En ik zit met bench tegen me plateau aan te hikken.. k weet niet of het nou tussen me oren zit ofzo.. maar die 100kg kom ik maar niet voorbij.. denk dat als ik die 97.5 eenmaal 5 keer doe, dat ik de 100 dan eindelijk 3 keer doe:D

Over het algemeen is het zo.. als je bijv. 6x90 kan, kun je 1 keer 100.. zo moet je rekenen.. 5 a 6 reps kunnen maken, daarna verhogen

*bump*

Je heb altijd wel van die zielige figuren die nauwelijks trainen en na een paar maandjes een spuit in hun reet zetten en denken dat ze alles zijn. Te zwak zijn voor het echte compound werk (splitschema's met veel iso werk hanteren) en anderen adviezen denken te moeten geven.Gewoon negeren maat :rolleyes:

Enige wat ik kan zeggen is dat jij 10 jaar traint en beestachtige progressie hebt gehaald echt monsterlijk en je status is ook ongelooflijk bruut na 10 jaar trainen.....gewoon bizar. Wat ben jij een beest man:D
Beest ben je !:D

Wat een gelul alsof mensen die splitschema`s trainen geen compounds aan kunnen. In een degelijk splitschema zitten ook veel compounds.
Ieder lichaam is anders mc chick moet jij toch weten na 10 jaar trainen;). Sommige mensen boeken gruwelijke progressie op split andere weer op fb en andere weer op beiden.
Pff die teksten van jou zijn zo bizar? Ik heb meer respect voor een beachboy die een spuit in zijn reet knalt voor de zomer en er goed uit ziet dan iemand die 10 jaar traint met gruwelijke compounds met 0 progressie!
Er zijn namelijk zoveel mensen die naar de sportschool gaan die gewoon wat aanmodderen ook met hun voeding en niks bereiken en wel de bodybuilder uithangen en een oordeel hebben over andere mensen.
Laat lekker iedereen zijn gang gaan internetgoeroe DBB Mc chick.
Focus wat meer opjezelf en je eigen doelen voor echte progressie.

OT
T3 is heel slecht voor je nog slechter dan sommige gewone anabolen!
Voor de rest is het goed met je doelen bezig te zijn bro.
Alleen bij jou is het inmiddels dagelijkse kost geworden. Maak een training- en voedingsschemaen gewoon knallen. Stop met dat vieze roken per direct! Het is wel katabool en zeer slecht voor je en je uithoudingsvermogen gaat ook naar beneden tijdens het trainen.
Pakje weggooien en geen nieuwe meer kopen. Doorbijten eerste weekje is het zwaarste even mannelijk zijn.

Wekelijks evalueren is niet slecht alleen ik merk de laatste tijd hier op DBB dat er meer gelult word dan echt keihard getraind. We moeten onszelf niet verliezen in de theorie eerder in de praktijk!

Jammer dat je ervaringen in het verleden slecht zijn geweest met anabolen.Toen je die kuurtjes had gepakt waarom heb je zo weinig massa overgehouden dan? Slecht eten of zo? En gebruikte je in die tijd ook al die drugs en zo? Of was je daar toen al mee gestopt.

Laatst bewerkt:
LoL Chick steekje onder water richting mossad?
Enige wat ik kan zeggen is dat jij 10 jaar traint en beestachtige progressie hebt gehaald echt monsterlijk en je status is ook ongelooflijk bruut na 10 jaar trainen.....gewoon bizar. Wat ben jij een beest man:D
Beest ben je !
Wat een gelul alsof mensen die splitschema`s trainen geen compounds aan kunnen. In een degelijk splitschema zitten ook veel compounds.
Ieder lichaam is anders mc chick moet jij toch weten na 10 jaar trainen;). Sommige mensen boeken gruwelijke progressie op split andere weer op fb en andere weer op beiden.
Pff die teksten van jou zijn zo bizar? Ik heb meer respect voor een beachboy die een spuit in zijn reet knalt voor de zomer en er goed uit ziet dan iemand die 10 jaar traint met gruwelijke compounds met 0 progressie!
Er zijn namelijk zoveel mensen die naar de sportschool gaan die gewoon wat aanmodderen ook met hun voeding en niks bereiken en wel de bodybuilder uithangen en een oordeel hebben over andere mensen.

OT
T3 is heel slecht voor je nog slechter dan sommige gewone anabolen!\
Alleen bij jou is het inmiddels dagelijkse kost geworden. Maak een training- en voedingsschemaen gewoon knallen. Stop met dat vieze roken per direct! Het is wel katabool en zeer slecht voor je en je uithoudingsvermogen gaat ook naar beneden tijdens het trainen.
Pakje weggooien en geen nieuwe meer kopen. Doorbijten eerste weekje is het zwaarste even mannelijk zijn.

Wekelijks evalueren is niet slecht alleen ik merk de laatste tijd hier op DBB dat er meer gelult word dan echt keihard getraind. We moeten onszelf niet verliezen in de theorie eerder in de praktijk!

Jammer dat je ervaringen in het verleden slecht zijn geweest met anabolen.Toen je die kuurtjes had gepakt waarom heb je zo weinig massa overgehouden dan? Slecht eten of zo?

:D Xtra toch ... je zoekt ook overal een provocatie achter hé :D

Trouwens, een bron voor de stelling dat T3 slechter zou zijn dan andere anabolen?
Ben ik wel eens benieuwd naar.

Laatst bewerkt:
Dat zijn goede doelen die je jezelf voorgehouden hebt Mark, leef er naar toe en je zal ze behalen. Ik zal jouw log met plezier volgen.
Mag ik toch even zeggen dat je moet uitkijken voor iets als T3 en vooral clenbuterol, vooral het laatste is veel gevaarlijker dan AS, geloof mij dat het niet de eerste zou zijn die last krijgt van zijn hart met het gebruik hiervan. Middelen die gebruikt worden voor de cut zijn absoluut zeker gevaarlijker dan AS, maar daar maak je natuurlijk je eigen keuze in.
Succes met je training!

:D Xtra toch ... je zoekt ook over een provocatie achter hé :D

Trouwens, een bron voor de stelling dat T3 slechter zou zijn dan andere anabolen?
Ben ik wel eens benieuwd naar.

O ja vergeten Robke zit aan de T3;)
Bron is mijn huisarts? Zal waarschijnlijk niet heel veel wetenschappelijke ondergrond hebben aangezien er geen onderzoek naar is gedaan ben ik bang. Maar wat ik erover gelezen heb is dat medici het er niet over eens zijn over de vraag of dierlijke hormonen beter zijn dan syntetische.
Het is aanname idd en totaal niet gefundeerd dus ik begeef mijzelf op glad ijs.

Tis idd allemaal niet echt gezond, daar kunnen we wel zeker van zijn. Maar ik denk ook dat het net
zo is als bij alle andere as. Als je al aanleg hebt om er iets aan over te houden, gaat dat zeker ervan komen.

Maar die clenbuterol zou ik idd ook achterwege laten. Ik gebruik het wel vaker en ben er ook wel een
beetje fan van maar eerlijkheid gebied mij ook toe te geven dat ik mij er soms niet goed bij voel. Je moet
er echt wel je verstand soms bijhouden en mentaal goed in je vel zitten. Een eca stack is een veel betere
optie imo.

Tis idd allemaal niet echt gezond, daar kunnen we wel zeker van zijn. En die clenbuterol zou ik idd
ook achterwege laten. Ik gebruik het wel vaker en ben er ook wel een beetje fan van
maar eerlijkheid gebied mij ook toe te geven dat ik mij er soms niet goed bij voel.
Een eca stack is een veel betere optie imo.

Ik ben het wel eens met Dressed zijn mening hierboven over cutmiddelen.
Denk persoonlijk dat je al een heel eind kan komen met aanpassing voeding en veel cardio. Alleen sommige mensen met lage stofwisseling net zoals Robke dan is een hulpmiddeltje wel prettig.

Eerlijke reactie Robke thumbs!:thumbs:
Ts kan met ervaringen van anderen ook hierdoor een andere beslissing maken.

Tis idd allemaal niet echt gezond, daar kunnen we wel zeker van zijn. Maar ik denk ook dat het net
zo is als bij alle andere as. Als je al aanleg hebt om er iets aan over te houden, gaat dat zeker ervan komen.

Maar die clenbuterol zou ik idd ook achterwege laten. Ik gebruik het wel vaker en ben er ook wel een
beetje fan van maar eerlijkheid gebied mij ook toe te geven dat ik mij er soms niet goed bij voel. Je moet
er echt wel je verstand soms bijhouden en mentaal goed in je vel zitten. Een eca stack is een veel betere
optie imo.

Juist, er zijn altijd risico's bij alles wat je pakt, en je neemt dat risico of niet, dat is persoonlijk. Maar clen is te mijden, jullie weten allemaal dat ik bepaalde producten niet uit de weg ga en ik neem graag de mogelijke risico's maar clen zou ik niet aanraken zelfs al was het het enige product dat ik nog kon krijgen. Dat komt omdat ik vroeger een paar kerels hartproblemen heb weten krijgen, onder wie mijn eigen schoonbroer.

Beest ben je !:D

Focus wat meer opjezelf en je eigen doelen voor echte progressie.

OT
T3 is heel slecht voor je nog slechter dan sommige gewone anabolen!

Jammer dat je ervaringen in het verleden slecht zijn geweest met anabolen.Toen je die kuurtjes had gepakt waarom heb je zo weinig massa overgehouden dan? Slecht eten of zo? En gebruikte je in die tijd ook al die drugs en zo? Of was je daar toen al mee gestopt.

Nou me kuurtjes werkten op zich wel.. ik werd één grote vochtballon! ik wasn echt vadsig gewoon.. ik werd van de testo's alleen maar slapper, ik kon geen eens meer 8 reps maken.. toen ik overstapte op de sustanon, toen ging ik opeens veel meer drukken.. en toen ik stopte was ik opeens alles kwijt!

Maarja.. ik lette niet op m'n voeding, ondanks alle adviezen, ik sliep beroerd, zoop me helemaal klem in 't weekend, en sowieso gebruikte ik veels te veel, waardoor ik enorm aromatiseerde!

M'n allereerste kuurtje (deca+primo) ging ik wel heel goed op, alleen werd ik er echt ziek van.. elke week was er wel wat anders.. buikgriep, koorts, alles uitkotsen, diarree, bloed in me ontlasting, luchtweginfectie, huiduitslag:D

Maar ik ging er wel redelijk op, maarja, als je telkens ziet bent, en niet kan trainen.. tja..

M'n training zal niet lijden onder de theorie hoor! Das het voordeel van FB! 3 keer per week trainen.. dan blijven er genoeg dagen over om slap te ouwehoeren!

Maar dank je wel voor de support!

Dat zijn goede doelen die je jezelf voorgehouden hebt Mark, leef er naar toe en je zal ze behalen. Ik zal jouw log met plezier volgen.
Mag ik toch even zeggen dat je moet uitkijken voor iets als T3 en vooral clenbuterol, vooral het laatste is veel gevaarlijker dan AS, geloof mij dat het niet de eerste zou zijn die last krijgt van zijn hart met het gebruik hiervan. Middelen die gebruikt worden voor de cut zijn absoluut zeker gevaarlijker dan AS, maar daar maak je natuurlijk je eigen keuze in.
Succes met je training!

Dank je wel dressed! Misschien moet ik er nog maar 's over na gaan denken om het niet te doen! Thanks voor de support!

optie imo.

En wat houdt dat in, robke? je niet goed voelen? waar had je last van dan?

En wat is een eca stack?

En wat houdt dat in, robke? je niet goed voelen? waar had je last van dan?

En wat is een eca stack?

Je bent ijl in je hoofd, kunt je focus er niet goed bijhouden, zweten als een otter, trillende spieren,
noem maar op. Je krijgt ook wel eens pijntjes enzo, maar je moet je lichaam kennen en onderscheid
leren maken of het iets is om je zorgen om te maken al dan niet.

Ik heb vroeger veel speed gesnoven enzo en weet dus wel wat ik kan verwachten van pep middelen ;)

ECA = efedrine met cafeïne en asperine

lees: [Link niet meer beschikbaar]

Ben blij dat ik deze discussie heb aangewakkerd.
Wellicht iets anders pakken om mee te cutten he bro!

en Stoppen met roken?

als dit allemaal zo lees mannen , ieder zijn eigen weg hoor , niks voor deze jongen , alleen het idee al dat mijn mooie huidje vol met uitslag zit

kan ik niet tegen jongen

Ik vind T3 ook gevaarlijker dan reguliere a.s
Bij foutief gebruik van T3 kan je de boel goed naar de kloten helpen, niet alleen je hart maar vooral ook schildklier-problemen. Geen grappen....

@ Markos; ik zie dat je stats 5 * 95 banken zijn, hoezo zit je dan nu op 5 * 70?

(ik heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen)

Terug
Naar boven