Ook al heb mezelf pas geleden nog heeeele leuke doelen gesteld.. ik ga toch iets realistischer worden..
Ik heb absoluut niet de ambitie om Bodybuilder te worden, powerlift wedstrijden heb ik zeer zeker wel interesse in, maar dan zullen mijn stats toch eerst wel respectabel moeten zijn.
Dit vind ik respectabele stats:
- Benchpress: 5x120, 1x130
- Bent-over Row: 5x115, 1x125
- Mill. Press: 10x75, 1x95
- Squat: 20x100 1x150
- DL: 5x180, 1x190
- Pullups: 4x12 BW, 5x5xBW+20kg
- Incline DB Press: 4x5x50 per arm
- Clean&Press: 5x80, 1x90
Totaal DL, SQ, BP: 470 (Uiteindelijk doel zal sowieso een totaal van 500 zijn, waarom? vind ik een leuk getal!)
Lengte 1.90
gewicht: 105kg
BF: 12%
Omvang Armen: 45cm
Stats nu:
- Benchpress: 5x95, 1x100
- Bent-over Row: 5x75, 1x80
- Mill. Press: 5x45, 1x55
- Squat: 20x50, 1x90
- Deadlift: 5x130, 1x140
- Pullups: 4 sets van 4 reps
- Incline DB Press: 3x34, 1x36 per arm uiteraard
- Clean&Press: 3x52.5, 1x55
Lengte 1.90
Lichaamsgewicht: 102kg
BF: 24% ongeveer
Omvang armen: 40.5cm
Hoe ga ik dat bereiken?
Om dit te bereiken blijf ik sowieso de komende 4 maanden mijn huidige schema volgen.. Kijken hoe ver ik kom! Mijn voeding is nu eigenlijk gewoon een soort slordige vieze bulk.. ik probeer zoveel mogelijk eiwitten en voeding binnen te krijgen.. maar de regelmaat klopt niet, en het zit vol junkfood..
Ik ga iig sleutelen aan m'n dieet, maar het zal geen cut worden!
Vanaf 1 juli wil ik minimaal 2 maanden flink gaan cutten.. Ik weet niet of ik dit schema aan kan blijven houden tijdens een cut.. maarja.. dat zien we dan wel..
Er moet sowieso 10% vetpercentage af. Ik hoef geen sixpack, maar die pens kan echt niet langer. Mijn lichaamsvet slaat zich vooral op rondom mijn buik.. das zo jammer.. denkt iedereen dat je een bierpens hebt, terwijl ik nooit drink
Na die periode zal het ongeveer eind september zijn..
Dan wil ik een clean bulk beginnen, die de hele winter door zal lopen
Hoe mijn schema er dan uit zal zien.. geen idee! M'n huidige schema bevalt me prima, Westside ben ik nog niet aan toe.. een split hou ik niet van.. Misschien push/pull/benen, of Squats&Milk..
Ik hoop mijn vetpercentage tijdens die clean bluk op peil te kunnen houden. Tussen de 10 en 16% vind ik acceptable
Ik hoop maart 2010 toch wel een heel eind te zijn met mijn doelen.. Ik hoef ze niet per se behaald te hebben.. maar ik ben altijd extreem gemotiveerd als ik iets heb om naar toe te leven!
Ook belangrijk om te vermelden:
Ik ga dit zonder AAS doen! Het enige wat ik overweeg om te gebruiken is T3, of naja, thyrax levothyroxine.. wat je lichaam dan weer omzet naar T3, maar goed.. ik heb vrije toegang tot dit product, dus vandaar dat ik het overweeg voor in de cut of de clean bulk.
Ook Clenbuterol is misschien een optie voor in de cut.
Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet zo op met anabolen, heb er geen goede ervaringen mee, en ik wil mijn doelen naturel halen! Ik wil trots op mezelf kunnen zijn, en ik denk niet dat ik dat door te gebruiken zal zijn.
Ik vind T3 en Clen geen anabolen.. tis wel rotzooi, maar goed.. die discussie ga ik voorlopig nog niet aan!
Als ik deze doelen behaald heb, wil ik eventueel wel kuren.. dat zie ik dan wel weer! Tot die tijd geen spuit in me reet
Goed, ik weet dat ik al eerder van alles hier heb geroepen, al eerder doelen heb gesteld, en meerdere malen van schema ben veranderd, maar goed.. heb alles in Word-bestandjes staan dus heb alles nog is goed doorgebladerd..
Dit is de weg die ik wil gaan het komende jaar, en ik hoop hier alle steun voor te vinden hier op het forum, maar uiteraard ook de nodige kritiek als ik het verpruts, of me niet aan m'n doelen hou..
Ik sta in ieder geval open voor zowel positieve als negatieve feedback!
Ik zal in ieder geval meer m'n voeding gaan posten hier zodat ik voor lul sta als ik weer heb zitten junken..
Verder blijf ik uiteraard m'n trainingen posten!
Ook ga ik, afgekeken van powerhouse09, een weekoverzicht posten aan het eind van de week, waarin ik mijn trainingen, voeding, rust en doelen evalueer.
Over een paar weken zal ik mijn korte termijn doel gaan formuleren die ik voor 1 juli behaald wil hebben, zodat ik kan gaan cutten.
Foto's van hoe ik er nu uitzie, heb ik wel, maar ga ik lekker niet posten, zodra ik een fysiek heb bereikt die ik de moeite waard vind om terug te zien op internet, dan zal ik foto's posten, ik hou zelf mijn progressie wel bij dmv foto's. Er om vragen heeft dus ook geen zin. Ik post voorlopig geen foto's.
Zo, dat was een hele lange post, meer kan ik op dit moment niet bedenken, maar als er vragen zijn..
Let me know!