AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

Geen smoesjes Marrkos, ook cardio moet je doen!
Maar clean&press met die gewichten? Dacht dat je MP lager was?

Edit: zou jou toch wel eens zo willen zien Marrkos... trouwens waar zijn jou foto's? Die van mij heb je gisteren gezien, verwacht wat terug :p

• Topic Starter Topic Starter
Geen smoesjes Marrkos, ook cardio moet je doen!
Maar clean&press met die gewichten? Dacht dat je MP lager was?

Mijn MP is ook veel lager.. maar clean&press wordt uitgevoerd met enorme explosieve uitstoot, en pauzes tussen de uitstoten in, omdat je dan aan het cleanen bent.. enne.. wat dacht je van die leg drive die je gebruikt bij clean&Press..

Ik wil er zelfs naar toe gaan werken om het uiteindelijk als een clean&Jerk te doen..

De clean eindigt dan meer als een soort front squat..

Door er meer onder te duiken naar een soort lunge-positie.. en dan recht gaan staan..

Wat een enorm gay filmpje man...
Nee, blij dan maar lekker alleen trainen...

Foto's

Voor degenen die in mijn vriendenlijst staan.. zijn vanaf nu mijn foto's zichtbaar.

Even voor de goede orde:

Ik train al vanaf m'n 16e.. eerst paar keer in de week beetje fitnessen op apparaten enzow..

Toen paar maandjes kickboksen gedaan.. daarna ruim 3 jaar gebokst, beetje spinning d'r bij, beetje krachttraining..

Vanaf die tijd heb ik periodes best serieus getraint, al had ik m'n voeding niet op orde, en zoop elk weekend me helemaal klem.. beetje snuiven, beetje veel blowen, pilletje.. lekker kanen bij de mac..

Ook waren er periodes dat ik amper trainde.

Ik heb een tijd heeel serieus getraint bij een kleine sportschool, grote zware anabolenkoppen daaro, erg sterk, erg gelachen daar..

Ik heb toen paar keer lopen aankloten met kuurtjes.. maar m'n voeding was, en is nog steeds niet op orde.. Dus die kuren heb ik nul komma nul, niks nakkes nada aan over gehouden.. helaas.. verspilling van energie, tijd, geld en moeite.

Ik train vanaf november 2008 alleen, zonder m'n vrienden, ik vind dat heeeerlijk! Lekker m'n eigen gang gaan, geen gezeik of gekloot, lekker m'n eigen schema hanteren..

Vanaf pakweg december train ik dus heel serieus, trouw 3 of 4 keer per week, drinken, blowen, snuiven, slikken doe ik allang niet meer.. ook niet ff een biertje.. maar zo nu en dan, ééns in de 2 maanden op een verjaardag zuip ik me klem, en dan vervolgens 2 maanden niet meer.. Ik rook nog wel, en een vreetbui heb ik af en toe ook nog 's.

Ik ben een eeuwige twijfelaar wat schema's betreft, maar ik ben smoorverliefd geworden op dinosaur sT van trainen en fullbody trainingen.. Degenen die mijn log gevolgt hebben, zullen dat inmiddels wel door hebben:P

Voor er allemaal gezeik komt: Ik heb nooit beweerd dat ik één of andere goeroe ben, of dat ik al vanaf m'n 16e serieus train. Mijn BF% ligt tussen de 20-25%. Ik ben vadsig, dat weet ik, dat hoeft er niet nog 's ingewreven te worden!

Verder sta ik open voor alle kritiek, commentaar, vragen, opmerkingen etc. Ik vraag alleen wel of dit op een normale, respectvolle manier gedaan kan worden..

Dus. Voor degenen die in mijn vriendenlijst staan.. vergaap je aan mijn foto's!:D Ze staan in m'n profiel:P

Visualiseer dat eens met echte massa... Ronnie of Dorian die zo over het podium stuiteren :roflol:

Dat waren de smoesjes.. hehehe. Moet eerlijk bekennen dat ik een vergelijkbare geschiedenis heb gehad maar ik zat aan de zware drank, veel whiskey (vaak een fles per dag). Mijn lever was niet blij. Veel foute dingen gedaan, weet ik hoeveel barfights gehad, van God los. Ouwe vrienden kennen mij niet meer terug.. no more darkside. Ben al ruim 10 jaar clean.

Je vet% is idd hoger dan die van mij. Maar toch zie ik duidelijk dat het niet alleen maar vet is, er zit daar zeker massa onder. Zie je best vaak, gasten die veel vet hebben en flink gaan trainen in een korte tijd flink wat spiermassa scooren. Misschien niet leuk om te horen maar ik schat je vet% rond de 25%. 21% zou iets hoger betekenen dan mijn vet%.

Ik zeg het niet vaak, maar jou adviseer ik lager te gaan in je bulk. Niet te laag, we willen geen spiermassa verliezen. Gewoon hoog in de eiwitten blijven. Iedere training toch iets aan je buik doen en cardio. HIIT als je weinig tijd hebt.

Dat waren de smoesjes.. hehehe. Moet eerlijk bekennen dat ik een vergelijkbare geschiedenis heb gehad maar ik zat aan de zware drank, veel whiskey (vaak een fles per dag). Mijn lever was niet blij. Veel foute dingen gedaan, weet ik hoeveel barfights gehad, van God los. Ouwe vrienden kennen mij niet meer terug.. no more darkside. Ben al ruim 10 jaar clean.

Je vet% is idd hoger dan die van mij. Maar toch zie ik duidelijk dat het niet alleen maar vet is, er zit daar zeker massa onder. Zie je best vaak, gasten die veel vet hebben en flink gaan trainen in een korte tijd flink wat spiermassa scooren. Misschien niet leuk om te horen maar ik schat je vet% rond de 25%. 21% zou iets hoger betekenen dan mijn vet%.

Ik zeg het niet vaak, maar jou adviseer ik lager te gaan in je bulk. Niet te laag, we willen geen spiermassa verliezen. Gewoon hoog in de eiwitten blijven. Iedere training toch iets aan je buik doen en cardio. HIIT als je weinig tijd hebt.

Naja, ik heb niet echt veel moeite om spiermassa aan te komen, maar vet kom ik ook redelijk makkelijk aan:P Nadeel is alleen.. het zit voornamelijk rond m'n buik en borst..

K was vroeger echt een mager kereltje.. Maar sinds november 2008 ben ik toch een goede 9kg aangekomen.. geen idee hoeveel vvm dat is..

Bulk of cut.. ik loop nog steeds maar wat aan te kloten wat betreft eten.. ik eet gewoon veel, zoveel mogelijk eiwitten, en zo gezond mogelijk maarja..

Ik ben bezig om een goed en haalbaar voedingsschema samen te stellen.. en dat zal een soort clean bulk worden dan.. gecombineerd met veel cardio en mijn huidige schema zal dat wel goed komen:P

Dank je voor de reactie trouwens..

Ik wou dat ik zo vadsig was alsjou man! :rolleyes:
Het kan nog erger hoor... :o
Maar je bent wel lekker sterk, en dat is véél belangrijker voor een dino! :thumb:

Ik wou dat ik zo vadsig was alsjou man! :rolleyes:
Het kan nog erger hoor... :o
Maar je bent wel lekker sterk, en dat is véél belangrijker voor een dino! :thumb:

Dank je wel kerel..

Wanneer gaan we foto's van jou te zien krijgen.. want k word toch steeds nieuwsgieriger:P

Terug
Naar boven