- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen smoesjes Marrkos, ook cardio moet je doen!
Maar clean&press met die gewichten? Dacht dat je MP lager was?
zou jou toch wel eens zo willen zien Marrkos... trouwens waar zijn jou foto's? Die van mij heb je gisteren gezien, verwacht wat terug![]()
Wat een enorm gay filmpje man...
Nee, blij dan maar lekker alleen trainen...

Ze staan in m'n profiel
Visualiseer dat eens met echte massa... Ronnie of Dorian die zo over het podium stuiteren![]()
Dat waren de smoesjes.. hehehe. Moet eerlijk bekennen dat ik een vergelijkbare geschiedenis heb gehad maar ik zat aan de zware drank, veel whiskey (vaak een fles per dag). Mijn lever was niet blij. Veel foute dingen gedaan, weet ik hoeveel barfights gehad, van God los. Ouwe vrienden kennen mij niet meer terug.. no more darkside. Ben al ruim 10 jaar clean.
Je vet% is idd hoger dan die van mij. Maar toch zie ik duidelijk dat het niet alleen maar vet is, er zit daar zeker massa onder. Zie je best vaak, gasten die veel vet hebben en flink gaan trainen in een korte tijd flink wat spiermassa scooren. Misschien niet leuk om te horen maar ik schat je vet% rond de 25%. 21% zou iets hoger betekenen dan mijn vet%.
Ik zeg het niet vaak, maar jou adviseer ik lager te gaan in je bulk. Niet te laag, we willen geen spiermassa verliezen. Gewoon hoog in de eiwitten blijven. Iedere training toch iets aan je buik doen en cardio. HIIT als je weinig tijd hebt.
Nadeel is alleen.. het zit voornamelijk rond m'n buik en borst..
Gemeen he dat we jou niet mee laten genieten

Ik wou dat ik zo vadsig was alsjou man!
Het kan nog erger hoor...
Maar je bent wel lekker sterk, en dat is véél belangrijker voor een dino!![]()

, maar wel veel vriendinnen
als donkere man heb je nou eenmaal weinig vrienden, maar wel veel vriendinnen
![]()