- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn voedingsschema is eindelijk af!
Voila! Brand maar los..Dit is dus niet wat ik NU eet, maar wat ik GA eten zodra m'n salaris er is!

big macs en hotdogs a la dressed black zijn mijn favouriet.Ontbijt zou ik anders doen;
Maaltijd 1
30 gram whey met 20 gram dextrose
15 minuten later 75 gram haverVervolgens 15 minuten later 8 eieren bakken - in kokosolie - waarvan 2 eigeel mixen in kommetje en de pan in.
Apart kommetje met lauw water en 75 gram havermout eieren en schrokken.Waarom; je bent erg pafferig melk is nu even niet je vriend daarnaast heb je de hele nacht geen eiwitten toename gekregen. Als je pap met whey gaat eten vertraagd dat de opname .De pap ziet er niet echt lekker uit maar het idee dat je hetzelfde ontbijt hebt als Ronnie Coleman(light weight baby light weight) moet je ego toch strelen?
Maaltijd 2
De 100 gram rijst moet ongekookt gewicht zijn dan is het goed!
Gekookt weegt 2x zo zwaar dus pas daar mee op. 100 gram kipfilet is te weinig minimaal verhogen naar 150 gram
Maaltijd 3
De 60 gram kip mag ook vervangen worden door rosbief/runderrookvlees etc. Variatie is altijd goed. Tevens is 60 gram te weinig. Verogen naar 125 gram. Bij de albert heijn hebben ze kan en klare pakjes kipfilet met 125 gram.
Maaltijd 4
Tonijn moet verhoogd worden. Blikje van princess op waterbasis geven 140 gram afgewogen gewicht koop die maar smaken ook het beste.
In ieder geval beter dan die van John West. Daarnaast groente verhogen naar 150 gram. Tip; koop diepvriesgroente en weeg ze af in zakjes en vries ze in.Dit kan je ook met rijst en kipfilet doen. Een hoop tegelijk bakken wegen en invriezen dit scheelt 3 x per dag te moeten koken.
Maaltijd 5
Die whey eiwitten zijn overbodig daar weglaten dus! Die moet je vervangen door een eetlepel lijnzaadolie dit vertraagd de werking nog meer daarnaas is het goed voor je stoelgang.
Pre workout
is ok
After workout
Gelijk whey eiwitten nemen met lauw water. Dus voor de cardio. Heb hier volgens mij al eerder een lap tekst in je log over gegooid
Veel succes in het begin is het moeilijk en kost veel tijd.
Maar op een gegeven moment ben je er aan gewend. O ja en in het weekend kan je het best een beetje loslaten je bent geen wedstijdbodybuilder. Dus gewoon lekker samen met je meisje een croissantje eten met verse ju`s is ook prima. Als je een keer gaat junken neem dan junkmaaltijd met veel eiwitten heb je er tenminste nog wat aanbig macs en hotdogs a la dressed black zijn mijn favouriet.
O ja en wat Spanksta hierboven schrijft is heel belangrijk; check de waardes goed of ze kloppen!
Groet, The Serge
Schnitzels bij het ontbijt!![]()
![]()
Geef me dat voedingsschema nog eens...
Clean bulk buddy!![]()
auto gekocht, geld opzij gezet voor vakantie etc.
Nee nee, m'n voedingsschema gaat met het volgende salaris pas in.. zit deze maand echt krapauto gekocht, geld opzij gezet voor vakantie etc.
Tot die tijd kan k nog ff los![]()
Wel raar markos, zo een voedingsschema met gezonde producten (Brood/Rijst) Is toch veel goedkoper dan al die shit die je at?
Nog even een beetje slaapkamer cardio erachteraan, en je bent de man éh?!![]()

Jij bent de man!

Dat denk ik ook.. Ik ben nu ook flink aan het lezen in de voedingssectie, en ben bezig om een voedingsschema samen te stellen..
Maar ik draai onregelmatige diensten, en werk onregelmatige dagen, train vaak 's ochtends, soms 's middags..
Dus het is flink puzzelen om een gestructureerd schema te maken..
Ik heb 'm in ieder geval bijna af!
Het zal een clean bulk worden, met veel eiwitten, weinig vet, en normale hoeveelheden carbs..
Daarnaast: Ik moet gewoon echt trouw m'n cardio gaan doen.. ik ben er veel te makkelijk mee, ik heb elke keer weer smoesje om het niet te doen..
Daarbij heb ik gewoon heel veel moeite om volgens een schema te eten.. ik eet als ik honger heb, en ik eet graag veel.. Ik heb een hele wisselende smaak, en verlies snel m'n eetlust als ik iets te vaak eet..
Ik eet gerust echt een halve dag niks, en dan krijg k opeens honger en dan prop ik me vol..
Dit zijn overigens geen smoesjes, ik heb het hier gewoon moeilijk mee, ik moet voor mezelf gaan uitvogelen hoe ik de knop om kan zetten, en gewoon te eten om voedingsstoffen binnen te krijgen, en niet omdat het lekker is!
ik herken het probleem omdat ik ook onregelmatig werk en het soms heel lastig is goed te eten , en dan bedoel ik op goeie tijden
Veel gestelde vragen:
V) Wat is het verschil tussen Whey Protein Instant en Protein 80?
A) Whey Protein Instant wordt sneller door het lichaam opgenomen dan Protein 80. Whey is daardoor ideaal voor bij het ontbijt en rond de training. Protein 80 kan op alle andere tijdstippen van de dag worden genomen, bijvoorbeeld voor het slapen gaan.
ik ga binnenkort protein 80 aanschaffen en dan zorg ik tijdens het werk dat ik altijd zo'n gevulde fles bij me heb .
misschien heb je hier wat aan

E dan zit je met je collega's samen, en stelt er één voor om shoarma te gaan halen!!!
Aaaarrrrgggghhhhhh!!!!!
Heb ik net m'n proteïne reepje op, moet ik weer shoarma eten...
Die zijn wel handig trouwens, die repen.
18gram eiwit/stuk, en nog wat shit, maar het gaat mij altijd even meer om de eiwitten.![]()
Maak je die dingen zelf? of koop je die? Zo ja waar? en hoe duur?