XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik plaats eindelijk foto's en gelijk geen reacties meer.. lekker is dat!

er staan nergens fotos..

Net je foto`s bekeken in je profiel.
****ing huge mofo perefecte fysiek om met een zeer clean bulk verder op te bouwen. BF moet zwaar naar beneden maar dat weet jezelf ook al.

Voedingschema maken en trainen komt alles goed.
Ik zie in mijn visoenen een huge mother****er in de zomer van 2010!

Laatst bewerkt:
Ja goede fysiek, en zoals de sarge zegt met een clean bulk verder bouwen.

Maar met een clean bulk zal ik toch geen vet verliezen? Of is dat pas van latere zorg?

Zeker wel maar langzaam. Cutten is pas voor veel latere zorg.
Wel als je van plan bent om een kuurtje te pakken dan moet je eerst vet eraf gaan trainen anders ga je te veel aromatiseren.

Laatst bewerkt:
Zeker wel maar langzaam. Cutten is pas voor veel latere zorg.
Wel als je van plan bent om een kuurtje te pakken dan moet je eerste vet eraf gaan trainen anders ga je te veel aromatiseren.
Sorry maar hier ben ik het niet mee eens. Een clean bulk betekend dat je geen vet kwijt kan raken je zorgt er alleen voor dat deze nauwelijks kan oplopen. Als je vet kwijtraakt dan ben je toch met een cut bezig, hoe klein dan ook. Als gevolg dat je naturel nauwelijks spiermassa wint.

Sorry maar hier ben ik het niet mee eens. Een clean bulk betekend dat je geen vet kwijt kan raken je zorgt er alleen voor dat deze nauwelijks kan oplopen. Als je vet kwijtraakt dan ben je toch met een cut bezig, hoe klein dan ook. Als gevolg dat je naturel nauwelijks spiermassa wint.

Hoe lang heeft het geduurd 2 dagen? Daar is onze DBB professor weer.

Als je ziet wat TS nu eet zal zijn verbranding met verhoogde eiwittoename enorm omhoog gaan. Daarnaast zal hij veel minder slechte vetten binnen krijgen wat weer gaat leiden tot vetverlies gestaag uiteraard.

Hoe lang heeft het geduurd 2 dagen? Daar is onze DBB professor weer.

Als je ziet wat TS nu eet zal zijn verbranding met verhoogde eiwittoename enorm omhoog gaan. Daarnaast zal hij veel minder slechte vetten binnen krijgen wat weer gaat leiden tot vetverlies gestaag uiteraard.
Je bedoelt 2 dagen dat ik het weer eens oneens ben met jou :roflol:

Waren 2 mooie dagen.

Zit wat in wat mc zegt natuurlijk, als je vet wil verliezen zal je uiteraard onherroepelijk moeten cutten, anders kan het ook maar het zal minimaal zijn en vreselijk lang duren.

Volgens mij praten wij langs elkaar heen of heb ik iets is gemist?
TS gaat 3/4 x per week cardio-en!!!!

TS vreet alles wat los en vast zit momenteel.
Als zijn voeding schoner gaat worden met hogere eiwitinname zal hij gaan verbranden als een malle icm 4x per week cardio.
Daar hoeft echt geen strenk cut-dieet aan vast geplakt te worden wil hij iets lager in bf komen te staan.

Als zijn voeding schoner gaat worden met hogere eiwitinname zal hij gaan verbranden als een malle icm 4x per week cardio.
Daar hoeft echt geen strenk cut-dieet aan vast geplakt te worden wil hij iets lager in bf komen te staan.

Het is toch, imo, de voeding die het hem doet hoor, als je geen aangepast dieet hebt dan kan je cardio doen tot je zwart ziet en nog niets verliezen van vet.

Ben het wel met je eens dat Marrkos idd cleaner moet eten en lekker doorgaan met beesten. Cardio is zeker niet verkeerd al is het alleen al voor zijn conditie. Een korte cut zou overigens niet verkeerd zijn al is het voor zijn motivatie.

Zo goed mossad? ;)

Het is toch, imo, de voeding die het hem doet hoor, als je geen aangepast dieet hebt dan kan je cardio doen tot je zwart ziet en nog niets verliezen van vet.

Dat denk ik ook.. Ik ben nu ook flink aan het lezen in de voedingssectie, en ben bezig om een voedingsschema samen te stellen..

Maar ik draai onregelmatige diensten, en werk onregelmatige dagen, train vaak 's ochtends, soms 's middags..

Dus het is flink puzzelen om een gestructureerd schema te maken..

Ik heb 'm in ieder geval bijna af!

Het zal een clean bulk worden, met veel eiwitten, weinig vet, en normale hoeveelheden carbs..

Daarnaast: Ik moet gewoon echt trouw m'n cardio gaan doen.. ik ben er veel te makkelijk mee, ik heb elke keer weer smoesje om het niet te doen..

Daarbij heb ik gewoon heel veel moeite om volgens een schema te eten.. ik eet als ik honger heb, en ik eet graag veel.. Ik heb een hele wisselende smaak, en verlies snel m'n eetlust als ik iets te vaak eet..

Ik eet gerust echt een halve dag niks, en dan krijg k opeens honger en dan prop ik me vol..

Dit zijn overigens geen smoesjes, ik heb het hier gewoon moeilijk mee, ik moet voor mezelf gaan uitvogelen hoe ik de knop om kan zetten, en gewoon te eten om voedingsstoffen binnen te krijgen, en niet omdat het lekker is!

Ben het wel met je eens dat Marrkos idd cleaner moet eten en lekker doorgaan met beesten. Cardio is zeker niet verkeerd al is het alleen al voor zijn conditie. Een korte cut zou overigens niet verkeerd zijn al is het voor zijn motivatie.

Zo goed mossad? ;)

He he.. chick en sarge zijn het met elkaar eens!:D

Kijk, voor ik wil gaan cutten of bulken of wat dan ook..

Ik wil eerst gewoon een normaal voedingspatroon, om de paar uur eten, gezonde goede voeding, alleen wat extra eiwitten.. zeg maar soort van clean bulk zeg maar..

Zodra ik dat op orde heb, kan ik gaan cutten of bulken..

Nu is mijn voeding gewoon een chaos..

Terug
Naar boven