- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nope... je hebt te weinig vrienden of ze zijn zo onder de indruk dat ze speechless zijn.In m'n profiel.. alleen zichtbaar voor vrienden.. jij staat toch ook in me vriendenlijst!![]()

Nope... je hebt te weinig vrienden of ze zijn zo onder de indruk dat ze speechless zijn.
Kan anders nog wel eens wat zeggen![]()

Ik ben niet te vangen in 1tjes en 0lletjes!Dank je wel kerel..
Wanneer gaan we foto's van jou te zien krijgen.. want k word toch steeds nieuwsgieriger![]()

Ja goede fysiek, en zoals de sarge zegt met een clean bulk verder bouwen.
Maar met een clean bulk zal ik toch geen vet verliezen? Of is dat pas van latere zorg?
Zeker wel maar langzaam. Cutten is pas voor veel latere zorg.
Wel als je van plan bent om een kuurtje te pakken dan moet je eerste vet eraf gaan trainen anders ga je te veel aromatiseren.

Sorry maar hier ben ik het niet mee eens. Een clean bulk betekend dat je geen vet kwijt kan raken je zorgt er alleen voor dat deze nauwelijks kan oplopen. Als je vet kwijtraakt dan ben je toch met een cut bezig, hoe klein dan ook. Als gevolg dat je naturel nauwelijks spiermassa wint.Zeker wel maar langzaam. Cutten is pas voor veel latere zorg.
Wel als je van plan bent om een kuurtje te pakken dan moet je eerste vet eraf gaan trainen anders ga je te veel aromatiseren.
Sorry maar hier ben ik het niet mee eens. Een clean bulk betekend dat je geen vet kwijt kan raken je zorgt er alleen voor dat deze nauwelijks kan oplopen. Als je vet kwijtraakt dan ben je toch met een cut bezig, hoe klein dan ook. Als gevolg dat je naturel nauwelijks spiermassa wint.
Je bedoelt 2 dagen dat ik het weer eens oneens ben met jouHoe lang heeft het geduurd 2 dagen? Daar is onze DBB professor weer.
Als je ziet wat TS nu eet zal zijn verbranding met verhoogde eiwittoename enorm omhoog gaan. Daarnaast zal hij veel minder slechte vetten binnen krijgen wat weer gaat leiden tot vetverlies gestaag uiteraard.

Volgens mij praten wij langs elkaar heen of heb ik iets is gemist?
TS gaat 3/4 x per week cardio-en!!!!
TS vreet alles wat los en vast zit momenteel.
Als zijn voeding schoner gaat worden met hogere eiwitinname zal hij gaan verbranden als een malle icm 4x per week cardio.
Daar hoeft echt geen strenk cut-dieet aan vast geplakt te worden wil hij iets lager in bf komen te staan.
Ben het wel met je eens dat Marrkos idd cleaner moet eten en lekker doorgaan met beesten. Cardio is zeker niet verkeerd al is het alleen al voor zijn conditie. Een korte cut zou overigens niet verkeerd zijn al is het voor zijn motivatie.Volgens mij praten wij langs elkaar heen of heb ik iets is gemist?
TS gaat 3/4 x per week cardio-en!!!!
TS vreet alles wat los en vast zit momenteel.
Als zijn voeding schoner gaat worden met hogere eiwitinname zal hij gaan verbranden als een malle icm 4x per week cardio.
Daar hoeft echt geen strenk cut-dieet aan vast geplakt te worden wil hij iets lager in bf komen te staan.

Het is toch, imo, de voeding die het hem doet hoor, als je geen aangepast dieet hebt dan kan je cardio doen tot je zwart ziet en nog niets verliezen van vet.
Ben het wel met je eens dat Marrkos idd cleaner moet eten en lekker doorgaan met beesten. Cardio is zeker niet verkeerd al is het alleen al voor zijn conditie. Een korte cut zou overigens niet verkeerd zijn al is het voor zijn motivatie.
Zo goed mossad?![]()