Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch beetje getraint.. Morgen weer keihard fullbody knallen..

Vandaag:

Buik: circuitje van allerlei buikspier-oefeningen
10 min. schaduwboksen
12min. HIIT Burpees

M'n hart ging tekeer.. en was aardig bezweet naderhand!

Vandaag weinig gegeten..

Netjes, ben ik niet de enige geweest die zich vandaag in het zweet heeft gewerkt.

Burpees = Killin' :eek:
Die leer je het beste in de bak éh..?! :rolleyes:

:thumb:

Leg uit wat is burpees?

Je staat, gaat dor je knieën, zet je handen op de grond, schopt je benen naar achter, en visa versa.
Je ziet de langgestrafte "inmates" in die Aerikaanse gevangenissen nogal eens doen.
Is killing, echt...
Eigenlijk was het vroeger een vast onderdeel van militaire trainingen. :thumb:

Niks Watje!

M'n sportschool is dicht op 2e paasdag..

Morgen ga ik weer lekker knallen.. Alle compounds d'r in.. alles d'r op en d'r aan!

Ik ga vanaf nu op mijn rustdagen cardio doen btw en niet meer na de KT, dat kost me teveel tijd en gezeik met de bus, en noem maar op..

Verder heb ik buikspieren uit m'n schema gegooid, die ga ik ook d'r bij doen op m'n rustdagen!

Mijn trainingen op rustdagen zullen bestaan uit:

- Schaduwboksen
- HIIT Burpees
- HIIT sprinten
- Buiten fietsen op medium intensity
- Buiten hardlopen op medium intensity
- Buikspier oefeningen
- Beetje gripwork met grippers

Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar ik maak er vast wel een leuk schemaatje van.. en dan heb ik een beetje variatie..

De HIIT van vandaag beviel prima, dussss dat zet ik voort! Schaduwboksen bevalt me ook wel, lekker relaxt beetje rondhuppen.. Ik mis het boksen nog steeds een beetje, dus zo kan ik toch nog een beetje genieten:D

Verder doe ik op m'n werk mee met projectje om patiënten meer aan het sporten te krijgen, dus vaker voetballen, batmintonnen, basketballen, tennissen etc. Om ze goed te stimuleren doe ik uiteraard zelf ook mee:)

Door mijn cardio op rustdagen te doen denk ik dat ik meer gemotiveerd zal zijn om het daadwerkelijk te doen, en dan heb ik gelijk een soort recovery workout:D

Burpees = Killin' :eek:
Die leer je het beste in de bak éh..?! :rolleyes:

:thumb:

Ja ik doe ze nog met een extra sprongetje d'r achteraan.. die zijn helemaal killing ja!:eek:

ik deed nu 10 burpees, dan 30 sec. rust, dan 10 burpees, 30 sec. rust, etc etc.. 12 min lang..

Nou ik was helemaal kapot naderhand!

Ik heb nooit vastgezeten, ik geil gewoon op de trainingen van Ross Enamait!:D

Ja ik doe ze nog met een extra sprongetje d'r achteraan.. die zijn helemaal killing ja!:eek:

ik deed nu 10 burpees, dan 30 sec. rust, dan 10 burpees, 30 sec. rust, etc etc.. 12 min lang..

Nou ik was helemaal kapot naderhand!

Ik heb nooit vastgezeten, ik geil gewoon op de trainingen van Ross Enamait!:D
Ik ken 'm.
Een mannetjesputter hoor! :eek:
Damn, die gozer is fit! :thumb:

Training van vandaag:

Squats: 5x50, 5x60, 2x5x80, 1x4x80, 1x3x85.. laatste 2 sets gingen erg zwaar, erg slordig ook!:(

Bench: 5x60, 5x70, 5x80, 5x90, 4x97.5, fail op 5e rep:(

Chins: 8 sets van 2 reps, 2 sets van 1 rep.. Dit ga ik langzaam opvoeren, hoe meer reps, hoe minder sets... Lats staan helemaal vol, biceps brandt, handpalmen verschroeit.. heerlijk!:D

Dips: 3x8 reps.. deed beetje pijn aan me schouders..

Clean&Press: kort maar kracht, 5x50, 5x55, 4x60.. 5e rep op 60 niet geprobeerd, dat komt vrijdag.

Squats: En als afsluiting: 20 breathing reps met 50kg..

Resultaat: Quads en billen helemaal vol, kramp in m'n kuiten, pijn in me schouders, knikkende knietjes, armen lekker vol.. Alleen beetje jammer van het squaten en benchen.. ging niet zo lekker als ik gewild had.. Clean&press was vrij weinig setjes, maar voelde 'm alsnog goed zitten!

Redelijke training..

Resultaat klinkt goed, je hebt het alles gegeven... heel netjes.
Zie dat jij ook grippers hebt, welke heb je allemaal?

Goede workout. Wellicht stoppen met de dip als je fullbody doet.
Kreeg ook last van mijn schouders ervan.

Resultaat klinkt goed, je hebt het alles gegeven... heel netjes.
Zie dat jij ook grippers hebt, welke heb je allemaal?

Ik ga binnenkort CoC kopen..

Ik heb nu van die ouwe grippers van de kringloop winkel!:D

Hele lichte, echt vrouwen dingen.. daar maak ik 100+ reps op.. en zwaardere.. daar maak ik hooguit 20 reps mee ofzo..

Als ik me verveel ga ik d'r nog wel 's beetje mee spelen..

Hoe duur zijn CoC's eigenlijk??

Heb je d'r wat aan?

Goede workout. Wellicht stoppen met de dip als je fullbody doet.
Kreeg ook last van mijn schouders ervan.

Ja.. ik kijk het nog ff aan.. k krijg ook altijd pijn aan me schouders bij het benchen.. misschien dat k toch beetje rotator cuffs enzo erbij moet gaan trainen??

Ik heb ze bij ironmind (USA) besteld, de dollar staat nog redelijk laag dus. In Nederland gaat het niet meer volgens mij. Je kunt ook een ander merk nemen, maar die zijn toch minder.

Krengen zijn wel zwaar. Ik heb er 3 gekocht. Ja wat heb je eraan. Wat heb je aan bankdrukken? Je handen/onderarmen worden er sterker van.

netjes die clean and press markos -

Terug
Naar boven