XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

Lekkere training man!
Een Dino waardig éh?! ;)
Clean & press zou ik zelf wel voor de dips zetten trouwens....
Coc's heb ik alles tot de No.2 wat een beest is...
Ik heb er echt moeite mee soms... :o
En nu met mijn ontstoken onderarmpees is het helemaal niet te doen!
Misschien zijn een wristroller en wat voorhamerwerk ook wel wat voor jou?! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man!
Een Dino waardig éh?! ;)
Clean & press zou ik zelf wel voor de dips zetten trouwens....
Coc's heb ik alles tot de No.2 wat een beest is...
Ik heb er echt moeite mee soms... :o
En nu met mijn ontstoken onderarmpees is het helemaal niet te doen!
Misschien zijn een wristroller en wat voorhamerwerk ook wel wat voor jou?! :thumb:

Ja was experimentje.. om die dips voor de clean&press te doen.. Normaal ben ik zo uitgeput van die C&P, dat er geen puf meer in zit voor dips.. wat met mijn BW ook redelijk wat kracht kost:D

Naja, na het lezen van die dino shit.. wil ik binnenkort als het weer, en de omgeving het toelaat.. meer dingen gaan toevoegen..

Keg-lifting, sand bag lifting, sledgehammer enzow, grip-work, farmerswalk..

Dan hoef ik die stink-klote-k*t-cardio ook gelijk niet meer te doen.. dan ga ik wel een half uurtje op een autoband staan meppen, en beetje met zandzakken smijten!:D

Ik woon in de studentenflat naast mijn werk.. groot bosrijk gebied, enorm terrein voor psychiatrisch patiënten.. allemaal gebouwen.. en veel bos.. denk dat ik binnenkort in het bos maar 's een geschikt plekje ga zoeken om daar beetje te spelen met zandzakken enzow:D

Kettlebells is ook wel geinig vooruitzicht..

lekkker bezig ouwe

Dat kan best leuk wezen Marrkos, zo lekker in het bos de Dino uit lopen hangen! :D
Beter zou je met nog een paar Dino's zijn, om samen mee te trainen.
Een jute zak die je kan vullen met stenen om curls mee te doen is ook een idee, en lekker goedkoop. ;)
Ik denk dat ik me wel een beetje opgelaten zou voelen om dat te doen in een algemeen toegankelijk gebied, maar dat is prsoonlijk...
Of is het zo afgelegen/beschut dat er nooit iemand zal komen..?
Anywayzzz, succes ermee! :thumb:

Dat kan best leuk wezen Marrkos, zo lekker in het bos de Dino uit lopen hangen! :D
Beter zou je met nog een paar Dino's zijn, om samen mee te trainen.
Een jute zak die je kan vullen met stenen om curls mee te doen is ook een idee, en lekker goedkoop. ;)
Ik denk dat ik me wel een beetje opgelaten zou voelen om dat te doen in een algemeen toegankelijk gebied, maar dat is prsoonlijk...
Of is het zo afgelegen/beschut dat er nooit iemand zal komen..?
Anywayzzz, succes ermee! :thumb:

Naja, ik woon pal naast m'n werk.. k zie m'n collega's al denken.. en de patiënten helemaal.. ze zien me al lopen, met een moker, een tractorband, grote gevulde zakken, schep, touw, kettlebells..

Dalijk denken ze dat ik een lijk aan het begraven ben ofzo:D:D:D

Ik denk dat ik me persoonlijk ook erg opgelaten zou voelen..

Denk dat ik beter kan wachten tot k een eigen huis met tuin heb..

Of een loods of garage huren ofzo.. zoiets..

Als jij nou wat meer richting Amersfoort woonde.. konden we dat soort geintjes samen nog doen..

Ooit, dan heb ik m'n eigen huis+tuin.. dan bouw ik een homegym.. zo simpel mogelijk.. een powerrack met halter en genoeg schijven, bokszak, voldoende dumbbells, optrek-stang, dipstangen, kettlebells, bankje..

Das alles wat k nodig heb eigenlijk..

En dan in de tuin lekker dino-shit doen.. kuilen graven, en weer dichtgooien, etc.

Maarja, dat blijft voorlopig een droom denk ik:D

Ik zou niet meteen de 24 kilo kettlebell aanschaffen. 16 kilo max

Naja, ik woon pal naast m'n werk.. k zie m'n collega's al denken.. en de patiënten helemaal.. ze zien me al lopen, met een moker, een tractorband, grote gevulde zakken, schep, touw, kettlebells..

Dalijk denken ze dat ik een lijk aan het begraven ben ofzo:D:D:D
Voor je het weet zit je aan de andere kant van de tafel man! :roflol:

Als jij nou wat meer richting Amersfoort woonde.. konden we dat soort geintjes samen nog doen..

Ooit, dan heb ik m'n eigen huis+tuin.. dan bouw ik een homegym.. zo simpel mogelijk.. een powerrack met halter en genoeg schijven, bokszak, voldoende dumbbells, optrek-stang, dipstangen, kettlebells, bankje..
Dat zou nog een idee zijn ja!
Maar Terneuzen Amersfoort is best een eindje...
Je zal op zoek moeten naar een andere Dino! :roflol:

En dan in de tuin lekker dino-shit doen.. kuilen graven, en weer dichtgooien, etc.

Maarja, dat blijft voorlopig een droom denk ik:D
Dn is m'n hond eigenlijk ook een Dino... :rolleyes:
Oh nee, die gooit dekuilen niet terug dicht! ;)

Voorlopig een droom, straks werkelijkheid man! :thumb:

Mooie training markos, mooie bench heb je toch in verhouding tot je squats.

Keep focused and keep it going!

Voeding van vandaag:

Ontbijt:

Whey met brinta 0.5 water, 1 appel, 1 boterham met pindakaas

Trainen

Postworkout:

Whey shake met brinta, creatine, bcaa, glutamine

1 uur later: 1 bord macaroni, 1blikje tonijn

15.00: 6 boterhammen, waarvan 2 met pindakaas, 2 met kipfilet, 2 met ham

17.00: 1 bord nasi met 1 blikje tonijn

19.00: whey shake aangevuld met water

20.30: 1 portie noodles met 1 blikje zalm

Straks: bak kwark + portie zink

Ik denk ik post het maar ff, dan hebben jullie een indruk wat ik nu eet.. ff tussen haakjes, dit was een hele goede dag wat betreft eten!:D

Ziet er al redelijk goed uit beest 10 x beter als je oude voedingspatroon.
Respect voor de verbetering tot dusver:bow:
Die broodjes zitten wel minimaal 125 gram vlees op neem ik aan?

Ziet er al redelijk goed uit beest 10 x beter als je oude voedingspatroon.
Respect voor de verbetering tot dusver:bow:
Die broodjes zitten wel minimaal 125 gram vlees op neem ik aan?

K heb niet echt uitgerekend, maar per boterham wel 3 plakken vlees ja..

Dan kom ik een heel eind toch?

K kan niet wachten tot m'n salaris d'r is..

Dan kan er pas echt goed gevroten worden!:D

Nou.. lange saaie dag op school.. Word ik dus echt lui van!

Toch net ff keihard getraint..

Samenvatting a lá Robke:

Mood: Moe, lui, spierpijn van dinsdag, met tegenzin naar sportschool
Sleep: weinig, werd midden in de nacht wakker, viel moeilijk weer in slaap
Voeding: Vanochtend macaroni en whey shake als ontbijt, sindsdien om de 2 uur een paar boterhammen met kaas/kipfilet/worst/pindakaas etc.

Training:

Deadlift: 8x70, 6x90, 4x110, 2x130, 1x150.. en toen.. 1x170 met straps.. NIEUW PR!!.. daarna teruggebouwd met: 2x150, 3x140, 4x130, 3x120.. helemaal op.. 4e rep op 120 ging niet meer.. ik was op! Toch weer ff nieuwe PR gezet:D de 200kg deadlift komt steeds meer dichterbij!

Flat DB benchpress: Per arm: 8x20, 6x24, 5x28, 5x32, 5x35, 3x38.. Voelde lekker aan, heel lang niet gedaan deze oefening..

Bent-over BB row: 3x5x70 strict reps

Biceps DB Curl: 3x6x22kg (per arm uiteraard:D)

Standing One-arm DB shoulder Press: Lange naam, heerlijke oefening.. 5x20, 5x22, 3x24, 2x26, 1x28, 1x28.. dit is ook per arm uiteraard..

Weighted Situps: 12 reps met 20kg met gestrekte armen boven me.. Daarna nog een setje van 11 reps met 20kg, daarna volpompen.. 40 reps zonder gewicht..

Squats: 18x50kg.. ff als afronding lekker volpompen..

Was echt een heeeeerlijke training, terwijl ik met veel tegenzin naar de sportschool ging..

Ik zweette me kapot, en ik ben echt helemaal kapot, op, dood, moe, gebroken..

Heb ff wat andere oefeningetjes gepakt dan anders..

Maar weer 's getopt op de deadlift.. weer een nieuwe dikke PR gezet..

Op deze manier ga ik de 200kg dit jaar nog wel halen!:D

Flat DB press ipv incline DB press, en dat was een heerlijke afwisseling..

Naast me zat zo'n mooiboy-ecto-verwaande-fl**ker type met armpjes van 20cm dikte, en een verwaande kop alsoffie lekker was.. Die was ook DB benchpress aan het doen.. met 8kg per hand hahahahaha.. Die zat ook met hele grote ogen te kijken toen ik eindigde met 38kg:D

One-arm DB shoulder press stond niet in de planning.. Had gepland om DB clean&Press te doen..

Toch maar alleen gepresst, omdat m'n onderrug al genoeg te verduren had gehad met deadlift en rows.. beviel me prima.. lekker met legdrive uitstoten..

Eindigen met een 20rep squat bevalt ook erg goed.. vind het toch een heerlijke afronding van de training.. ff de benen volknallen.. Das zeker een blijvertje!:D

Whey shake met BCAA's, creatine, Glutamine, en een laag brinta..

Zometeen lekker bord macaroni met blikje tonijn naar binnen schranzen..

Mijn dag is weer helemaal goed!

Terug
Naar boven