- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Dank je man!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Brute training, ook leuk zo, in Robs-Style! DIE DL! :O

Sterke training Mark, zowel de BOR, Deads of incline dumbbell bench en ook de one arm shoulder presses zijn al zeer goed. Alles goed eigenlijk, keep it up!

sterke training M - mooie deadlift , mijn pr was vandaag nog mooier - hehehe
Dat zijn trainingen mooie PR. Sterke workout.
Alleen het volpompen van 1 set licht op een zware compound - die je niet hebt getraind- begrijp ik niet helemaal.
Goed te lezen dat je serieus met je voeding bezig bent. Dat is de sleutel tot resultaat.

Wat is dat vandaag... weer een beest die topt op de deads. Ik ik vanaf de kantlijn toekijken hoe jullie allemaal flammen. **** de deload, ik wil ook flammen!!!
Sterk Mark, erg sterke training.

Verder heb ik de 3 liter melk per dag er uit geflikkerd, en eigenlijk alle zuivel, op het bakkie kwark voor het slapen gaan na!Weeg nu toch 102.1.. das toch 2.6kg minder..
Op deze manier gaat het helemaal goed komen![]()
Koop dan gelijk ff calcium/magenesium/zinc tabletten van solgar de beste aangezien je nu geen melk meer drinkt. Dit is een 3 in 1 pil(magnes.calc+zinc)!!! Helemaal top.
Kosten 10 euro en doe je lang mee. Ik heb alle melkshizzle eruit gegooid je houdt hiermee onderhuids vet en voch vast en dat willen wij bodybuilders niet. s6 de komende tijd met het perfectioneren van je voeding.
Heb nog steeds geen vernieuwd schema met juiste waardes voorbij zien komen of heb ik iets gemist?

Ligt aan je load weken. verhouding 1:4. Dus 8 weken vlammen is 2 weken deload.Dank je wel Mark!
Hoelang duurt je deload nog? Zoiets duurt toch hooguit een week? Van mij mag je gewoon weer vlammen![]()
Hond!