AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

Brute training, ook leuk zo, in Robs-Style! DIE DL! :O

• Topic Starter Topic Starter
Brute training, ook leuk zo, in Robs-Style! DIE DL! :O

Ja is ook wel handig om d'r bij te vermelden vind ik.. slaap, voeding, stemming enzow..

Ja die deadlift stond ik ook van te kijken.. was met straps, en met veel moeite en gegrom ging hij toch omhoog..

Had dit keer ook wat grotere sprongen gemaakt met opbouwen, denk dat dat ook zeker mee heeft gespeeld!:D

Sterke training Mark, zowel de BOR, Deads of incline dumbbell bench en ook de one arm shoulder presses zijn al zeer goed. Alles goed eigenlijk, keep it up!

sterke training M - mooie deadlift , mijn pr was vandaag nog mooier - hehehe

Nu in de magnetron: Nasi met blikje tonijn (zonder het blikje uiteraard:D), hand cashewnoten, eigengemaakte zoetzure saus..

Mmmmmm Lekker lekker

Dat zijn trainingen mooie PR. Sterke workout.
Alleen het volpompen van 1 set licht op een zware compound - die je niet hebt getraind- begrijp ik niet helemaal.

Goed te lezen dat je serieus met je voeding bezig bent. Dat is de sleutel tot resultaat.

Dat zijn trainingen mooie PR. Sterke workout.
Alleen het volpompen van 1 set licht op een zware compound - die je niet hebt getraind- begrijp ik niet helemaal.

Goed te lezen dat je serieus met je voeding bezig bent. Dat is de sleutel tot resultaat.

Zie het als een soort finisher.. om het ff helemaal vol te pompen.. Als afronding, om me ff helemaal in het zweet te pompen, en me helemaal leeg te trekken..

En na deze training was 20 reps op de squat echt niet licht hoor.. was echt breathing style.. moest flink naar adem happen!

Normaal is mijn clean&press de finisher.. maar omdat ik nu DB presses heb gedaan, besloot ik om toch maar ff nog te finishen hiermee!

Tja.. voeding gaat een stuk beter.. Ben mezelf nu aan het trainen om steeds minder, maar wel regelmatiger en gezonder te eten..

Ook probeer ik er op te letten dat ik ook eet wanneer ik geen honger heb.. normaal wacht ik altijd tot ik honger heb, en dan ga ik eten.. Totaal geen regelmaat dus! Er is mij verteld dat je dat niet moet doen.. wachten tot je honger krijgt, want juist dan gaat je lichaam vet opslaan als reactie..

Doel is uiteraard om elke 2 uur te eten, en dan steeds beter (gezonder te eten).. zodra ik die regelmaat er een beetje in heb zitten, kan ik gaan spelen met hoeveelheden, samenstelling etc.

In één klap overstappen op een rigoreus voedingsschema gaat bij mij niet werken, dat houdt ik 3 dagen uit, en dan ga ik proppen..

Verder heb ik de 3 liter melk per dag er uit geflikkerd, en eigenlijk alle zuivel, op het bakkie kwark voor het slapen gaan na!

Weeg nu toch 102.1.. das toch 2.6kg minder..

Op deze manier gaat het helemaal goed komen;)

Wat is dat vandaag... weer een beest die topt op de deads. Ik ik vanaf de kantlijn toekijken hoe jullie allemaal flammen. **** de deload, ik wil ook flammen!!!

Sterk Mark, erg sterke training.

Wat is dat vandaag... weer een beest die topt op de deads. Ik ik vanaf de kantlijn toekijken hoe jullie allemaal flammen. **** de deload, ik wil ook flammen!!!

Sterk Mark, erg sterke training.

Dank je wel Mark!:D

Hoelang duurt je deload nog? Zoiets duurt toch hooguit een week? Van mij mag je gewoon weer vlammen;)

Verder heb ik de 3 liter melk per dag er uit geflikkerd, en eigenlijk alle zuivel, op het bakkie kwark voor het slapen gaan na!Weeg nu toch 102.1.. das toch 2.6kg minder..
Op deze manier gaat het helemaal goed komen;)

Koop dan gelijk ff calcium/magenesium/zinc tabletten van solgar de beste aangezien je nu geen melk meer drinkt. Dit is een 3 in 1 pil(magnes.calc+zinc)!!! Helemaal top.
Kosten 10 euro en doe je lang mee. Ik heb alle melkshizzle eruit gegooid je houdt hiermee onderhuids vet en voch vast en dat willen wij bodybuilders niet. s6 de komende tijd met het perfectioneren van je voeding.
Heb nog steeds geen vernieuwd schema met juiste waardes voorbij zien komen of heb ik iets gemist?

Ha jullie heten allebei Marc:D (mc en marcos)

Koop dan gelijk ff calcium/magenesium/zinc tabletten van solgar de beste aangezien je nu geen melk meer drinkt. Dit is een 3 in 1 pil(magnes.calc+zinc)!!! Helemaal top.
Kosten 10 euro en doe je lang mee. Ik heb alle melkshizzle eruit gegooid je houdt hiermee onderhuids vet en voch vast en dat willen wij bodybuilders niet. s6 de komende tijd met het perfectioneren van je voeding.
Heb nog steeds geen vernieuwd schema met juiste waardes voorbij zien komen of heb ik iets gemist?

Schema komt nog;)

Eerst regelmatig en gezond leren eten!

Die calcium/magnesium/zink pillen heb ik al:D

Hmm zonder melk geen brinta hier..

Hmm zonder melk geen brinta hier..

Nou ik moet zeggen.. krijg m'n whey shake met brinta stukken makkelijker weg.. melk gaat zo schuimen als je 't schudt.. spoelt moeilijker weg vind ik..

En hoe sneller het spoelt, hoe minder vies het smaakt!

Kijk Xtralarge.. Dat ontbijt met 8 eieren en havermout.. dat krijg ik niet weg! Ik weet van mezelf dat ik dat niet uit ga houden..

K heb er verder respect voor dat je het weg krijgt hoor.. net zoals Ibo D. met 1.4kg koolvis en broccoli.. Maar das niks voor mij..

Voedingsschema komt er aan.. Heb het nogal druk met school..

Havermout.. oke, maar brinta wordt ZOUT!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven