MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Mmm liever op 1juni.. mijn doel is om juni 2009 over de 400kg totaal te komen en juni 2010 op 500kg totaal te staan. Mooi testmoment lijkt me dat! ;)

Wat zijn je stats nu? en je totaal?

Mijne is:

BP: 110
DL: 170
SQ: 100
Totaal: 380

1 juni allebei op 400

Dat zou voor mij betekenen:

BP: 115
DL: 180
SQ: 110
Totaal: 405

1 juni 2010 op 500

Zou voor mij betekenen:

BP: 130
DL: 220
SQ: 150
Totaal: 500

Als jij ff hetzelfde invult..

Mijn BF% is nu pakweg 25%
Jouwe is 20-22% zei je toch?

Ik weeg nu 101.9 (ben wel beetje aan het cutten, maar dat maakt voor kracht niet uit)
Jij weegt?

Wat zijn je stats nu? en je totaal?

Mijne is:

BP: 110 +-110 schat ik (heb keer 115kg niet strict gedaan).
DL: 170 160
SQ: 100 120
Totaal: 380 390

1 juni allebei op 400

Dat zou voor mij betekenen:

BP: 115 110
DL: 180 170 a 180
SQ: 110 130
Totaal: 405 410

1 juni 2010 op 500

Zou voor mij betekenen: te veel speculatie nog héhé

BP: 130
DL: 220
SQ: 150
Totaal: 500

Als jij ff hetzelfde invult..

Mijn BF% is nu pakweg 25%
Jouwe is 20-22% zei je toch? ja houd het maar op 22.

Ik weeg nu 101.9 (ben wel beetje aan het cutten, maar dat maakt voor kracht niet uit) 101 ochtend, 103 avond
Jij weegt?

1m88 overigens.
train vanaf september dit jaar(eerste 5 maanden wel klote schema, maar is wel goed geweest om mn lichaam wat te laten wennen denk ik).

jij? spannende strijd zeg.. may the strongest win! :D

1m88 overigens.
train vanaf september dit jaar(eerste 5 maanden wel klote schema, maar is wel goed geweest om mn lichaam wat te laten wennen denk ik).

jij? spannende strijd zeg.. may the strongest win! :D

Ik ben 1.89 das ook wel gelijk dus.. gewicht ook.. BF loop ik iets voor..

Ik train al vanaf me 16e, 17e.. af en aan.. zonder goede voeding.. altijd beetje aankloten.. train pas vanaf november, december echt serieus, en ben pas de laatste maanden serieus met eten bezig enzow.. en echt inlezen..

Jij loopt voor op de Squat, ik op de DL.. Bench is ongeveer gelijk.. Totaal scheelt het vrij weinig dus..

Squat is mijn zwakke plek..

We houden de week van 1 t/m 5 juni aan ja?

Maandag is altijd een k*tdag voor mij.. Woensdag is deadlift dag, en dan kan ik vrijdags maxen op de Squat en Bench..

Dus als we die week gewoon aanhouden.. allebei onze schema's stoppen op vrijdag dusssss..

Komt helemaal goed!:D

May the strongest win!:wl:

Check je inbox voor pm (laten we je trainingslog niet te veel vervuilen).

Tja, met die instelling kom je nooit vooruit.. Eerst paar keer met straps, daarna zonder.. je moet toch een keertje vooruit..
Ja maar wat is vooruitgang? Zorgen dat je handen en onderarmen achterlopen. Dacht dat jij zo'n fan was van Mark Rippetoe? Zou het nog maar eens lezen, hij geeft ook precies aan welke mechanismen worden ingeschakeld als je op de juist manier traint.

Ook de crossed grip moet je zoveel mogelijk beperken. Het tegengaan van het rollen van het gewicht bij een gelijke grip is de manier om je handen en onderarmen te trainen.

Maar ik begrijp het wel. De getallen zijn gaaf om te hebben, zeker wanneer je op kracht traint.

Net even voor m'n ontbijt 20 min hardgelopen buiten.. rustig joggend tempo.. ik werd door een vrouw van 50 ingehaald:D

Nu net eiwitshake met brinta en bcaa's naar binnen gegoten.. Nog ff in bed gekropen met de laptop..

Vandaag elke 2 uur eten, met weinig carbs, veel eiwitten, normale hoeveelheden goede vetten!

Ben overigens het Ebook Burn the fat-feed the muscle aan het lezen.. E-book van Tom Venuto.. leest lekker weg

Ja maar wat is vooruitgang? Zorgen dat je handen en onderarmen achterlopen. Dacht dat jij zo'n fan was van Mark Rippetoe? Zou het nog maar eens lezen, hij geeft ook precies aan welke mechanismen worden ingeschakeld als je op de juist manier traint.

Ook de crossed grip moet je zoveel mogelijk beperken. Het tegengaan van het rollen van het gewicht bij een gelijke grip is de manier om je handen en onderarmen te trainen.

Maar ik begrijp het wel. De getallen zijn gaaf om te hebben, zeker wanneer je op kracht traint.

Naja weet je wat het is.. zoals bij toppen gebruik ik ze heel graag.. maar afgelopen keer heb ik ze alleen het laatste setje gebruikt.. dus daarvoor heb ik 5 sets zonder straps gedaan..

Komende weken nog ff niet toppen.. dus ga weer meer setjes draaien.. 3x5, 5x5, dat soort geintjes..

Die doe ik dan ook weer zoveel mogelijk zonder straps, dus m'n grip wordt ook sterker en sterker..

Je hebt wel gelijk hoor.. tis ook cheaten eigenlijk.. Ik ben bijvoorbeeld ook tegen bankdruk-truien..

Hier ben ik het volledig oneens met mc, mag ook wel eens nietwaar, als straps je helpen om meer gewicht te verplaatsen dan moet je straps dragen. De onderarmen volgen altijd wel, ik heb nog nooit één training besteed aan mijn onderarmen en toch is mijn grip redelijk sterk.
Straps zijn een zeer goed hulpmiddel om een bepaald gewicht toch omhoog te krijgen zonder dat je grip lost, gebruik ze!

Net even voor m'n ontbijt 20 min hardgelopen buiten.. rustig joggend tempo.. ik werd door een vrouw van 50 ingehaald:D

Doe je het dan wel goed , ???

:jk:

Hoe doe je dat trouwens hardlopen op een rustig joggend tempo :D

Toch respect om zo je zondag morgend te beginnen,
met zoals vele een halve dag in je bed te blijven liggen verlies je veel ;)

Doe je het dan wel goed , ???

:jk:

Hoe doe je dat trouwens hardlopen op een rustig joggend tempo :D

Toch respect om zo je zondag morgend te beginnen,
met zoals vele een halve dag in je bed te blijven liggen verlies je veel ;)

ja ik vind joggen zo nichterig klinken!:D

Beviel me prima trouwens.. lekker rustig aan joggen.. :gay:

Hier ben ik het volledig oneens met mc, mag ook wel eens nietwaar, als straps je helpen om meer gewicht te verplaatsen dan moet je straps dragen. De onderarmen volgen altijd wel, ik heb nog nooit één training besteed aan mijn onderarmen en toch is mijn grip redelijk sterk.
Straps zijn een zeer goed hulpmiddel om een bepaald gewicht toch omhoog te krijgen zonder dat je grip lost, gebruik ze!

Precies.. bij elke set straps gebruiken is onzin.. maar als je toch tegen je 1RM aan zit.. dan kun je ze gebruiken om net over the edge te komen..

Een wedstrijd, leuk!
Al weet ik natuurlijk dat marrkos gaat winnen...

Hier ben ik het volledig oneens met mc, mag ook wel eens nietwaar, als straps je helpen om meer gewicht te verplaatsen dan moet je straps dragen. De onderarmen volgen altijd wel, ik heb nog nooit één training besteed aan mijn onderarmen en toch is mijn grip redelijk sterk.Straps zijn een zeer goed hulpmiddel om een bepaald gewicht toch omhoog te krijgen zonder dat je grip lost, gebruik ze!
x2. MC chick zijn onderarmen zijn goed getraind. En hij post in elk log bij elke foto dat iemands onderarmen achter lopen.
Draai niet zo door over die onderarmen omdat dat gedeelte bij jou goed is getraind. Met compounds train je die onderarmen voldoende ook met straps. Zorgt gewoon veel betere grip. Heb vandaag nog mijn eelt op de vingers opengetrokken op de DL zonder straps.

Soms heb je gewoon hulpmiddelen nodig om ff vooruit te komen, zodat je het vervolgens zonder die hulpmiddelen kan..

Another markoss fan here !!

Zie dat je wint he kerel ! ik heb het niet voor verliezers ;)

Another markoss fan here !!

Zie dat je wint he kerel ! ik heb het niet voor verliezers ;)

Komt helemaal goed;)

Kan nog een leuke uitslag worden..

Tis ook wel heel motiverend.. we trainen op ongeveer zelfde manier.. zelfde bf%, zelfde lengte, zelfde gewicht..

Stats bijna hetzelfde, alleen heb ik betere deadlift, en hij betere squat..

Dat word flink bikkelen aan beide kanten!:D

Terug
Naar boven