- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben geruild zie ik... kijken of ik die bench pr van je kan breken. Die deads zijn nog een eindje weg.

Ja ik heb een heel schema uitgepland voor komende 7 weken.. voor m'n wedstrijdje met Powerhouse..
Naja.. Ik hoop dan toch wel pittige PR's te zetten! DL 1x180, SQ: 1x110, BP: 1x120, zijn toch wel stats waar ik op hoop![]()

Lekker onbeschoft maar deze ouwe vent gaat zich ook met de strijd bemoeien nu ik zie welke mooie competitie jullie onderling hebben. En aangezien ik sinds maandag ook op 380 sta is het wel een eerlijk vergelijk.
SQ: 130, DL: 145, BP: 105 Totaal: 380
SQ: 140, DL: 155, BP: 115 Totaal: 410
Zeker nu ik ook sinds deze week pas voor het eerst op 1rm ga trainen.
als jullie nog twee weken (deload en vakantie) wachten met het losbarsten van de hele strijd spring ik ook in...alleen moet ff m'n 1 RM's pijlen...zit wel in de buurt
SQ 2x100 - DL 3x160 - BP 5x100
kan leuk worden
trouwens begin maar...ik haal jullie wel inhehe

Lengte 194cm zie sig. Vet 20%. Is vrijwel identiek aan die van Mark. Wat bedoel je met trainingstijd?Lengte, gewicht, vetpercentage en trainingstijd spreken ook wel een rol. Ook die omstandigheden zijn bij mark en mij redelijk identiek. Ben benieuwd naar die van jou. (mooie SQ heb je overigens tov rest).
. Durf je het aan?Kijk iemand krijgt het benauwd.
Lengte 194cm zie sig. Vet 20%. Is vrijwel identiek aan die van Mark.
Een groot nadeel. Ben 11 jaar ouder.. Durf je het aan?
Kijk iemand krijgt het benauwd.
Maar als jullie niet durven dan mogen jullie dat nu wel aangeven.

Tegen de tijd dat jij powerhouse hebt ingemaakt zit ik al aan de 500![]()

haha, komt goed man...kost tijd, maar ik loop wel in op de SQ, stiekem ga ik uitbouwen op de bench en deads![]()

Nee, hij zegt gewoon via een om weg dat je me niet gaat inmaken![]()

mijn totaal is 312.5 ik daag jullie allemaal uit tot de 500![]()