Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

haha, dit log gaat hier fantastisch vandaag :roflol:

Gaan we weer, niet luisteren naar mij ;). Zou zeggen ga lekker door met je schema je hebt toch al alle kennis in pacht! :D Heb je uberhaubt al ooit eens een schema afgemaakt beest? :roflol:
Xtra=Luppie wannabee!

Makkelijk en goedkoop om andere mensen die niet goed in orde zijn af te kraken. Wat heeft Luppie hiermee te maken? Luppie heeft meer progressie geboekt in 5 jaar trainen MET wisselende schema`s qua fysiek dan jij in 12 JAAR. Xtralarge heeft in 5 maanden meer progressie qua FYSIEK en KRACHT dan jij in 12 jaar. Dat zijn facts en nu weer ON TOPIC.

Makkelijk en goedkoop om andere mensen die niet goed in orde zijn af te kraken. Wat heeft Luppie hiermee te maken? Luppie heeft meer progressie geboekt in 5 jaar trainen MET wisselende schema`s qua fysiek dan jij in 12 JAAR. Xtralarge heeft in 5 maanden meer progressie qua FYSIEK en KRACHT dan jij in 12 jaar. Dat zijn facts en nu weer ON TOPIC.
Niet goed in orde... zo laat Luup het maar niet horen.
Beide wisselen vaker van schema dan ik van kleren.
Beide zetten een kuur en maken deze niet af.
Zijn genoeg overeenkomsten.

Maar zou zeggen stop de haat, vergeet niet wie steeds weer begint.

• Topic Starter Topic Starter
On topic:

Waar waren we?

Oh ja!

Powerhouse en ik doen gewoon een leuk wedstrijdje.. goed voor motivatie aan beide kanten..

Ik train niet om bodybuilder te worden.. Al vaak zat uitgelegd!

Nee niemand kan verder mee doen..:D

:popcorn:
+ 1 kan mac chicken echt niet serieus nemen....

Hoe vermakelijk dit ook is..

Chick, Mossel.. Klaar nu!

Luppie ken ik niet, dus die gaan we hier ook niet afzeiken!

Chick en Mossel, Vecht het een ander keertje maar uit;)

Ik vind het grappig, maar dit topic moet wel beetje netjes blijven!

Bij voorbaat dank!

Klaar nu!

Wanneer ga je weer trainen? Je staat achter namelijk 385 :D
Ohh nee jullie staan achter, powerhouse ook.

1RM Stats 16-04-2009
SQ: 100, DL: 170, BP: 110 Totaal: 380

Doelen voor 5-6-2009
SQ: 115, DL: 180, BP: 120 Totaal: 415

stiekem upgraden met 5 kilotjes :finger:

Upgraden? Zat op 380 en nu 385... is toch de bedoeling dat je steeds wat hoger komt al is het maar met 1kg.

Ja Marrkos. Je houdt je niet aan de regels.

On topic:

Waar waren we?

Oh ja!

Powerhouse en ik doen gewoon een leuk wedstrijdje.. goed voor motivatie aan beide kanten..

Ik train niet om bodybuilder te worden.. Al vaak zat uitgelegd!

Nee niemand kan verder mee doen..:D

Wat dan powerlifter? Moet je dan niet loggen in het powerhok? Daar is volgens mij meer kennis met betrekking tot powerliften.

Voor de rest goede stats man :thumb:

Wat dan powerlifter? Moet je dan niet loggen in het powerhok? Daar is volgens mij meer kennis met betrekking tot powerliften.

Voor de rest goede stats man :thumb:

Daar zit ik ook vaak zat..

Ik wil gewoon groot en sterk worden.. De focus ligt op kracht.. natuurlijk wil ik ook een groot gespierd mooi lichaam.. maar goed.. dat komt op de tweede plek..

Ik heb wel enige interesse in powerliften, alleen wil ik dan eerst betere stats!;)

ff verslag van afgelopen week:

Donderdag:

benchpress
Incline Benchpress
Incline Flyes

Seated shoulderpress
Side raises

Close grip bench
Cable pushdown

allemaal ongeveer in de 8-12 rep range.. geen zware gewichten.. lekker rustig an doen!

Voeding vanaf maandag

Loon is binnen, boodschappen zijn gedaan.

Schema gaat aangepast worden.

In eerste instantie wordt het gewoon gezonde voeding, dus niet 20 eieren per dag, of kilo's havermout, en 5 liter melk per dag, neen! Gewoon 6 maaltijden, en elke maaltijd bevat veel proteïnen, complexe koolhydraten, en goede vetten. Elke 3 uur een maaltijd.

Zal er grofweg als volgt uitzien:

Maaltijd 1: whey shake met dextrose, brinta, water. Vitamine pillen.

Maaltijd 2: 3 boterhammen met zelfgemaakte salade (sla, komkommer, light dressing, tonijn, bieslook)

Maaltijd 3: Rijst kip groente, glas water

Maaltijd 4: 3 boterhammen met vlees, stuk fruit, glas melk, glas water

Maaltijd 5: Macaroni/tonijn/saus/groente, 2 glazen water

Maaltijd 6: 500gr. Kwark, ZMA, Omega 3 capsule, calcium tablet

In eerste instantie is dit een clean bulk dus, en afhankelijk daarvan ga ik spelen met hoeveelheden, zodat ik periodes van cutten kan afwisselen met periodes van clean bulken. De zig-zag methode.

Vanaf maandag

Deload is maandag voorbij..

Dan ga ik weer keihard knallen.. Ik doe lekker rustig aan, ook met eten.. Deload was wel ff lekker.. ook voor de motivatie, maar tis nu wel weer welletjes!

Vanaf maandag weer keihard compound only, fullbody, 5x5 wannabe-bill starr, bikkelharde Dino-trainingen!:D

Lekker hea!? Dat loon binnen hebben! Goed schema zo! Hoeveel kcals KEV? Succes iig!

Terug
Naar boven