Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

120 bench 1rm
200 DL 1rm
140 full squat
460
5 maanden trainen en geen 12 jaar daarnaast is het een full en geen parallel. Tot volgend jaar?
Wat is dat voor iets achterlijks trouwens wedstrijdje status doen tegen elkaar. We zijn toch bodybuilders geen powerlifters?

Ik hou jullie wel op de hoogte we zitten alle drie op de 380... mogen jullie vol jaloezie kijken. Vandaag komt een pr op de deads geloof me maar!

Pick up the Phone drag:D

Bijlagen

120 bench 1rm
200 DL 1rm
140 full squat
460
5 maanden trainen en geen 12 jaar daarnaast is het een full en geen parallel. Tot volgend jaar?
Wat is dat voor iets achterlijks trouwens wedstrijdje status doen tegen elkaar. We zijn toch bodybuilders geen powerlifters?

Mag dan zo wel wezen allemaal, maar ik vind het gewoon ook tof om te kijken wat ik op 1RM's kan.

Ik hou jullie wel op de hoogte we zitten alle drie op de 380... mogen jullie vol jaloezie kijken. Vandaag komt een pr op de deads geloof me maar!

Succes ermee!

Er klopt hier iets niet.......Valt mij steeds meer op helemaal als ik naar de tags kijk. jouw voorkeur is niet mijn voorkeur even voor de duidelijkheid ok?

Stelletje relnichten! ;)

Momenteel bekijken: 8 (8 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
mc. chick, Hummer, indekay, lilium, marrkos+, powerhouse09, Robke78+

:popcorn2:

• Topic Starter Topic Starter
120 bench 1rm
200 DL 1rm
140 full squat
460

Uhm??

Niet vloeken hier he!

Ik ben geen bodybuilder!

Ik ben gewoon een ijdele powerlifter, die toevallig nog nooit een powerlift-wedstrijd heeft gedaan..

maarja.. ik vind kracht belangrijker dan geile adertjes op me armen..

Er klopt hier iets niet.......Valt mij steeds meer op helemaal als ik naar de tags kijk. jouw voorkeur is niet mijn voorkeur even voor de duidelijkheid ok?

Hè hè.. eindelijk valt iemand die tags op!:D

Nee sorry kerel.. Ik heb al anderhalf jaar hetzelfde vrouwtje.. en het bevalt me prima!;)

Terug
Naar boven