The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal in ieder geval straks al eens 325 van die 312.5maken![]()

120 bench 1rm
200 DL 1rm
140 full squat
460 mazzel.....
Ik hou jullie wel op de hoogte we zitten alle drie op de 380... mogen jullie vol jaloezie kijken. Vandaag komt een pr op de deads geloof me maar!
120 bench 1rm
200 DL 1rm
140 full squat
460
5 maanden trainen en geen 12 jaar daarnaast is het een full en geen parallel. Tot volgend jaar?
Wat is dat voor iets achterlijks trouwens wedstrijdje status doen tegen elkaar. We zijn toch bodybuilders geen powerlifters?
Ik hou jullie wel op de hoogte we zitten alle drie op de 380... mogen jullie vol jaloezie kijken. Vandaag komt een pr op de deads geloof me maar!
Er klopt hier iets niet.......Valt mij steeds meer op helemaal als ik naar de tags kijk. jouw voorkeur is niet mijn voorkeur even voor de duidelijkheid ok?

Thnx, jij ook... may the best man win!
120 bench 1rm
200 DL 1rm
140 full squat
460
5 maanden trainen en geen 12 jaar daarnaast is het een full en geen parallel. Tot volgend jaar?
Wat is dat voor iets achterlijks trouwens wedstrijdje status doen tegen elkaar. We zijn toch bodybuilders geen powerlifters?

Gaan we weer, niet luisteren naar mij
. Zou zeggen ga lekker door met je schema je hebt toch al alle kennis in pacht! 

Er klopt hier iets niet.......Valt mij steeds meer op helemaal als ik naar de tags kijk. jouw voorkeur is niet mijn voorkeur even voor de duidelijkheid ok?

Gaan we weer, niet luisteren naar mij. Zou zeggen ga lekker door met je schema je hebt toch al alle kennis in pacht!
Heb je uberhaubt al ooit eens een schema afgemaakt beest?
Xtra=Luppie wannabee!