MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Klopt.. Ik heb laatste tijd alleen maar late diensten, en sta dus vrij laat op.. naja..

Die tijd tussen mijn ontbijt en m'n avondeten was veel te lang, I know, normaal eet ik om 15.00 uur nog brood.. maar we hadden werkoverleg, nieuwe opname, daarna stond er eentje compleet door te flippen.. dus kwam gewoon niet aan eten toe..

Ik ben ook bang dat ik niet aan m'n eiwitjes ben gekomen gisteren:(

Maar goed, m'n whey is ook op, en ik ga dalijk na het trainen nieuwe halen.. Dat doe ik normaal gesproken vaak, als ik het druk heb op m'n werk, dan giet ik tussen door ff een shake met brinta achterover..

Goed, kerels.. dank jullie wel voor de eerlijke reacties.. Ik ga trainen, spreek jullie straks weer! Adios!

Koop ook een pot eiwit tabs als backup. Heb ik gehaald als ik weinig tijd heb of ff snel wil aanvullen. 5 pillen is 10gram. En 10 pillen heb ik binnen 1 minuut in mijn mik.

Klopt.. Ik heb laatste tijd alleen maar late diensten, en sta dus vrij laat op.. naja..

Die tijd tussen mijn ontbijt en m'n avondeten was veel te lang, I know, normaal eet ik om 15.00 uur nog brood.. maar we hadden werkoverleg, nieuwe opname, daarna stond er eentje compleet door te flippen.. dus kwam gewoon niet aan eten toe..

Ik ben ook bang dat ik niet aan m'n eiwitjes ben gekomen gisteren:(

Maar goed, m'n whey is ook op, en ik ga dalijk na het trainen nieuwe halen.. Dat doe ik normaal gesproken vaak, als ik het druk heb op m'n werk, dan giet ik tussen door ff een shake met brinta achterover..

Goed, kerels.. dank jullie wel voor de eerlijke reacties.. Ik ga trainen, spreek jullie straks weer! Adios!

ik draai net zoals jij veel onregelmatig - ik heb gisteren bij xxl nutrition - protein 80 besteld - vullen met en fles water , en hoppa meenemen na het werk:)

Je hebt er ook geen hoeveelheden bij staan, maar ik durf te wedden dat als je kc's gaat tellen, je op een trainingsdag onder behoud zit. Ik zag staan schaduwboksen, jij bent een bokser :)?

Je hebt er ook geen hoeveelheden bij staan, maar ik durf te wedden dat als je kc's gaat tellen, je op een trainingsdag onder behoud zit. Ik zag staan schaduwboksen, jij bent een bokser :)?

Ik heb 3 maanden kickboksen gedaan, en daarna ruim 3 jaar gebokst.. Heb 't in november nog een paar keer gedaan, maar richt me nu compleet op krachttraining..

Vind 't nog wel heerlijk om als recovery een beetje te schaduwboksen, en ik baal er van dat ik geen mogelijkheid heb om een heavy bag op te kunnen hangen..

Nee klopt.. Ik moet eigenlijk net iets boven onderhoud zitten.. een clean bulk zeg maar..

Gister zat ik er ook een eindje onder ja dat klopt..

Voeding is ook echt mijn valkuil.. ik heb enorme moeite om te eten als ik geen honger heb.. en ik eet vaak overdag te onregelmatig, en eigenlijk te weinig, waardoor ik 's avonds barst van de honger, en me volprop..:D

Maar goed.. ik kom d'r wel;)

Jij bent bokser neem ik aan?
Pas begonnen! Qua voeding, zorg gewoon dat wanneer je echt geen trek hebt, je iets vloeibaars pakt; bijvoorbeeld 500 ml melk met 500 gr kwark, banaantje, eventueel rauwe eieren, of gewoon brinta+whey+melk, zo weg, of je nu trek hebt of niet. En echt om de 3 uur eten... Al is het maar iets kleins. Je stats zijn bdw al netjes man!

Training van vandaag:

Deadlift: 5x70, 5x90, 5x110, 2x5x130.. goed op techniek gelet.. was flink uitputtend:D

Incline Bench: 5x50, 5x60, 5x70, 3x5x75.. Ging lekker..

Chins: 2 setjes van 3 reps, 5 van 2 reps

Seated DB Shoulder Press: 5x20, 5x22, 3x3x24

Biceps DB Curl: 3x8x20 strict

Triceps cable pushdown: 16x20, 14x25, 12x30

Heb er even wat isolatie voor de armen achteraan gedaan.. Voelde best lekker.. Ben nogal anti-isolatie, maar m'n armen moeten toch wel iets groter.. dus aan het eind van de workout beetje armen pompen ken nooit geen kwaod!

Supplementen:

Heb nieuwe Dymatize Elite Whey gekocht.. 2.3kg.. Smaak: Berry Blast

Heb me ook een pot Vendetta aan laten smeren.. Het schijnt een soort goedkope variant van NO Xplode te zijn.. Alleen dan zonder creatine.. Soort pre-workout booster

per serving: 13gr eiwitten, 29gr. dextrose/suclarose/fructose/glucose bla bla bla, en een hele meuk Amino-zuren, vitamines en mineralen..

Eens even kijken of dat werkt of niet..

Heb vandaag iig heerlijk getraint..

Verslag van de voeding volgt vanavond!

ga nu lekker wokken.. Aardappelpartjes, wilde zalm, bloemkool, romanesco, worteltjes, lente-ui, mager roomsausje d'r overheen.. lekker wokken, niet mokken!

Pas begonnen! Qua voeding, zorg gewoon dat wanneer je echt geen trek hebt, je iets vloeibaars pakt; bijvoorbeeld 500 ml melk met 500 gr kwark, banaantje, eventueel rauwe eieren, of gewoon brinta+whey+melk, zo weg, of je nu trek hebt of niet. En echt om de 3 uur eten... Al is het maar iets kleins. Je stats zijn bdw al netjes man!

Ja das wel een goede tip ja.. dank je..

Ik ben al heel trots dat ik nu elke dag aan het wokken ben.. en dat ik één keer per week kook voor de rest van de week..

Dat zijn toch iig wel 2 warme maaltijden met alles d´r op en d´r aan elke dag..

Ontbijt zit bij mij altijd wel goed.. Elke dag voor het slapen gaan bakkie kwark lukt ook altijd wel.. Postworkout een whey shake neem ik ook heel trouw..

Dus we zijn al weer een hele grote stap dichterbij!

Goeie training man! Lekkere incline bench. Vendetta heb ik ook gehad, je raakt er goed opgepept van, maar niet zo opgefokt als bij No Xplode. Voordeel is dat je achteraf niet zo inkakt, de werking is niet zo sterk gebaseerd op caffeine :)

Goeie training man! Lekkere incline bench. Vendetta heb ik ook gehad, je raakt er goed opgepept van, maar niet zo opgefokt als bij No Xplode. Voordeel is dat je achteraf niet zo inkakt, de werking is niet zo sterk gebaseerd op caffeine :)

Ja ik moet echt een booster hebben voor het trainen.. Ik train vaak 's ochtends.. en soms ben ik echt nog helemaal duf, en stijf, en dan duurt het echt ff voor ik lekker op gang ben.. en dat gaat vaak ten koste van mijn eerste oefeningen..

Ik gaat jouw log ook maar 's ff checken;)

Ja ik moet echt een booster hebben voor het trainen.. Ik train vaak 's ochtends.. en soms ben ik echt nog helemaal duf, en stijf, en dan duurt het echt ff voor ik lekker op gang ben.. en dat gaat vaak ten koste van mijn eerste oefeningen..

Ik gaat jouw log ook maar 's ff checken;)
Over een uurtje of 2 staat er weer een harde training in. Hoop ik :D

Over een uurtje of 2 staat er weer een harde training in. Hoop ik :D

Oké!

Wat zijn je stats? Of geef je daar geen reet om?

Ik ben overigens wat meer op kracht gericht dan op bodybuilding.. Ik wil gewoon groot en sterk worden!:D

Wat een hoop posts hier inéne...
Goed bezig kerel! :thumb:
Tsja, dat eten he...
Je bent op de goede weg!

Wat een hoop posts hier inéne...
Goed bezig kerel! :thumb:
Tsja, dat eten he...
Je bent op de goede weg!

Ja joh.. Ik ben ook gewoon maar een aandachts-geile internethoer hoor!:D

Ach, eten gaat steeds beter dus we komen d'r wel;)

Training ging iig weer zalig!:D

En met m'n nieuwe Whey en m'n Vendetta:haar::fire::yell::headbang::rocknana::lifter::wl:

gaat dat alleen maar beter worden!:D

goeie training M - kan geen kwaad hoor wat ass-oef doen na 3 grote compounds - bij bill starr en rippetoe is het niet anders

goeie shoulder db press by the way

ik ga volgende week de compounds weer in en dan pak ik na drie oef altijd 1 a 2 ass oef

Mooie training Mark (mooie naam!) Met jou gewicht zijn die chins lekker zwaar. Monster lats!!!!!!!!

Mooie training Mark (mooie naam!) Met jou gewicht zijn die chins lekker zwaar. Monster lats!!!!!!!!

Ja dat viel niet mee.. en wij hebben echt een klote chin-bar..

De rubberen bekleding is er af.. nou maakt me dat niet zo heel veel uit.. maar d'r zitten 2 plaatjes half om heen gevouwen.. dus als je d'r aan hangt, drukt dat echt heel irritant in je handpalm:mad:

Heb nu ff m'n handdoekje d'r om heen gerold, maar dan kwam k telkens met me bek in die handdoek vast te zitten..:D

Maar ik heb 't aardig zwaar met die chins ja:rolleyes: 101kg krijg je niet zo gemakkelijk omhoog.. maarja.. ik doe nu iets in de richting van 3x3, 3x2, 3x1.. en dan telkens reps verhogen.. 1x4, 3x3, 3x2, 2x1 etc..

Elke keer zoveel mogelijk reps maken.. stuk of 20.. al moet ik er 20 setjes voor doen..

Die chins moeten echt omhoog.. wil gewoon 20reppers kunnen maken:D

Terug
Naar boven