AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

Ja dat viel niet mee.. en wij hebben echt een klote chin-bar..

De rubberen bekleding is er af.. nou maakt me dat niet zo heel veel uit.. maar d'r zitten 2 plaatjes half om heen gevouwen.. dus als je d'r aan hangt, drukt dat echt heel irritant in je handpalm:mad:

Heb nu ff m'n handdoekje d'r om heen gerold, maar dan kwam k telkens met me bek in die handdoek vast te zitten..:D

Maar ik heb 't aardig zwaar met die chins ja:rolleyes: 101kg krijg je niet zo gemakkelijk omhoog.. maarja.. ik doe nu iets in de richting van 3x3, 3x2, 3x1.. en dan telkens reps verhogen.. 1x4, 3x3, 3x2, 2x1 etc..

Elke keer zoveel mogelijk reps maken.. stuk of 20.. al moet ik er 20 setjes voor doen..

Die chins moeten echt omhoog.. wil gewoon 20reppers kunnen maken:D
101 kg! Das niet mis. Bij welke lengte bf% ongeveer?

• Topic Starter Topic Starter
101 kg! Das niet mis. Bij welke lengte bf% ongeveer?

Lol.. Ik wil met allerlei smoesjes komen over zware botten enzow.. maar bf% is tussen de 20-25%.. heb 't nooit laten meten, maar iets in die richting:D

Ben wel 1.90 dusss..

Weet ik..

Ben nu eerst er naar toe aan het werken om 6 maaltijd op een dag te eten, ongeveer elke 3 uur een maaltijd. M'n stofwisseling moet gewoon een heel stuk sneller gaan werken..

Probeer nu gezond te eten, en rond mijn onderhoud te eten..

Ben nu begonnen met elke dag wokken, en op zondag voor de hele week koken.. Maar dat wist je al..

Zodra ik dat allemaal rond heb.. Dan ga ik eens even uitrekenen wat de verhoudingen zijn, en de hoeveelheden..

Daarna kan ik gaan schuiven met kcal, carbs, vetten, etc.. en gaan zigzaggen met op en onder mijn onderhoud eten..

Komt goed.. Ik ben sowieso toch geen podium-ambities.. dan toch eerder powerlifter:D

Maar natuurlijk wil ik wel een groot gespierd, en mooi lichaam..

Kracht is belangrijker voor me;) Dan komen de spieren vanzelf wel..

Ik mag nu ook niet klagen, alleen m'n BF% is veel te hoog.. tussen de 10 en 15% is prima voor mij:)

Ja precies.. Je zou opzich ondanks alles wat kunnen gaan cyclen in carbs, bijvoorbeeld na 18.00 geen koolhydraten meer (dineren met vlees en groente, geen pasta/brood/aardappelen etc), en iig geen snacks als snoep en chips, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen.. Ik kan je iig uit ervaring vertellen dat wanneer je je voeding echt op papier hebt staan, het allemaal ook veel makkelijker gaat om je eraan te houden, werkt motiverend. Succes!

Nou.. toch wel weer lekker getraint vanochtend:

Squats: 5x40, 5x60, 2x3x85, 1x2x85.. Squaten gaat echt beroerd laatste tijd:( k loop te stuntelen met de techniek, ik zak veel te snel door, buig te ver voorover.. maar het gaat niet zo lekker met het squaten:(

Benchpress: 5x60, 5x70, 5x80, 5x90, 3x3x95.. Dat was wel ff stevig krachtzetten, maar goed.. niks bijzonders:)

Chins: 3x3, toen was ik die k*tstang zat..

DB Row: 5x24, 5x28, 3x32, 3x34, 2x37

Seated DB Shoulderpress: 5x20, 5x22, 3x4x24

DB Curl: 3x8x16 superstricte slowmotion curls pompen als een bodybuilder:gay:

Triceps Pulldown: 3x12x30kg superstricte gay BB Curls

Crunches: 3x12

Lekkere training weer:)

Stond nog ff een tijdje te ouwehoeren met Robin Brantz.. Wat een figuur zeg:eek:

robin+brantz22.jpg

Vind dat er toch wel netjes uitzien..

Komen steeds meer van dat soort types bij mij in de sportschool.. Als er nou alleen nog wat meer powerlifters kwamen, dan was het helemaal de perfecte sportschool geweest!

Laatst bewerkt:
Lekker Buff en droog.. Lekkere training, jammer van de squats, wel een dikke Bench daar!

ga dan even terug in gewicht en puur reppies maken op techniek , net zo lang dat het er in zit - want je techniek moet goed zijn wil zwaarder gaan en blessures voorkomen

Die gast zal toch ook best sterk zijn lijkt me.
Dat die squat maar niet wilt lukken. Gebruik jij tijdens de squat wel voldoende hipdrive?

Robin heeft toch een beetje hetzelfde figuur als jou..?
Alleen was jij wat 'harder' heb ik begrepen.
En hij is natuurlijk kleiner, en weegt minder.
Of haal ik wat zaken door elkaar Dino...? ;)

Ga eens even wat lichter kniebuigen.
Pak gewoon weer eens 60kg, en ga op je techniek oefenen! :thumb:

Als jij zo'n beetje hetzelfde figuur hebt als die gast sta je er zeer goed bij ;)

Heb ik niet hoor:D Ben je mal:roflol:

En offie sterk is.. geen flauw idee.. hij zegt dattie liever een enorme borst heeft door met 4kg te dumbbell drukken dan 200kg bankdrukken en een kippenborstje..:D

Ik ga squaten op techniek heren.. mijn kont komt eerst omhoog, en mijn rug volgt.. als het te zwaar wordt dan he.. normaal is m'n techniek prima..

Het probleem bij mij is.. techniek gaat prima.. totdat ik richting m'n top ga.. dan wordt het slordiger.. dan komt eerst m'n kont, en dan m'n rug.. denk dat ik dat doe omdat ik vrij snel achterover kukel..

als ik singles maak.. dan gaat het prima.. maar hoe meer reps, hoe slordiger..

Voeding:

Ontbijt: Whey, vendetta, creatine, brinta gemixt met 0.5 liter water

Postworkout: whey, dextrose, BCAA's, creatine met 0.5 liter water

1.5 uur later (13.00): sperziebonen, broccoli, peultjes, uitje, 100gr pasta schelpjes, 100gr. Kipfilet, pesto sausje.. lekker wokken niet mokken

15.00 : 3 boterhammen met kaas en kipfilet, glas melk, 1 appel

17.00 aardappeltjes met paprika, champignons, rauwkost salade, drumstick, rabarbermousse.

19.00 1 stuk appeltaart.. verjaardag van patiënt

21.00 150gr. cashewnoten en pinda's

22.30 500gr. kwark met zoetstof

Redelijk netjes..

Je gaat lekker deze week mark, veel beter dan mij in ieder geval.

Keep it going!

Hey man, ik heb daar ook last van Marrkos! Filmpjes maken van jezelf heeft mij geholpen! Al doe ik het nogsteeds wel een beetje!

Terug
Naar boven