Goed.. training van vandaag:
Deadlift: 8x70, 6x90, 3x120, 3x3x140, laatste setje met straps.. daarna nog 2x10x70.. zweet gutste van me af.. m'n hele rug.. en m'n hams.. eigenlijk alle spieren die aan de achterkant zitten zaten helemaal volgepompt.. en zo'n zalig voldaan gevoel d'r bij he

Zat niet echt in de buurt van m'n 1RM, maar ik heb altijd moeitje met meerdere reps op de deadlift.. dus dit was erg pittig.. Volgende keer 3x3x150 uitproberen.. Als het goed is de keer daar op 1RM testen
Incline Bench: 8x50, 6x60, 2x5x80, 4x80, heb me niet gewaagd aan de 5e rep

Daarna nog ff heeeeerlijk volgepompt met 16x60..
Chins: 3x3, Daarna Pulldown to front met 2x14x70
Seated DB Press: 5x20, 4x22, 2x24, fail op de 3e rep, had weinig kracht meer in me schouders over.. Heb daarna nog even side raises gedaan
Side Raises: 2x8x10, 1x10x8, 1x11x6.. Zat gewoon helemaal vol.. kon die 6kg niet eens meer omhoog krijgen.. Heb al deze setjes wel heel strict uitgevoerd.. geen legdrive, geen hitches, geen cheats niks..
Biceps/Triceps Superset: Lying Incline Triceps extensions met EZ Bar 8x35, gelijk d'r achter aan met zelfde stang, zelfde gewicht, 8 reps Biceps EZ-Bar Curl.. En dat 3 setjes lang.. Armen lekker volgeknald..
Bevalt me toch prima.. een beetje BB-pomp-oefeningen na m'n low-rep compounds..
Volgende training Squat, bench, BOR, Clean&Press, beetje BB shit d'r achteraan.. Misschien morgen nog beetje recovery werk, en wat cardio.. zie wel hoe me pet staat