- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou kom op dan kerel, momenteel wooopt deze bb-er je flink af op de grote 3. Zit nu op 417.5![]()

Ik vind de trainingsfilms en foto's van die mega grote bodybuilders altijd wel gaaf om te zien, enorm indrukwekkend.
Maar de wedstrijden boeien me ook helemaal niet.
Wel een keer een wedstrijd gezien, lang geleden in Zelzate.
Toen zat er de één of andere Franse prof BB voor me...
Die gast was ook zóóóó gróóóót!
Dat is wel eens leuk om te zien, maar al die chemische toestanden spreken me eigenlijk ook niet zo aan...
Maar ja, daar ontkom je blijkbaar nergens meer aan...
Sterke mannen hoeven niet enorm groot te zijn natuurlijk...
Daarom spreekt "powerbuilder" me wel aan, als ze je dan toch een naam willen geven.![]()

Wow kerel dacht dat jij tegen een geintje kon. Dan ken je me blijkbaar niet goed. Zit gewoon wat te ****en. Dacht dat je een beetje competitie leuk vond als pl-er.
Ben er gewoon blij mee en dacht dat anderen dat wel konden waarderen. Ik wens iedereen het beste toe en zeker veel progressie. Maar zal er over ophouden als het zo gevoelig ligt.

Kan wel begrijpen dat het arrogant overkomt, maar vaak leg ik het er dan zo dik op dat je wel door hebt dat ik gewoon slap zit te lullen. Als je me in het echt zou kennen weet je dat ik alles behalve arrogant ben. Is ook wel het gevaar van internet zelfs met smilies kun je niet je echte bedoelingen overbrengen.
Die deads gaan idd heel lastig worden voor mij. Mag je die van mij hebben.
En dat laatste is ook de instelling, iedereen lekker scherp om zoveel mogelijk progressie te boeken. Zet hem op kerel!

Is ook niet helemaal eerlijk. Heb een groot voordeel en dat is spier geheugen. Heb vroeger veel aan krachttraining gedaan en na een lange stop pik je het weer veel sneller op.
Maar uhhh zou zeggen ga die powerhouse maar eens gaan slopen binnenkort!

Ben vanaf mijn 16e begonnen met trainingen via fysio omdat ik heel dun was en een zeer zwakke rug had. 1 jaar lang oefeningen gedaan en begon rechter te lopen, schouders naar achteren etc etc. Had me toen voorgenomen dat ik een sterke rug moest hebben. Zoals je weet eerste jaren een beetje zitten cutten, toen bestond er geen forum waar je van kon leren.Dat sowieso!
Is dat nou echt zo? Dat van dat spiergeheugen? Dan moet je het wel verrekte lang gedaan hebben neem k aan? Ik dacht altijd dat dat nogal overrated was!
ik zie ineens dat je verplaatst bentdan volg ik je hier wel!
ben benieuwd of je ale je doelen gaat halen, succes man!

Nou ik ben al m'n fans kwijt geraakt sinds ik m'n log heb laten verplaatsen naar het powerlifting honk..
Lekker is dat![]()
.. No offence verder, ik heb het niet op jou persoonlijk.Hier wordt minder geluld, meer bijgeleerd en worden complimenten niet zomaar uitgestrooid zoals ik in de BB logs soms zie.. No offence verder, ik heb het niet op jou persoonlijk.