MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

Ik kan het ebook echt aanraden hoor:D

Tis echt lollig geschreven.. gewoon geen bullshit, niet zeuren, gewoon knallen!

Weet alleen niet of het echt wat voor jou is.. Tis wel echt powerlift-achtig zeg maar..

Denk niet dat ik het juiste gevonden heb vond een schema en wat uitleg maar niet echt een ebook.

Ik wil net volledig de powerlifting kant opgaan.
Van bodybuilding ken ik eigenlijk al vrij wat, daar lees ik echt al langer over dan ik train maar ken vrijwel nix van powerlifting schema's.
Ik kijk veel in de powerlifting sectie rond maar kom er toch niet goed uit volgens welke standaarts meeste powerliftingsschema's worden opgesteld.

• Topic Starter Topic Starter
Lol.. ik heb me schema nu al gewijzigd:D

Voor ik er aan begonnen ben:D

Heb op de Bench dag de chins er af gehaald.. 4x10, en 1x20-40 op de DB Rows is meer dan voldoende.

En op de MP dag heb ik het volume op de dips wat omlaag gegooid..

Heb net het Ebook nog ff goed doorgelezen, en ik wil niet de fout maken om te zwaar te beginnen.. Assistance=assistance.. het moet geen energie wegnemen van de Big 4..

God o god.. wat wek ik weer een heerlijke indruk van mezelf.. schema is nog niet eens begonnen of ik heb 't alweer veranderd:D

Denk niet dat ik het juiste gevonden heb vond een schema en wat uitleg maar niet echt een ebook.

Ik wil net volledig de powerlifting kant opgaan.
Van bodybuilding ken ik eigenlijk al vrij wat, daar lees ik echt al langer over dan ik train maar ken vrijwel nix van powerlifting schema's.
Ik kijk veel in de powerlifting sectie rond maar kom er toch niet goed uit volgens welke standaarts meeste powerliftingsschema's worden opgesteld.

Wacht.. ik ga het Ebook ff voor je opzoeken ja?

Lol.. ik heb me schema nu al gewijzigd:D

Voor ik er aan begonnen ben:D

Heb op de Bench dag de chins er af gehaald.. 4x10, en 1x20-40 op de DB Rows is meer dan voldoende.

En op de MP dag heb ik het volume op de dips wat omlaag gegooid..

Heb net het Ebook nog ff goed doorgelezen, en ik wil niet de fout maken om te zwaar te beginnen.. Assistance=assistance.. het moet geen energie wegnemen van de Big 4..

God o god.. wat wek ik weer een heerlijke indruk van mezelf.. schema is nog niet eens begonnen of ik heb 't alweer veranderd:D

Doe ik ook altijd aanpassen en het idealiseren voor mezelf.
Als je dat kan betekend alleen maar dat je jezelf kent en de principes van de training snapt. Toch als je het goed aanpast want sommige maken er een hele soep van.
Maar in jou geval weet ik wel dat het goed zal zijn.

oke die download is al binnen :)

Hoelang heb jij vorig schema gehanteerd trouwens ?

edit : ga nu maffen, moest je het vinden zie ik het morgen wel, grtz

oke die download is al binnen :)

Hoelang heb jij vorig schema gehanteerd trouwens ?

edit : ga nu maffen, moest je het vinden zie ik het morgen wel, grtz

Ik post de link hier in me log wel voor je..

Hoelang me vorige schema? mmm.. heb dit schema van begin januari tot halverwege februari gedaan.. toen weekje westside.. toen weer terug naar m'n eigen schema, 3 weken lang, toen ff een weekje BB split gedaan, omdat ik luisterde naar stel bodybuilders in me sportschool.. toen weer terug naar m'n eigen schema.. 3 weken lang.. toen weekje push/pull/benen.. omdat m'n knieen er de brui aan gaven.. toen weer terug naar m'n eigen schema.. 3 weken lang.. toen een weekje deload.. en daarna nog 2 weken.. en nu zijn we op dit punt aan belandt:D

Dus in totaal 6+3+3+3.. 15 weken ongeveer.. zoiets???

Bevalt me heel goed.. maar ik ben toe aan iets anders.. D'r mist toch het één en ander aan.. Ik doe iets niet goed.. wat dat is, moet ik alleen nog ff achterkomen..

Maar goed.. Ik ga nu dus gewoon dit proberen.. het klinkt allemaal heel goed:)

Oh, en Powerhouse.. mocht je dit lezen.. Dit betekent niet dat onze wedstrijd niet doorgaat hoor..

Still gonna kick your ass:D

Ben benieuwd naar dit nieuwe schema Mark. Half dbb hangt eraan vast volgens mij. Suc6

Ben benieuwd naar dit nieuwe schema Mark. Half dbb hangt eraan vast volgens mij. Suc6

Tis redelijk populair geworden ja..

Maar goed.. Als je het Ebook leest dan snap je ook wel waarom.. Tis echt een heel simpel solide systeem, nik nieuws natuurlijk, dat geeftie zelf ook volmondig toe, die Jim Wendler.. En tis echt droog geschreven trouwens:D

Ik merk dat m'n huidige schema me niet meer zoveel oplevert als eerst.. K loop weer veel te veel te schuiven met oefeningen.. Tijd voor een frisse wind!:D

En dan onder de dekens laten he:D en dan snel de deken over dat verschrikte hoofdje van je vrouwtje trekken:D

Dutch Oven:roflol:
En dan een paar dagen in je vuist liggen pompen zeker..?
Nee nee, dat doe ik liever niet...
Ik mis niet graag m'n cardio sessies! :D

En dan een paar dagen in je vuist liggen pompen zeker..?
Nee nee, dat doe ik liever niet...
Ik mis niet graag m'n cardio sessies! :D

Nee, nee.. Dat is iets wat je moet leren.. lief lachen, sorry zeggen, lieve dingen zeggen:D

Hoe beter je dat beheerst.. hoe vaker je zulke leuke t*ring-geintjes kan flikken:D

Nee, nee.. Dat is iets wat je moet leren.. lief lachen, sorry zeggen, lieve dingen zeggen:D

Hoe beter je dat beheerst.. hoe vaker je zulke leuke t*ring-geintjes kan flikken:D
Laten we het er op houden dat we ieder zo onze eigen sT hebben... ;)

Goed, heb deze thread laten verplaatsen naar de Powerlifting sectie.. Omdat ik toch echt wel richting het powerliften ga.. Nu deed ik dat eigenlijk sowieso al.. aangezien ik het hele podium-gehuppel van BB-ers maar niks vind, en kracht mijn belangrijkste doel is..

Ik ga nu voor het eerst ook echt een powerlift-schema hanteren..

Wedstrijden doe ik niet.. Ik sluit niks uit voor de toekomst, maar ik wil eerst veel betere stats, voordat ik uberhaupt al denk aan wedstrijden.

Voordat ik ooit wedstrijden zal gaan doen, of uberhaupt trots op mezelf zal zijn wil ik deze stats bereikt hebben:

SQ: 180
DL: 240
BP: 150

Alles RAW uiteraard!

Dit zijn lange termijn doelen..

Korte termijn staan in m'n sig.

Laatst bewerkt:
Ik vind de trainingsfilms en foto's van die mega grote bodybuilders altijd wel gaaf om te zien, enorm indrukwekkend.
Maar de wedstrijden boeien me ook helemaal niet.
Wel een keer een wedstrijd gezien, lang geleden in Zelzate.
Toen zat er de één of andere Franse prof BB voor me...
Die gast was ook zóóóó gróóóót! :eek:
Dat is wel eens leuk om te zien, maar al die chemische toestanden spreken me eigenlijk ook niet zo aan...
Maar ja, daar ontkom je blijkbaar nergens meer aan...
Sterke mannen hoeven niet enorm groot te zijn natuurlijk...
Daarom spreekt "powerbuilder" me wel aan, als ze je dan toch een naam willen geven. ;)

Ik vind de trainingsfilms en foto's van die mega grote bodybuilders altijd wel gaaf om te zien, enorm indrukwekkend.
Maar de wedstrijden boeien me ook helemaal niet.
Wel een keer een wedstrijd gezien, lang geleden in Zelzate.
Toen zat er de één of andere Franse prof BB voor me...
Die gast was ook zóóóó gróóóót! :eek:
Dat is wel eens leuk om te zien, maar al die chemische toestanden spreken me eigenlijk ook niet zo aan...
Maar ja, daar ontkom je blijkbaar nergens meer aan...
Sterke mannen hoeven niet enorm groot te zijn natuurlijk...
Daarom spreekt "powerbuilder" me wel aan, als ze je dan toch een naam willen geven. ;)

Ja precies! Ik wil gewoon enorm sterk worden op de Big 3 (en MP, Dips, Chins, BOR)

En een groot gespierd lichaam!

Terug
Naar boven