MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

"We" (de fans) zijn je niet kwijt geraakt hoor...
"We" waren vandaag naar een cursus BHV! :rolleyes:
Eerste training hier in het powerlifting hoekje, en je plaatst gelijk zo'n zachte ei training! :jk:
Je hoeft toch niet persé op de halve kilo exact te trainen gewoon een beetje afronden, en als je te laag zat, echt te laag, gewoon even verhogen éh?! ;)
En als je squat niet zo bijster goed gaat, lijkt het mij beter om de "big but boring" te doen.
"We" houden je in de gaten! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
"We" (de fans) zijn je niet kwijt geraakt hoor...
"We" waren vandaag naar een cursus BHV! :rolleyes:
Eerste training hier in het powerlifting hoekje, en je plaatst gelijk zo'n zachte ei training! :jk:
Je hoeft toch niet persé op de halve kilo exact te trainen gewoon een beetje afronden, en als je te laag zat, echt te laag, gewoon even verhogen éh?! ;)
En als je squat niet zo bijster goed gaat, lijkt het mij beter om de "big but boring" te doen.
"We" houden je in de gaten! :thumb:

Nou, dank "jullie" wel:D

Naja.. Ik was van plan die triumvirate assistance te doen..

Maar ben gelijk geswitch naar big but boring, maar dan met een extra assistance oefening..

Ook om die reden, techniek op de squat en de MP zuigt bij mij.. en denk dat ik mezelf met die Big But Boring assistance wel goed aanleer.. 5x10 op de deadlift is sowieso zwaar, en pompen op de bench is gewoon lekker..

Dussss.. Big But Boring it is!:)

K had het idee dat ik redelijk laag zat vandaag ja.. Kon wel wat hoger.. Maar begin liever wat laag.. kan altijd nog verhogen:)

Vond het nog steeds flink pittig!

Als het pittig was, was het goed! :thumb:
Ik lag vandaag op schema! :cool:
En doe 2 assistance oefeningen... ;)

Ik volg je nog hoor !

Mijn log staat trouwens ook in de verkeerde categorie maar boeieh :D

Ik volg je nog hoor !

Mijn log staat trouwens ook in de verkeerde categorie maar boeieh :D

Ff mailtje naar Big T waar je het heen wilt verplaatsen.. link van je log d'r bij..

Dan is 't zo gefixt!

Leuk om te zien dat je ook de powerlifting kant op gaat!:)

Jij gaat hoge ogen gooien kerel!

Ff mailtje naar Big T waar je het heen wilt verplaatsen.. link van je log d'r bij..

Dan is 't zo gefixt!

Leuk om te zien dat je ook de powerlifting kant op gaat!:)

Jij gaat hoge ogen gooien kerel!

Haha hoop het, dat ik de stats van sommige hier op het forum bekijk heb ik nog wel een heel lange weg te gaan.
Maar ik ga er volledig voor gaan :p

Haha hoop het, dat ik de stats van sommige hier op het forum bekijk heb ik nog wel een heel lange weg te gaan.
Maar ik ga er volledig voor gaan :p

Ja ik voel me ook wel vrij.. tja.. slap.. als ik stats van sommigen hier zie ja:D

Zelfs in het BB honk zijn de meeste sterker..

Maar goed.. Je k*t voelen omdat anderen sterker zijn lost ook niks op..

Gewoon buffelen:D

Ja ik voel me ook wel vrij.. tja.. slap.. als ik stats van sommigen hier zie ja:D

Zelfs in het BB honk zijn de meeste sterker..

Maar goed.. Je k*t voelen omdat anderen sterker zijn lost ook niks op..

Gewoon buffelen:D

Idd, gewoon zien dat je meer dedicated bent als de rest en zo kun je ze stillaan wel inhalen.

Elke dag dat ze vernken en jij goed doet is een dag ingehaald.

Kleine stapjes... na een lange tijd ben je flink vooruit gegaan en heb je super stats.

Kleine stapjes... na een lange tijd ben je flink vooruit gegaan en heb je super stats.

Precies.. elke rep en elke kilo meer is progressie:)

Morgen ga ik mijn rep pr op 90kg bench verbreken.. ga voor de 8 reps:D

Daarna lekker pompen op de bench met 5x10x60 explosief..

10 sets chinnen

en als finisher DB Rows..

Net pakje kipfilet gevroten ipv bak kwark.. glas chocomel light.. Ik ga slapen.. Morgen hele drukke dag.. trainen, symposium Dag van de Zorg, werken.. I´ll keep you posted:D

Dinsdag 12 mei. Cycle 1 week 1

Benchpress:

20xleeg

5x67.5
5x77.5
9x87.5 PR (zou volgens de calculator op een 1RM van 113 uit moeten komen..)

Benchpress volume:

5x10x60kg

Chins

Lekker overgeslagen:D

DB Row:

10x22
10x24
8x26
6x28
20x20

Klaar in 35 minuten:D

Chins kosten me net iets te veel kracht, dus heb me lekker uitgeleefd op de DB Rows.

Morgen rust, donderdag deadlifts, vrijdag MP.

Voeding was vandaag beroerd, zeer onregelmatig, moest naar symposium voor de Dag van de Verpleging, gelijk vanuit de sportschool, en moest daarna door naar m'n werk..

Heb tussendoor een hoop broodjes naar binnen gepropt wanneer ik de kans had.. en ga zo warm eten..

Naja.. morgen weer een dag!

Bench ziet er goed uit ... jammer dat je chins zomaar skipt, schaam op jou :p

Nou vandaag beetje slordig gedaan.. was weer eigenwijs.. zoals gewoonlijk.. en maakte te grote sprongen met verhogen, en eindigde net ff te hoog.. een gewicht waar ik volgende week pas mee ga werken..

Anyway:

Cycle 1, week 1:

Na een opwarm met: rekken, strekken, en beetje draaien met stok.

Deadlift:
8x70
5x90
5x120 (dat was die te grote sprong waar ik het over had)
5x140, nou deze ging echt beroerd.. volgens het schema moest ik minimaal 5x130 doen, en had gegokt op 8x130.. maarja.. ik eigenwijs weer 140 doen.. 3e rep hing de stang al in m'n vingertoppen links, ipv in de handpalm.. kon m'n handen bij de 4e rep amper nog dichthouden.. heb ff tussendoor m'n grip hersteld, en toen nog 1 repje d'r uitgeperst, maar goed, het kwaad was al geschied. Goed volgende week dus wel 140kg, min. 3 reps, maar er moeten dr ook wel 6 a 7 inzitten als m'n grip het toelaat.

Deadlift volume:

10x70 (was wel heel licht)
3x10x80 lekker pompen, goed op techniek letten

DB Shrugs:
10x32
9x35
8x37
6x40
20x24

Gewicht per hand uiteraard:D

Straight Leg Raises:
3 setjes van 12 reps, boven even stilhouden, isometrisch noemen ze dat geloof ik???

Beetje jammer van die grip-problemen, en de enthousiasme die me nekte..

Was er met m'n kop ook niet helemaal bij, favoriete patiënt van me kreeg vandaag tot tweemaal toe een epileptische insult, die flink wat zorg nodig had daarna.. dus dat was echt totale drukte op de afdeling.. Voeding schoot er finaal bij in.. aangezien er los van de insult nog een hoop geregeld moest worden.. heb gelukkig wat medische eiwit-shakes achterover kunnen drukken, dus wat betreft eiwitten zit het wel goed..

Lang verhaal, korte training..

Voeding schoot er finaal bij in.. aangezien er los van de insult nog een hoop geregeld moest worden.. heb gelukkig wat medische eiwit-shakes achterover kunnen drukken, dus wat betreft eiwitten zit het wel goed..

Lang verhaal, korte training..
Toch geen verkeerde training..?
Het schema is een middel, geen doel!
En reken maar dat die grip er sterker van word hoor, van die herhalinkjes! ;)
Ik vind een Dino waardige training hoor, en je maakt me héél erg nieuwsgierig naar die "medische eiwit-shakes" die je achterover hebt kunnen drukken...
Markos, jij neemt toch geen stoute voorsprongen op ons éh?! ;)

Terug
Naar boven