- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch geen verkeerde training..?
Het schema is een middel, geen doel!
En reken maar dat die grip er sterker van word hoor, van die herhalinkjes!
Ik vind een Dino waardige training hoor, en je maakt me héél erg nieuwsgierig naar die "medische eiwit-shakes" die je achterover hebt kunnen drukken...
Markos, jij neemt toch geen stoute voorsprongen op ons éh?!![]()

Je deads zijn volgens mij beter dan de vorige keer. Toen deed je toch 5x130kg.

Toch geen verkeerde training..?
Het schema is een middel, geen doel!
En reken maar dat die grip er sterker van word hoor, van die herhalinkjes!
Ik vind een Dino waardige training hoor, en je maakt me héél erg nieuwsgierig naar die "medische eiwit-shakes" die je achterover hebt kunnen drukken...
Markos, jij neemt toch geen stoute voorsprongen op ons éh?!![]()

Deadlift, pompen op de deadlift, DB Shrugs..

Als je voor kracht gaat kan je dan niet even goed push press doen inplek van MP ?
Je bent dus wel content van het schema precies, alleen je draai nog wat vinden
Ik kijk nog een paar weekjes af misschien dat ik volgende maand ook switch van schema, ik bekijk nog even hoe texas method bij me gaat.

Ja daar zat ik ook een beetje mee.. Wellicht volgende week.. Op de één of andere manier zie ik legdrive toch een beetje als smokkelen..
M'n draai vind ik vanzelf wel! schema is wel echt lekker![]()
Ik zou als ik jou was echt nog ff lekker bij de Texas Method blijven.. zolang je progressie blijft boeken in ieder geval wel.. Je gaat er zo te zien echt heel erg goed op!![]()
Om de 3weken test ik men max en ben er vrijwel zeker van dat ik nu woensdag dat ik moet testen op het zelfde niveau zit, squat zit dan al 6weken op zelfde niveau.
Ik ga er nog is 3 weekjes bij doen en volledig voor gaan, pak ik dan met alles niet hoger ga ik toch veranderen.

Mijn MP is eindelijk eens vooruit gegaan door deze om de dag te trainen. En soms eens te forceren met een gewicht wat je eigenlijk nog niet aankunt.

Zelf iets breder dan schouder breedte. Deed eerst wat smaller om de rom groter te maken maar bij de huidige breedte zie ik dat de zijkop zich beter ontwikkeld.Zit wat in.. Maar wil dit schema gewoon wel trouw volgen.. eerst eens kijken hoe ver ik hier mee kom..
Maar tis wel een idee ja
Hoe breed hou jij de stang vast bij MP trouwens? Ik heb altijd begrepen dat je iets breder dan schouderbreedte moest pakken, maar ik pak 'm nu op benchpress breedte zeg maar.. en ik moet zeggen dat dat wel beter presst
Wat is het beste?
Ook weer vroeg wakker
Ik vroeg me gisteren net hetzelfde af toen ik aan het push pressen was.
ik pak nu iets breder dan schouderbreedte, heb em ook is breder proberen te pakken maar kan toch minder tillen dan.
Goed getraind, als je meer reps wil pakken bij de MP kan je best in de laatste set de legdrive gebruiken, het zal je schouders sterker maken en er voor zorgen dat je in de toekomst meer gewicht aan kan.

Zelf iets breder dan schouder breedte. Deed eerst wat smaller om de rom groter te maken maar bij de huidige breedte zie ik dat de zijkop zich beter ontwikkeld.
Positie 2 op de foto.

Wow, zo meteen ga je ook nog meneer tegen mij zeggen.Mc Chick.. Dank u!
Duidelijk plaatje.. ik deed m'n clean&press altijd iets smaller dan positie 2.. Volgende week positie 2 dan maar 's proberen![]()

Wow, zo meteen ga je ook nog meneer tegen mij zeggen.![]()