MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

Je deads zijn volgens mij beter dan de vorige keer. Toen deed je toch 5x130kg.

• Topic Starter Topic Starter
Toch geen verkeerde training..?
Het schema is een middel, geen doel!
En reken maar dat die grip er sterker van word hoor, van die herhalinkjes! ;)
Ik vind een Dino waardige training hoor, en je maakt me héél erg nieuwsgierig naar die "medische eiwit-shakes" die je achterover hebt kunnen drukken...
Markos, jij neemt toch geen stoute voorsprongen op ons éh?! ;)

Lol.. nee er zijn een aantal patiënten die niet goed kunnen slikken, of die eten weigeren..

En dan heb je van die Resource 2.0 pakjes.. en je hebt een soort weightgainers, en van die multivitamine dingen.. en eiwit shakes.. per flesje van 250ml zit er dacht ik 35gr. eiwitten.. smaakt echt beroerd.. Maar wel 35gram:D

Soort van zonde-voeding zeg maar!

Die weightgainers zijn helemaal ideaal, alleen niet voor mij.. maar stel je hebt echt moeite om aan te komen.. 1200kcal per 250ml.. niet te zuipen maarja.. alles wat je nodig hebt aan eiwitten, carbs, vetten, vitamine etc.

Ach.. training was ook wel redelijk, daar niet van..

Laat k vooral niet te pessimistisch worden.. :D

Morgen MP op het programma.. en die oefening heb ik echt al heeeel lang niet gedaan:rolleyes:

Dus dat kan nog leuk worden:D

Je deads zijn volgens mij beter dan de vorige keer. Toen deed je toch 5x130kg.

Vorige keer deed k 3x3x140..

Reps maken op de DL ben ik erg slecht!

Maar je hebt gelijk.. tis nog steeds een rep PR.. wil voor het eind van deze cycle toch wel 5x145.. misschien wel 3x150 getrokken hebben:D

Alleen smokkel ik deze cycle een beetje, aangezien ik in plaats van een deload weekje Powerhouse in maak door m'n 1RM ff te testen op de big three..

Laatst bewerkt:
Toch geen verkeerde training..?
Het schema is een middel, geen doel!
En reken maar dat die grip er sterker van word hoor, van die herhalinkjes! ;)
Ik vind een Dino waardige training hoor, en je maakt me héél erg nieuwsgierig naar die "medische eiwit-shakes" die je achterover hebt kunnen drukken...
Markos, jij neemt toch geen stoute voorsprongen op ons éh?! ;)

Nee nee.. Tis soort van sonde-voeding.. We hebben paar patiënten die niet goed kunnen slikken, en een stel die regelmatig voeding weigeren..

Hele ranzige eiwitshakes.. 250ml maar wel 35gr eiwit per shake..

Ze hebben ook echt zieke weight-gainers.. 1200kcal per 250ml.. alles wat je nodig hebt aan carbs en eiwitten etc.

Of van die vitamine shakes met 500% ADH van alle vitamines:D

Allemaal niet te zuipen maarja..

I love my job:D

Ach ik moet ook niet klagen.. was alsnog een rep PR, alleen 8x130 vind ik beter dan 5x140..

En m'n grip is vandaag aardig op de proef gesteld vandaag:D Deadlift, pompen op de deadlift, DB Shrugs..

Morgen staat de MP op het programma, heeel lang niet gedaan, dus dat wordt nog leuk!:D

Vanmiddag getraint.
Slaap: 4 uur totaal, kon totaal niet slapen, elke keer wakker..
Werk: druk
Eten: op zich goed
Mood: Moe, spierpijn in me traps, geen zin

MP
10x20
5x30
5x35
5x40
5x45 (wilde hier meer reps maken, wilde niet smokkelen met legdrive, toen gestopt, zat ook niet veel meer in)

4x10x30 (belachelijk laag, MP zuigt echt)

Lat Pulldown:
2x12x60kg front pulldown
2x12x55 wide grip to front pulldown
2x12x55 wide grip to neck pulldown

Dips:

5x5xBW

MP is echt zwak bij mij.. moet ik echt hard aan gaan werken!

Week evaluatie

M'n verhalen worden veeeel te lang, dus ik zal het kort houden.

Eerste week van cycle 1 afgemaakt. Schema bevalt goed tot nu toe, al heb ik mezelf flink overschat qua gewichten, had toch lager moeten beginnen, zodat ik progressie kan blijven boeken. Even kijken of ik volgende week iets ga verlagen, maar ik zat deze week al te klooien met gewichten van volgende week dussss.. we'll see!

Was wel ff wennen, want het is toch een soort split..

Heb van maandag t/m donderdag spierpijn gehad in me quads, glutes en me kuiten van het squaten van maandag.. MP ging echt beroerd, ook omdat ik godse spierpijn in me traps en me onderrug had, en omdat ik gewoon zuig overhead.

Merk dat ik wel de pomp een beetje mis.. maar goed.. doel is kracht, ijdelheid is bijzaak geworden!

Voeding gaat op zich goed.. paar hele slechte dagen gehad, maar op die dagen at ik eerder te weinig dan teveel.. dus bf% zal niet echt gestegen zijn:)

Ik denk dat dit hele 5/3/1 gebeuren een blijvertje is:D

Op naar week 2!

Als je voor kracht gaat kan je dan niet even goed push press doen inplek van MP ?

Je bent dus wel content van het schema precies, alleen je draai nog wat vinden :p

Ik kijk nog een paar weekjes af misschien dat ik volgende maand ook switch van schema, ik bekijk nog even hoe texas method bij me gaat.

Als je voor kracht gaat kan je dan niet even goed push press doen inplek van MP ?

Je bent dus wel content van het schema precies, alleen je draai nog wat vinden :p

Ik kijk nog een paar weekjes af misschien dat ik volgende maand ook switch van schema, ik bekijk nog even hoe texas method bij me gaat.

Ja daar zat ik ook een beetje mee.. Wellicht volgende week.. Op de één of andere manier zie ik legdrive toch een beetje als smokkelen..

M'n draai vind ik vanzelf wel! schema is wel echt lekker:D

Ik zou als ik jou was echt nog ff lekker bij de Texas Method blijven.. zolang je progressie blijft boeken in ieder geval wel.. Je gaat er zo te zien echt heel erg goed op!:D

Ja daar zat ik ook een beetje mee.. Wellicht volgende week.. Op de één of andere manier zie ik legdrive toch een beetje als smokkelen..

M'n draai vind ik vanzelf wel! schema is wel echt lekker:D

Ik zou als ik jou was echt nog ff lekker bij de Texas Method blijven.. zolang je progressie blijft boeken in ieder geval wel.. Je gaat er zo te zien echt heel erg goed op!:D

Om de 3weken test ik men max en ben er vrijwel zeker van dat ik nu woensdag dat ik moet testen op het zelfde niveau zit, squat zit dan al 6weken op zelfde niveau.
Ik ga er nog is 3 weekjes bij doen en volledig voor gaan, pak ik dan met alles niet hoger ga ik toch veranderen.

Om de 3weken test ik men max en ben er vrijwel zeker van dat ik nu woensdag dat ik moet testen op het zelfde niveau zit, squat zit dan al 6weken op zelfde niveau.
Ik ga er nog is 3 weekjes bij doen en volledig voor gaan, pak ik dan met alles niet hoger ga ik toch veranderen.

Zo zou ik het ook doen ja:)

Mijn MP is eindelijk eens vooruit gegaan door deze om de dag te trainen. En soms eens te forceren met een gewicht wat je eigenlijk nog niet aankunt.

Mijn MP is eindelijk eens vooruit gegaan door deze om de dag te trainen. En soms eens te forceren met een gewicht wat je eigenlijk nog niet aankunt.

Zit wat in.. Maar wil dit schema gewoon wel trouw volgen.. eerst eens kijken hoe ver ik hier mee kom..

Maar tis wel een idee ja:)

Hoe breed hou jij de stang vast bij MP trouwens? Ik heb altijd begrepen dat je iets breder dan schouderbreedte moest pakken, maar ik pak 'm nu op benchpress breedte zeg maar.. en ik moet zeggen dat dat wel beter presst:eek:

Wat is het beste?

Ook weer vroeg wakker :)
Ik vroeg me gisteren net hetzelfde af toen ik aan het push pressen was.
ik pak nu iets breder dan schouderbreedte, heb em ook is breder proberen te pakken maar kan toch minder tillen dan.

Goed getraind, als je meer reps wil pakken bij de MP kan je best in de laatste set de legdrive gebruiken, het zal je schouders sterker maken en er voor zorgen dat je in de toekomst meer gewicht aan kan.

Ik ken het gevoel van je dat MP zuigt :D

Zit wat in.. Maar wil dit schema gewoon wel trouw volgen.. eerst eens kijken hoe ver ik hier mee kom..

Maar tis wel een idee ja:)

Hoe breed hou jij de stang vast bij MP trouwens? Ik heb altijd begrepen dat je iets breder dan schouderbreedte moest pakken, maar ik pak 'm nu op benchpress breedte zeg maar.. en ik moet zeggen dat dat wel beter presst:eek:

Wat is het beste?
Zelf iets breder dan schouder breedte. Deed eerst wat smaller om de rom groter te maken maar bij de huidige breedte zie ik dat de zijkop zich beter ontwikkeld.

2vwbm0j.jpg

Positie 2 op de foto.

Ook weer vroeg wakker :)
Ik vroeg me gisteren net hetzelfde af toen ik aan het push pressen was.
ik pak nu iets breder dan schouderbreedte, heb em ook is breder proberen te pakken maar kan toch minder tillen dan.

Ja ik weet het niet.. ik vind breed lekkerder drukken.. alleen pak niet veel meer of minder..

Goed getraind, als je meer reps wil pakken bij de MP kan je best in de laatste set de legdrive gebruiken, het zal je schouders sterker maken en er voor zorgen dat je in de toekomst meer gewicht aan kan.

Ja ik denk dat ik dat ook gewoon ga doen.. het gaat om kracht dusss..

Ik ken het gevoel van je dat MP zuigt :D

Jouwe zuigt ook?:D

Zelf iets breder dan schouder breedte. Deed eerst wat smaller om de rom groter te maken maar bij de huidige breedte zie ik dat de zijkop zich beter ontwikkeld.

Positie 2 op de foto.

Mc Chick.. Dank u!

Duidelijk plaatje.. ik deed m'n clean&press altijd iets smaller dan positie 2.. Volgende week positie 2 dan maar 's proberen:)

jupz mijne zuigt ook en hij gaat niet voorruit en tis zo vermoeiend haha :p

Pff.. week 2 gaat morgen in, en ik ben echt ****ing verrot! Overal spierpijn, moe, brak, slecht geslapen, godse krampen in me linkerkuit..

Hoop dat ik vanacht ff een goede nacht kan maken.. Morgen weer presteren!~

Iemand nog tips?

Terug
Naar boven