Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hemelvaart sucksmaar is je rug dan niet te kapot als stabilisator op de zaterdag?

Dan maar 2 rustdagen
Dacht dat hij bedoelde dat de gym vandaag ook dicht was ivm hemelvaart... maar wilt gewoon meer rust hebben.

Kom op zeg, en jij bent nog een jonge god. Deze ouwe kraker heeft maandag nog een pr op squat gezet en een ****ing zware bor getrokken en ik ga ook weer vandaag vol aan de deadlift.Naja, woensdag is vaste rustdag in dit schema.. Morgen kan ik niet trainen.. maar vandaag DL terwijl k maandag gesquat heb vind ik net ff iets TEDan maar 2 rustdagen
![]()
Kom op zeg, en jij bent nog een jonge god. Deze ouwe kraker heeft maandag nog een pr op squat gezet en een ****ing zware bor getrokken en ik ga ook weer vandaag vol aan de deadlift.
moet wel eerlijk bekennen dat ik nog goed gesloopt ben na die training... pssst.

Judgement day nadert.. hoe zit het met je stats?
*traint stiekem achter gesloten deuren*
9x90 laatst gedrukt, en ik ga volgende week voor de 7x95, deadlift 5x140.. squat zuigt nog altijd deze week 7x77.5 gedaan.. erg matig die squat

Ik ben erg benieuwd en hoopvol. Helaas heb ik je met de deads niet meer kunnen evenaren, ben wel dichtbij gekomen. Vol zelfvertrouwen en lekker opgenaaid door bepaalde dbb personen ga je zeker stappen maken.

Die 115 gaat sowieso sneuvelen
120 zit er wellicht ook wel in

M'n stats?
Ik ben overgestapt op powerlift schema.. train met submaximale percentages..
4 splitdagen, aparte benchdag, deadlift dag, squat dag, Overhead dag.
Bench gaat heel lekker9x90 laatst gedrukt, en ik ga volgende week voor de 7x95, deadlift 5x140.. squat zuigt nog altijd deze week 7x77.5 gedaan.. erg matig die squat
Maar ik denk dat ik goed eindig over twee weekjes
Ik moet McChick nog ff een poepje laten ruiken dusss..
Ik ga voor de 120 bench, 180 deadlift, en de 110 squat.. 5kg minder dan gehoopt
Hoe gaat het bij jou? Lang geen trainingen gezien in je log!
Stats?

Huidige stand van zaken:
1RM Stats:
SQ: 140kg, DL: 160kg, BP: 100kg, Totaal: 400kg
Train nu wat meer BB gericht; maar als mn setjes lekker gaan doe ik af en toe op het eind een max poging. Denk dat ik op 425kg ga uitkomen. +10kg SQ, +10kg DL, + 5kg BP.
Kan dus niet he, als ik meer ga trekken op een BB schema dan jou op een PL schema![]()
daar pak je dik 40kg meer mee dan mij!

Training van vandaag:
Cycle 1, week 1 (Herhaling)
Bench:
20xlege stang
8x40
5x70
5x80
9x90 PR!!! (volgens die o zo leuke calculator zou dat uitkomen op een totaal van 116)
Incline Bench:
5x10x55 LeKkEr pOmPeN!!!11
Bent Over Row:
10x40
10x45
10x50
8x55
8x60
Zonnebank 15 min.
Klaar!
Morgen deadlift dag ipv donderdag, omdat de sportschool dicht is met hemelvaart![]()
goed gebankt ouwe 9 * 90 is zware shit - die row moet wel omhoog natuurlijk

Desondanks heb je toch doorgezet! Het is helaas niet altijd feest, Marrkos.
Soms zit het mee, en soms zit het tegen, ik denk dat de meesten sporters dat "verschijnsel" wel kennen
Vandaag was niet de halter & de gewichten je grootste tegenstander, maar JIJ zelf!Desondanks heb je toch doorgezet!
Maandag haal je de "schade" gewoon weer in en natuurlijk gaat het dan beter!