AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

hemelvaart sucks :D maar is je rug dan niet te kapot als stabilisator op de zaterdag?

Morgen is toch pas hemelvaart?

jep :) jij bedoelt dat ie ook gewoon vandaag kan trainen en vrijdag :D

Dacht dat hij bedoelde dat de gym vandaag ook dicht was ivm hemelvaart... maar wilt gewoon meer rust hebben.

• Topic Starter Topic Starter
hemelvaart sucks :D maar is je rug dan niet te kapot als stabilisator op de zaterdag?

Jawel.. vorige week wel.. Denk niet dat het veel problemen op zal leveren.. Anders verander ik me schema volgende cycle in:

Dag 1: Squat
Dag 2: PP/MP
Dag 3: DL/RP
Dag 4: BP/IBP

Ik zie wel.. komt wel goed;)

Morgen is toch pas hemelvaart?

Naja, woensdag is vaste rustdag in dit schema.. Morgen kan ik niet trainen.. maar vandaag DL terwijl k maandag gesquat heb vind ik net ff iets TE:D Dan maar 2 rustdagen:)

Dacht dat hij bedoelde dat de gym vandaag ook dicht was ivm hemelvaart... maar wilt gewoon meer rust hebben.

Juustem!:D

Naja, woensdag is vaste rustdag in dit schema.. Morgen kan ik niet trainen.. maar vandaag DL terwijl k maandag gesquat heb vind ik net ff iets TE:D Dan maar 2 rustdagen:)
Kom op zeg, en jij bent nog een jonge god. Deze ouwe kraker heeft maandag nog een pr op squat gezet en een ****ing zware bor getrokken en ik ga ook weer vandaag vol aan de deadlift.

moet wel eerlijk bekennen dat ik nog goed gesloopt ben na die training... pssst.

Kom op zeg, en jij bent nog een jonge god. Deze ouwe kraker heeft maandag nog een pr op squat gezet en een ****ing zware bor getrokken en ik ga ook weer vandaag vol aan de deadlift.

moet wel eerlijk bekennen dat ik nog goed gesloopt ben na die training... pssst.

Boeie:D

j/k

Nee, vorig schema was ik veel te enthousiast, en liep ik veel te hard van stapel.. vandaar dat ik nu liever iets te rustig doe ipv te ruig:)

Dagje extra rust kan nooit kwaad, en vandaag wordt ook geen rustige dag.. zo maar weer 's naar 't werk!

Shit man, vroeger was je makkelijker op te naaien. :D

Judgement day nadert.. hoe zit het met je stats? ;)

*traint stiekem achter gesloten deuren*

Judgement day nadert.. hoe zit het met je stats? ;)

*traint stiekem achter gesloten deuren*

M'n stats?

Ik ben overgestapt op powerlift schema.. train met submaximale percentages..

4 splitdagen, aparte benchdag, deadlift dag, squat dag, Overhead dag.

Bench gaat heel lekker:) 9x90 laatst gedrukt, en ik ga volgende week voor de 7x95, deadlift 5x140.. squat zuigt nog altijd deze week 7x77.5 gedaan.. erg matig die squat:(

Maar ik denk dat ik goed eindig over twee weekjes:)

Ik moet McChick nog ff een poepje laten ruiken dusss..

Ik ga voor de 120 bench, 180 deadlift, en de 110 squat.. 5kg minder dan gehoopt:D

Hoe gaat het bij jou? Lang geen trainingen gezien in je log!:D

Stats?

Ik ben erg benieuwd en hoopvol. Helaas heb ik je met de deads niet meer kunnen evenaren, ben wel dichtbij gekomen. Vol zelfvertrouwen en lekker opgenaaid door bepaalde dbb personen ga je zeker stappen maken.

Ik ben erg benieuwd en hoopvol. Helaas heb ik je met de deads niet meer kunnen evenaren, ben wel dichtbij gekomen. Vol zelfvertrouwen en lekker opgenaaid door bepaalde dbb personen ga je zeker stappen maken.

Komt goed!:D

Die squat van je kom ik niet meer voorbij hoor! dat gaat nog heel lang duren:(

Squat is toch de belangrijkste oefening, dus je bent beter bezig dan mij:)

Ik wil wel voor het einde van het jaar de 200kg deadlift voor het einde van het jaar te trekken.. zonder straps of belt:D

Benchpress moet ik je wel even flink in maken:D Die 115 gaat sowieso sneuvelen;) 120 zit er wellicht ook wel in:rolleyes:

Einde van het jaar 130?? 140??

We zullen het zien kip;)

M'n stats?

Ik ben overgestapt op powerlift schema.. train met submaximale percentages..

4 splitdagen, aparte benchdag, deadlift dag, squat dag, Overhead dag.

Bench gaat heel lekker:) 9x90 laatst gedrukt, en ik ga volgende week voor de 7x95, deadlift 5x140.. squat zuigt nog altijd deze week 7x77.5 gedaan.. erg matig die squat:(

Maar ik denk dat ik goed eindig over twee weekjes:)

Ik moet McChick nog ff een poepje laten ruiken dusss..

Ik ga voor de 120 bench, 180 deadlift, en de 110 squat.. 5kg minder dan gehoopt:D

Hoe gaat het bij jou? Lang geen trainingen gezien in je log!:D

Stats?

Huidige stand van zaken:
1RM Stats:
SQ: 140kg, DL: 160kg, BP: 100kg, Totaal: 400kg

Train nu wat meer BB gericht; maar als mn setjes lekker gaan doe ik af en toe op het eind een max poging. Denk dat ik op 425kg ga uitkomen. +10kg SQ, +10kg DL, + 5kg BP.

Kan dus niet he, als ik meer ga trekken op een BB schema dan jou op een PL schema :D

Huidige stand van zaken:
1RM Stats:
SQ: 140kg, DL: 160kg, BP: 100kg, Totaal: 400kg

Train nu wat meer BB gericht; maar als mn setjes lekker gaan doe ik af en toe op het eind een max poging. Denk dat ik op 425kg ga uitkomen. +10kg SQ, +10kg DL, + 5kg BP.

Kan dus niet he, als ik meer ga trekken op een BB schema dan jou op een PL schema :D

Ja jij hebt het voordeel van die squat:( daar pak je dik 40kg meer mee dan mij!

ik ga voor de 410 (110/180/120), maar wellicht zit de 425 (115/190/120) er ook wel in;)

Wees maar trots op die squat! Daarmee zou je mij wel eens in kunnen maken:p

Training van vandaag:

Cycle 1, week 1 (Herhaling)

Bench:

20xlege stang
8x40
5x70
5x80
9x90 PR!!! (volgens die o zo leuke calculator zou dat uitkomen op een totaal van 116)

Incline Bench:
5x10x55 LeKkEr pOmPeN!!!11

Bent Over Row:
10x40
10x45
10x50
8x55
8x60

Zonnebank 15 min.

Klaar!

Morgen deadlift dag ipv donderdag, omdat de sportschool dicht is met hemelvaart:(

goed gebankt ouwe 9 * 90 is zware shit - die row moet wel omhoog natuurlijk

Cycle 1, week 1 (herhaling)

Deadlift:

Ging echt k*t!

2x5x70
5x100
5x115 (deze voelde echt al zwaar k*t aan!)
5x130 (vorige week 5x140, dus dit valt vies tegen)

Rackpull:
3x8x100

DB Shrugs
10x32
8x35
6x37
5x40

Gewichten per arm uiteraard

Biceps DB Curl:
8x16
8x18
8x20

Gewichten per arm;)

Grip werd al snel een probleem, daar moet toch eens aan gewerkt worden:(

Was geen lekkere training.. had totaal geen zin, kracht, energie of wat dan ook.. Alles voelde veel zwaarder aan..

Ach, zulke trainingen moeten er ook tussen zitten!:)

Maandag weer aan de bak.. eens ff kijken of het dan beter gaat;)

Het is helaas niet altijd feest, Marrkos.
Soms zit het mee, en soms zit het tegen, ik denk dat de meesten sporters dat "verschijnsel" wel kennen ;)
Vandaag was niet de halter & de gewichten je grootste tegenstander, maar JIJ zelf! :p Desondanks heb je toch doorgezet!
Maandag haal je de "schade" gewoon weer in en natuurlijk gaat het dan beter!

Het is helaas niet altijd feest, Marrkos.
Soms zit het mee, en soms zit het tegen, ik denk dat de meesten sporters dat "verschijnsel" wel kennen ;)
Vandaag was niet de halter & de gewichten je grootste tegenstander, maar JIJ zelf! :p Desondanks heb je toch doorgezet!
Maandag haal je de "schade" gewoon weer in en natuurlijk gaat het dan beter!

Bedankt voor de bemoedigende woorden!:D

Ja vandaag won de halter!:)

Maandag voor straf maar eens ff de poten onder me lijf vandaan squaten!

Terug
Naar boven