- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Gewicht gaat omlaag dus waarschijnlijk ook BF als het goed is. Volhouden!
Naja.. tis hopelijk geen spiermassa!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewicht gaat omlaag dus waarschijnlijk ook BF als het goed is. Volhouden!

lekker man...die pomp setjes op de squat voelen altijd lekker

Het is een beetje net als HIT, maar met wat meer, en meer gestructureerde opwarming en aanloopsetjes vind ik.Ja ik vind het echt lekker trainen zo.. Opbouwen naar een max setje AMRAP.. En dan paar setjes flink pompen.. beetje assistance werk d'r bij.. Perfection!![]()

Het is een beetje net als HIT, maar met wat meer, en meer gestructureerde opwarming en aanloopsetjes vind ik.
Werkt goed, net als HIT, als je er tegen kunt, en op tijd wat gas terug neemt.
Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat ga doen...![]()

Jij komt volgens mij wel eens in het log van Impo.Ja ik vind het echt lekker trainen zo.. Opbouwen naar een max setje AMRAP.. En dan paar setjes flink pompen.. beetje assistance werk d'r bij.. Perfection!![]()

" 
...
Lekkere training, wederom in een half uurtje klaar.. 2 ecto's keken verbaasd, gelijk smoezen.. "hij doet maar 3 oefeningen wtf"

hahah en toen je weg liep uit de gym riepen ze: "die gast zit aan de anaboluh man, echt wel"![]()

wat is dat voor rare oefening?"

30 sec, dat is flink. Hoe breed was je grip?Ze houden je daar goed in de gaten.Lekkere training, wederom in een half uurtje klaar.. 2 ecto's keken verbaasd, gelijk smoezen.. "hij doet maar 3 oefeningen wtf"
Less=so much more![]()

Krijg je dan wel werkelijk een voldaan gevoel na je training?

30 sec, dat is flink. Hoe breed was je grip?
Ze houden je daar goed in de gaten.![]()
centimetertje of 20 ofzo

wat voor nut hebben die holds bij een pull up?
train je voor pl of bb?

Hoe huge ben jij eigenlijk..?Nee nee, d'r lopen een stel BB-ers die echt huge zijn.. alleen prefereren hun homo-oefeningetjes boven echte oefeningen![]()