Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

lekker man...die pomp setjes op de squat voelen altijd lekker

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Ziet er goed uit kerel ... lekker snel ook

Ja ik vind het echt lekker trainen zo.. Opbouwen naar een max setje AMRAP.. En dan paar setjes flink pompen.. beetje assistance werk d'r bij.. Perfection!:D
Het is een beetje net als HIT, maar met wat meer, en meer gestructureerde opwarming en aanloopsetjes vind ik.
Werkt goed, net als HIT, als je er tegen kunt, en op tijd wat gas terug neemt.
Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat ga doen... :o

• #1.006
Het is een beetje net als HIT, maar met wat meer, en meer gestructureerde opwarming en aanloopsetjes vind ik.
Werkt goed, net als HIT, als je er tegen kunt, en op tijd wat gas terug neemt.
Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat ga doen... :o

Naja.. vrienden van me staan ook echt te kijken vanne.. "binnen half uurtje al klaar?":D

• #1.009
Cycle 1, week 2, dag 2:

Pushpress:

Elke set 1e rep cleanen, en dan:
10xlege stang
10xlege stang
5x40

3x45
3x50
5x57.5

Strict MP:
10x30
10x30
10x30

Chins/pullups:
2x3 pullups
1x4 chin-ups
2x3 chin-ups
3x2 chin-ups
3x1 pullups, negatief
3x1 chin-ups met bovenin 30sec. static hold

Backraises had ik absoluut geen zin meer in.. gooi ze d'r denk ik ook gewoon uit.. voegt weinig toe eigenlijk..

Lekkere training, wederom in een half uurtje klaar.. 2 ecto's keken verbaasd, gelijk smoezen.. "hij doet maar 3 oefeningen wtf:eek::eek:"

Less=so much more:D

Krijg je dan wel werkelijk een voldaan gevoel na je training?

• #1.012
hahah en toen je weg liep uit de gym riepen ze: "die gast zit aan de anaboluh man, echt wel" :P

Nee, dat helaas nog net niet:D

K krijg wel steeds vreemdere blikken.. Ik train nooit langer dan 3 kwartier, ik ben op een enkele uitzondering na de enige die squat doet ipv legpress, deadlift ipv een homo-uitvoering van de straight leg deadlift, meer bencht dan 80kg, staand schouderdrukken doet ipv zittend, clean&press zitten ze helemaal van ":eek: wat is dat voor rare oefening?"

Misschien moet ik toch maar weer 'ns een andere sportschool zoeken dan dit health center:D

één voordeel, squatrek is bijna nooit bezet:rolleyes:

The heavy Dude van de gym éh?! :thumb:

wat voor nut hebben die holds bij een pull up?

train je voor pl of bb?

• #1.016
Krijg je dan wel werkelijk een voldaan gevoel na je training?

Ja zeker.. dat echt wel.. Ik loop alsnog krom van de spierpijn elke dag na elke training dusss.. dat geeft me altijd wel een voldaan k*t-gevoel:D

:eek: 30 sec, dat is flink. Hoe breed was je grip?

Ze houden je daar goed in de gaten. ;)

Die static holds waren chin-up breedte.. ongeveer m'n derde been lengte d'r tussen.. :D centimetertje of 20 ofzo???:cool::p:D

K smokkelde het laatste setje wel een beetje hoor.. door beetje met m'n kin te haken aan de stang:rolleyes:

Lats on fire!

• #1.017
wat voor nut hebben die holds bij een pull up?

train je voor pl of bb?

Powerlifting..

Voornamelijk m'n grip.. en ik wordt het zat om niet meer dan 4 reps te kunnen maken met chin-ups.. dus hoop zo m'n uithoudingsvermogen ook een beetje aan te spreken!

Extra spiermassa vind ik altijd mooi meegenomen..

Terug
Naar boven