AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Nieuw PR gezet dit weekend.

Sinds m´n verjaardag geen alcohol meer gedronken.

Zaterdag late dienst, toen kroeg in tot half 5, half 7 m'n bed uit, vroege dienst gedraaid.

2 uur slaap. 12 bier, 4 tequila, 3 sambuca, 4 malibu cola, 1 jointje, 3 big mac, 2 cocktails, 1 watertje, 4 vage shotjes, geld op, spoor bijster. Geweldige avond:D

Slecht gegeten, veel gezopen, amper geslapen, hard gewerkt, 7 keer de hele plee volgespetterd, 3 keer gekotst, zweten, trillen..

Catabool. PR.

Morgen sportschool dicht, slaap inhalen, goede voeding weer oppakken, dinsdag weer knallen!

Zaterdag late dienst, toen kroeg in tot half 5, half 7 m'n bed uit, vroege dienst gedraaid.

2 uur slaap. 12 bier, 4 tequila, 3 sambuca, 4 malibu cola, 1 jointje, 3 big mac, 2 cocktails, 1 watertje, 4 vage shotjes, geld op, spoor bijster. Geweldige avond:D

Slecht gegeten, veel gezopen, amper geslapen, hard gewerkt, 7 keer de hele plee volgespetterd, 3 keer gekotst, zweten, trillen..

Catabool. PR.

Morgen sportschool dicht, slaap inhalen, goede voeding weer oppakken, dinsdag weer knallen!
Respect! :thumb:
Ik ben inmiddels zo gewend aan het zuipen dat ik nooit meer moet kotsen... :o
Die Big Macs smaken dan wel éh, tijdens zo'n zuipfestijn! :D
Goed bezig jongen! ;)

Ach af en toe eens uit de band springen moet kunnen, je bent jong en een leven van enkel body building is maar een triestig leven.

Catabool. PR.

niks mis mee ;)

• #1.066
Respect! :thumb:
Ik ben inmiddels zo gewend aan het zuipen dat ik nooit meer moet kotsen... :o
Die Big Macs smaken dan wel éh, tijdens zo'n zuipfestijn! :D
Goed bezig jongen! ;)

Ach af en toe eens uit de band springen moet kunnen, je bent jong en een leven van enkel body building is maar een triestig leven.

Vandaag nabespreking gehad van zaterdagavond. Heb weer de meest domme teksten uit m'n mond gegooid, 3 keer ruzie gemaakt, en niemand wist hoe ik thuis was gekomen. taxi bleek achteraf.

Ach, keertje moet kunnen, al ben ik godse brak, zelfs nu nog. En dan te bedenken dat ik 2 jaar terug 4 keer per week ging stappen, en sowieso 4 keer per week zoop:D

22 jaar oud, en nu al niks meer gewend. schande.

Morgen squaten, zie er nu al tegenop. Komt goed, heb altijd de beste trainingen gezet in katabole staat:D

Vandaag nabespreking gehad van zaterdagavond. Heb weer de meest domme teksten uit m'n mond gegooid, 3 keer ruzie gemaakt, en niemand wist hoe ik thuis was gekomen. taxi bleek achteraf.

Ach, keertje moet kunnen, al ben ik godse brak, zelfs nu nog. En dan te bedenken dat ik 2 jaar terug 4 keer per week ging stappen, en sowieso 4 keer per week zoop:D

22 jaar oud, en nu al niks meer gewend. schande.

Morgen squaten, zie er nu al tegenop. Komt goed, heb altijd de beste trainingen gezet in katabole staat:D

dit komt mij o zo bekent voor :D

• #1.069
Goed. Pinksteren is voorbij. Catabole staat is voorbij.

Vandaag dierentuintje gepakt met vriendin, maar liefst 3 shakes mee. In de auto laten liggen, niks lekkerders dan warme eiwitshakes, niet dus. Vandaag nieuw PR gezet op kip vreten. 3 bakken kwark op, 1 kg verse aardbeien, half pak muesli, 2 pakken choco, 12 vissticks. Net ff lading ZMA genomen, zinkgehalte in m'n godlike body zal wel flink gezakt zijn na het zuipen, dus ff aanvullen he!

Over 10 uurtjes lekker squaten, nieuwe whey kopen.

Vandaag dierentuintje gepakt met vriendin, maar liefst 3 shakes mee. In de auto laten liggen, niks lekkerders dan warme eiwitshakes, niet dus. Vandaag nieuw PR gezet op kip vreten. 3 bakken kwark op, 1 kg verse aardbeien, half pak muesli, 2 pakken choco, 12 vissticks. Net ff lading ZMA genomen, zinkgehalte in m'n godlike body zal wel flink gezakt zijn na het zuipen, dus ff aanvullen he!

Zo te zien krijg je wel genoeg eiwitten binnen ;)

Ik zou serieus vetter worden als ik dat allemaal op zou zuipen en vreten denk ik...
Die (magere, neem ik aan..?) kwark en kip oké, maar al die andere meuk...
Serieus veel suiker man!
Wil je dikker worden..??
Of heeft mijnheer zo'n hoge stofwisseling? :D
Squat ze straks! :thumb:

• #1.072
Ik zou serieus vetter worden als ik dat allemaal op zou zuipen en vreten denk ik...
Die (magere, neem ik aan..?) kwark en kip oké, maar al die andere meuk...
Serieus veel suiker man!
Wil je dikker worden..??
Of heeft mijnheer zo'n hoge stofwisseling? :D
Squat ze straks! :thumb:

Ho ho.. nee dit was gewoon ff een.. hoe zullen we het noemen.. herstel dagje? balansdag? normaal neem ik echt niet zoveel vreten hoor.. aan de andere kant, ik ben nu net wakker, en ik voel me wel een stuk sterker:D

Maar goed.. vandaag gewoon weer netjes op m'n eten letten!

• #1.075
Cycle 1, week 3:

Squats:
2x10xlege stang
5x40
5x67.5
3x77.5
4x85

Goodmornings:
10x40
10x50

Vooral geconcentreerd op de hams. Puur op techniek.

Leg Press:
8x100
8x125
8x150
8x175
6x200

Toen begon het toch teveel richting top te gaan.

Leg Curl:
8x25
8x30
8x35
6x40
4x45

45 degree hypers
12xBW+10
10xBW+10
10xBW

Fijne training. Superdude gehalte was wederom erg hoog in de sportschool. Bah.

Is dit nog steeds een bladzijde uit een vooropgezet plan Marrkos..?
5 3 1 ..?
Zo te zien heb je lekker getraind, maar ik herken het niet zo goed eigenlijk...
Of wacht even, je hebt bij de squats het gewicht wat "laag" ingeschat waarschijnlijk..?
I.p.v. 1 rep heb je er 4 voor elkaar gekregen!
Goed, dus toch Jim's systeem nog steeds! :thumb:
Heeft je chocolademelk en andere "vet" makende voeding je nog geholpen? :D
Keep it up brother! :thumb:

Catabool. PR.

Klinkt nog erger dan mijn pinkpop weekend... goed bezig. ;)

• #1.078
Is dit nog steeds een bladzijde uit een vooropgezet plan Marrkos..?
5 3 1 ..?
Zo te zien heb je lekker getraind, maar ik herken het niet zo goed eigenlijk...
Of wacht even, je hebt bij de squats het gewicht wat "laag" ingeschat waarschijnlijk..?
I.p.v. 1 rep heb je er 4 voor elkaar gekregen!
Goed, dus toch Jim's systeem nog steeds! :thumb:
Heeft je chocolademelk en andere "vet" makende voeding je nog geholpen? :D
Keep it up brother! :thumb:

Jaaaa dit is nog steeds 5/3/1:) week 3.

Bedoeling was: 5x67.5, 3x77.5, minimaal 1x85. naja, 4x85 dus:D

Assistance heb ik vandaag ff gewijzigd. Was nogal druk, en kerel waar k mee stond te ouwehoeren wilde dolgraag squaten, dus ben toen maar leg press gaan doen.. hypers had k tijdje niet gedaan dus voelde wel lekker:)

Choco, kip, en de rest hebben me wel goed gedaan ja.. buik stond redelijk bol vanochtend, maar een nieuw schijt PR van 24 minuten loste dat wel op. M'n vriendin keek me vol afschuw aan toen ik met m'n bak kwark met muesli, whey en brinta vertrok naar de plee om al schijtend te eten. Nog proberen uit te leggen dat dat veel efficienter is, en tijd scheelt. Vrouwen:rolleyes:

Voelde me wel wat sterker vanochtend.. niet zo slapjes.. maar goed.. training laat dat nou niet bepaald blijken:D

Jaaaa dit is nog steeds 5/3/1:) week 3.

Bedoeling was: 5x67.5, 3x77.5, minimaal 1x85. naja, 4x85 dus:D

Assistance heb ik vandaag ff gewijzigd. Was nogal druk, en kerel waar k mee stond te ouwehoeren wilde dolgraag squaten, dus ben toen maar leg press gaan doen.. hypers had k tijdje niet gedaan dus voelde wel lekker:)

Choco, kip, en de rest hebben me wel goed gedaan ja.. buik stond redelijk bol vanochtend, maar een nieuw schijt PR van 24 minuten loste dat wel op. M'n vriendin keek me vol afschuw aan toen ik met m'n bak kwark met muesli, whey en brinta vertrok naar de plee om al schijtend te eten. Nog proberen uit te leggen dat dat veel efficienter is, en tijd scheelt. Vrouwen:rolleyes:

Voelde me wel wat sterker vanochtend.. niet zo slapjes.. maar goed.. training laat dat nou niet bepaald blijken:D
Ik snap 'm!
Je snapt zeker wel dat dit bericht van je ga laten lezen aan mijn vrouw, zodat zij ineens beseft hoe "normaal" ik wel ben..?
Etend zitten schijten!!!
Het moet toch niet gekker worden éh?!

Terug
Naar boven