Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik je veel legdrive bij je pushpress? En sla je voor vanaf de grond of pak je em uit een rack?
Ik denk dat bij de meeste mensen de clean het zwakkere gedeelte van de oefening is, en de press duidelijk sterker.Ik clean 'm vanaf de grond de eerste rep.. ik gebruik een beetje legdrive.. niet extreem, maar ik zak wel eerst beetje door m'n knieen!

Ik denk dat bij de meeste mensen de clean het zwakkere gedeelte van de oefening is, en de press duidelijk sterker.
Jezou dan denken dat je niet veel leg drive nodig hebt voor de (eerste paar) reps.
Ik vermoed dat het beetje dat jij door je knieën gaat, nauwelijks leg drive genoemd kan worden.
Althans zo is het bij mij toch.
En uit jezelf herken je duizenden anderen éh?!![]()

Heb ze lang geleden al eens gedaan.Ontdekking van de week:
Fatman Pullups, dogg-pullups.
http://www.youtube.com/watch?v=zN79MvL7XUk
Voel me een idioot dat ik daar niet eerder op ben gekomen
Credits to Jesaja.

Ontdekking van de week:
Fatman Pullups, dogg-pullups.
0.25 @ filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=zN79MvL7XUk
Voel me een idioot dat ik daar niet eerder op ben gekomen
Credits to Jesaja.
, zal ik zeker eens proberen!Jij bent toch helemaal niet vet, Huggy...Fatmann Pullups...klinkt goed, zal ik zeker eens proberen!

Jij bent toch helemaal niet vet, Huggy...
Je bent gewoon een "flinke" jongen!
Ik daarentegen, ben wel een beetje te zwaar...![]()
...U bent te aardig, waerde Hummy

Hoe komt het dat je 3 x 90 doet en dan plots 5 x 100 kg, heb je bij de 90 kg dan niet alles gegeven?
Zeer mooie pr trouwens!

5x100 benchenje gaat echt goed vooruit en dus lekker bezig de laatste tijd, ga zo door.
Goed weekend

Oke, ja jij zat met je knieen he? Ik heb van de week 5*5*100 gedaangewoon goed je techniek blijven doen en dan komt alles op zn pootjes terecht met je Squat
(wie weet word mijn bench ooit nog goed
)
En ik warm niet goed genoeg op heb ik ontdekt