Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

Vijf keer (ongeveer) je eigen lichaamsgewicht bankdrukken is behoorlijk sterk man!
Wat de huidige tendens ook mag zijn door/met al die juicers! :D
Die Pull-Ups gedaan met weinig rust er tussen..?
Ja... :thumb:
Dus de volgende weken ga je je eens echt goed houden aan Jimmy's systeem..?
Het zal me benieuwen! ;)
Goed bezig man.

Hoe komt het dat je 3 x 90 doet en dan plots 5 x 100 kg, heb je bij de 90 kg dan niet alles gegeven?
Zeer mooie pr trouwens!
Het is een heel exact schema, dat 5, 3, 1 systeem van Jim Wendler.
Je werkt eigenlijk op het gemakje toe naar één maximale set.
Het is een beetje HIT-achtig, maar je handje wordt vastgehouden door het schema, imo.
Ik geloof er wel in, zeker voor de echte naturals onder ons. :thumb:

Ik merk ook altijd dat ik een stuk minder presteer als ik niet goed opwarm, blijven doen dus ;)

Hele mooie BP Mark. 5x100kg... pff dan heb ik wat om mij in vast te moeten bijten. :D

Zou je voor 1RM in de toekomst gaan dan ga je dik over de 115kg heen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
Vijf keer (ongeveer) je eigen lichaamsgewicht bankdrukken is behoorlijk sterk man!
Wat de huidige tendens ook mag zijn door/met al die juicers! :D
Die Pull-Ups gedaan met weinig rust er tussen..?
Ja... :thumb:
Dus de volgende weken ga je je eens echt goed houden aan Jimmy's systeem..?
Het zal me benieuwen! ;)
Goed bezig man.

Tja.. ergens ben ik wel trots op die 5x100, tis en blijft een PR, maarja.. Ben pas echt trots als ik minstends 140 druk..

Ja weinig rust tussen de pullups.. wide grip uiteraard! Was wel apart en ff puzzelen waar ik m'n voeten op moest leggen.. Maar voelde lekker verder:D

Denk dat dat wel het verstandigste is ja, als ik me netjes aan jimmy's richtlijnen houdt:D

Het is een heel exact schema, dat 5, 3, 1 systeem van Jim Wendler.
Je werkt eigenlijk op het gemakje toe naar één maximale set.
Het is een beetje HIT-achtig, maar je handje wordt vastgehouden door het schema, imo.
Ik geloof er wel in, zeker voor de echte naturals onder ons. :thumb:

De eenvoud vind ik het mooie d'r aan.. geen mooie praatjes, geen speciale dingen. Gewoon de basis-compounds, hard trainen op de juiste percentages, assistance d'r bij.. knallen maar!

Ik merk ook altijd dat ik een stuk minder presteer als ik niet goed opwarm, blijven doen dus ;)

Vooral bij Squats en deadlift merk ik dat erg goed ja.. bij de presses niet zo eigenlijk:D

mooi PR man!
Goed dat Wendler je bevalt. Kan ook niet anders met 'back to basic' schema

• #1.128
Hele mooie BP Mark. 5x100kg... pff dan heb ik wat om mij in vast te moeten bijten. :D

Zou je voor 1RM in de toekomst gaan dan ga je dik over de 115kg heen.

Dank u! Dit schema bevalt mij heel goed:D

Ik ga de komende maanden niet meer maxen.. gewoon heel netjes aan het schema houden, lekker aan m'n techniek op deadlift en squat werken:D

Over een paar cycles ga ik echt PR's zetten..

Ga zo jouw loggie 's ff checken;)

weer lekker bezig, blijft lekker schema hé :o

• #1.130
Cycle 2, week 1:

Vanwege al m'n gekloot vorige cycle, en mijn voornemen om komende cycles hard te bikkelen, heb ik de deload lekker overgeslagen.. Zie er nu het nut ff niet van in. Over 3 weken wel gewoon deloadweekje:)

Squats:

2x10xlege stang
5x40

5x60
5x70
7x80 PR

3x10x50kg

Ik schaam mij voor deze gewichten. Schandalig. Maar goed, elke rep en elke kg is progressie.

Weighted 45 degree Hypers:
10xBW
2x8xBW+15
12xBW

Leg Curl:
8x25
8x30
8x35
6x40

Abs Pulldown:
8x40 kon m'n evenwicht niet goed bewaren
4x12x30

Ging erg lekker, ondanks dat ik vanacht erg laat ging slapen, en vanochtend om 7 uur klaarwakker was. 5 uur slaap. bah.

Morgen Overhead-dag.

Je mag je nooit schamen, als je het allerbeste gegeven hebt in je training dan is het altijd goed!
Binnen een jaar of twee verzet jij de heavy weights, geloof me!
Ondertussen ben je zeer goed bezig met flinke trainingen.

• #1.133
Je mag je nooit schamen, als je het allerbeste gegeven hebt in je training dan is het altijd goed!
Binnen een jaar of twee verzet jij de heavy weights, geloof me!
Ondertussen ben je zeer goed bezig met flinke trainingen.

Dank u, dank u:D

Naja, kijk, ik train voor mezelf, en **** iedereen die neerkijkt op m'n stats.. maar goed.. 5x100/1x110 bench kan ik nog trots over praten.. maar 7x80 is gewoon kindergewicht:D

D'r zit nog steeds enigszins vooruitgang in, want vorige cycle pakte ik 7x77.5 maar goed.. soms is het vrij frusterend, helemaal als je bench hoger ligt dan je squat:D

Je kunt nooit voor een ander trainen, en er is altijd een baas boven baas.
Jij kan alleen maar proberen vooruit te gaan.
Je squat is ook vrij zwak in vergelijking met je bench natuurlijk, maar dat trekt wel bij als je hem blijft doen.
Stug doorgaan, en je komt er wel man! ;)
Buffelen! :thumb:

• #1.135
Je kunt nooit voor een ander trainen, en er is altijd een baas boven baas.
Jij kan alleen maar proberen vooruit te gaan.
Je squat is ook vrij zwak in vergelijking met je bench natuurlijk, maar dat trekt wel bij als je hem blijft doen.
Stug doorgaan, en je komt er wel man! ;)
Buffelen! :thumb:

Mooi gezegd!

Mijn dank is groot.:D

Dat gaat de goede kant op Mark. Ben toch erg benieuwd naar de techniek van je squat.
Misschien goed om daar ook eens een filmpje van te maken zoals je bij de deads laatst deed.

• #1.137
Dat gaat de goede kant op Mark. Ben toch erg benieuwd naar de techniek van je squat.
Misschien goed om daar ook eens een filmpje van te maken zoals je bij de deads laatst deed.

Volgende week filmpje oké?

Wil sowieso meer filmpjes gaan maken.. Donderdag volgt ook filmpje van deadlift vanaf verhoging met relatief laag gewicht.. puur om de techniek te checken:)

• #1.139
Haha, dat is bij mij jaren zo geweest. Vroeger enkel bovenlichaam getraind (kajak) en nooit benen. Ben dat nu ook aan het gelijk trekken.

Precies!:)

En nu heb ik juist heel veel plezier van squaten, en nu baal ik dat ik dat jaren verwaarloost heb!

Terug
Naar boven