Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

squats op 200 zetten + deadlift ook op 200 - kan eigenlijk niet

je deads liggen altijd hoger dan de squats , dat is een vaststaand feit

Heb je gelijk in maar wat ik mooi aan deze instelling vind is dat hij geen grenzen in zijn hoofd legt. Wanneer je echt wilt kun je veel bereiken.

Op lange termijn is dit zeker een leuk doel ... maar korte termijn doel moet er ook zijn imo.

• Topic Starter Topic Starter
Op lange termijn is dit zeker een leuk doel ... maar korte termijn doel moet er ook zijn imo.

Vandaar dat ik mezelf doelen heb gesteld voor elke week.. en zolang ik die blijf hebben, zal ik ook niet gedemotiveert worden (hoop ik), en dan kan ik ze op tijd bijstellen..

Heb je gelijk in maar wat ik mooi aan deze instelling vind is dat hij geen grenzen in zijn hoofd legt. Wanneer je echt wilt kun je veel bereiken.

Ja dat komt door die dinosaur boeken.. daar hameren ze daar ook telkens op..

Gewoon beuken, niet zeuren, en positieve instelling.. niet denken.. oh dat ga ik niet halen o jee.. gewoon zeker weten dat je het haalt:D

squats op 200 zetten + deadlift ook op 200 - kan eigenlijk niet

je deads liggen altijd hoger dan de squats , dat is een vaststaand feit

Ja komt omdat ik 2 keer per week squat.. en maar 1 keer deadlift..

Me Squats schiet omhoog, terwijl me deadlift rustig vooruitgaat..

Ik stel ze bijtijds wel weer bij.. de tijd zal 't blijken..

Als me squats omhoog gaan, zal me DL ook vanzelf meegaan, aangezien je 't eerste stukje toch wel vanuit je benen pakt..

Gewoon beuken topper! En wellicht eens een echte kuur pakken over een maand of 8 ipv al die mini mislukte kuurtjes....icm voeding,rust en goede training word jij een beest.

Goed dat je deze doelen hebt veranderd ze zijn nu wel heel erg pittig met name die squat pff. Maar doelen zijn er idd om gerealiseerd te worden.

Ik ga dit log blijven volgen het is een van de weinige hardcore loggen in deze sectie!

Go....

Dank je voor de support sarge.. ik ga zo jouw log ook ff checken.. karma komt d'r aan:D

Verslag van training van vanochtend:

10 minuten crosstrainer.. 'had 't echt ijskoud, klote regen!

Deadlift: 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 1x140 (die 5e 130 kwam echt vanuit me tenen, maar goed, nieuw PR)
Incline Bench: 5x50, 5x60, 5x70, 5x75, 2x80, 8x70 (ben toch niet helemaal tevreden over deze oefening, misschien dat ik deze binnenkort vervang voor een DB press)
Standing Mill. Press: 5x30, 5x35, 5x40, 5x45, 3x50, 1xfail op 55 (beetje jammer, die 1x55 ging gewoon net niet, k kon m net niet locken)
Lat. pulldown (voor de borst, pullups zeg maar): 5x50, 5x70, 5x90, 5x100, 2x105 (doe deze ff 2 a 3 weken zodat ik meer reps kan maken met pullups)
DB biceps Curl: 8x16, 8x18, 8x20, 7x22, 5x24 (per arm uiteraard)
Straight Leg raises: 2 sets van 15 reps

Beviel me wel goed.. vooral ff wennen met de Standing Mill. press.. die deed ik normaal altijd zittend, achter me nek, en nu staand, en dan voor me neus langs laten zakken zeg maar..

Shake d'r achteraan, muesli-reepje.. en zo ff lekker vreten..

nette training
serieuse doelen man suc6

netjes M , even terugkomend op het squat/deadlift verhaal , waarom niet om en om - de ene week 2 * squat - de andere week 2 * deadlift

Goede training inclusief buik! 105 kg op die latpulley? is die wel enigzins geconcentreerd of meer gooi en smijt werk? Moet ook af en toe kunnen natuurlijk!

Lekker bezig op de DL en lekker tot het uiterste gegaan op de MP..
Incline bench is een prima oefening waarom wil je deze veranderen?
Ik zou deze oefening gewoon aanhouden voor min 6 weken en dan weer wisselen met bijvoorbeeld dumbbells bij een nieuw schema

Goede training inclusief buik! 105 kg op die latpulley? is die wel enigzins geconcentreerd of meer gooi en smijt werk? Moet ook af en toe kunnen natuurlijk!

Lekker bezig op de DL en lekker tot het uiterste gegaan op de MP..
Incline bench is een prima oefening waarom wil je deze veranderen?
Ik zou deze oefening gewoon aanhouden voor min 6 weken en dan weer wisselen met bijvoorbeeld dumbbells bij een nieuw schema

Naja, incline bench voel ik nooit zo lekker.. bij normale bench zit k gelijk helemaal vol.. en bij incline voel k m nooit zo..

T was geen lat.pulley he.. gewoon lat pulldown.. net zoals pullups, maar dan met een simpel toestel, zonder extra katrol d'r tussen..

Naja.. ik deed ook pullups, maar ik kan maar 5 reps.. dus ik ga nu eerst ff wat sterker worden op de lat.pulldown, zodat ik setjes kan maken met pullups.. K weeg 100kg, 102 met kleren en schoenen.. dus gaat nog wel hoor die lat.pulldown:D

ik baal alleen een beetje van die MP, die heb ik flink verwaarloost.. k bedoel.. 50kg is niet echt veel..

Zo, lekker gewerkt, zo nog ff bakje kwark.. filmpie kijken.. wippie maken.. slapen!!

Meest nutteloze post van de dag!!:who:

Laatst bewerkt:
Morgenochtend lekker trainen..

Nieuwe PR's Gepland:

Squats: 5x85, 2x90
Bench: 5x95, 1x100
Row: 3x75, 1x80
DB C&P: 4x26, 1x28

Gaat gewoon lekker lukken!

Heel veel succes topper!

gaat zeker lukken