- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je gelijk in maar wat ik mooi aan deze instelling vind is dat hij geen grenzen in zijn hoofd legt. Wanneer je echt wilt kun je veel bereiken.
Op lange termijn is dit zeker een leuk doel ... maar korte termijn doel moet er ook zijn imo.
dat is waar , we kunnen meer dat we denken - we gaan deze man volgen in zijn trainingen

Heb je gelijk in maar wat ik mooi aan deze instelling vind is dat hij geen grenzen in zijn hoofd legt. Wanneer je echt wilt kun je veel bereiken.

squats op 200 zetten + deadlift ook op 200 - kan eigenlijk niet
je deads liggen altijd hoger dan de squats , dat is een vaststaand feit
Gewoon beuken topper! En wellicht eens een echte kuur pakken over een maand of 8 ipv al die mini mislukte kuurtjes....icm voeding,rust en goede training word jij een beest.
Goed dat je deze doelen hebt veranderd ze zijn nu wel heel erg pittig met name die squat pff. Maar doelen zijn er idd om gerealiseerd te worden.
Ik ga dit log blijven volgen het is een van de weinige hardcore loggen in deze sectie!
Go....

netjes M , even terugkomend op het squat/deadlift verhaal , waarom niet om en om - de ene week 2 * squat - de andere week 2 * deadlift
Goede training inclusief buik! 105 kg op die latpulley? is die wel enigzins geconcentreerd of meer gooi en smijt werk? Moet ook af en toe kunnen natuurlijk!
Lekker bezig op de DL en lekker tot het uiterste gegaan op de MP..
Incline bench is een prima oefening waarom wil je deze veranderen?
Ik zou deze oefening gewoon aanhouden voor min 6 weken en dan weer wisselen met bijvoorbeeld dumbbells bij een nieuw schema