chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
heerlijk:d deze week boeken.
Ik ga anderhalve week overleven op vet vreten, coïtus en alcohol:d
gewoon goed !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heerlijk:d deze week boeken.
Ik ga anderhalve week overleven op vet vreten, coïtus en alcohol:d
Heel leuk ideeLijkt me echt gaaf!
Probleem is alleen.. ik lig dan hoogstwaarschijnlijk met m'n dikke pens op 't strand in Turkije
Wel echt leuk idee![]()
En 6 september is ook een NK voor teams. Kom je dan ook? Wij hopen er bij te zijn en gaan er voor trainen....Hummy & Marrkos effies heel wat anders...hebben jullie geen zin om 8 augustus a.s. in Brunssum mee te doen aan het NK vrachtwagentrekken?
Lijkt me leuk om met enkele jongens van het forum eens gezamenlijk aan een wedstrijd mee te doen.
@ markkos, train je eigelijk strongman gericht of pl ?

En 6 september is ook een NK voor teams. Kom je dan ook? Wij hopen er bij te zijn en gaan er voor trainen.
Maar ik wil sowieso van de partij zijn

) om één keer in de week Strongman events mee te trainen..

Deed 't vooral om mensen te shockeren.. je had al die koppen moeten zien.. eerst trainen, en dan buiten met een peuk in je hand een liter choco weg klokken![]()

Nooit meer cutten, de hele dag met een goede gevoel chocomel en koekjes eten, roken, eten terwijl je schijt, BBQ-en is toegestaan, bier mag op z'n tijd..
Ja Rob.. je moet gewoon zeggen dat je powerlifter bent johNooit meer cutten, de hele dag met een goede gevoel chocomel en koekjes eten, roken, eten terwijl je schijt, BBQ-en is toegestaan, bier mag op z'n tijd..
![]()