AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

:roflol:...Hummy & Marrkos effies heel wat anders...hebben jullie geen zin om 8 augustus a.s. in Brunssum mee te doen aan het NK vrachtwagentrekken?
Lijkt me leuk om met enkele jongens van het forum eens gezamenlijk aan een wedstrijd mee te doen.
En 6 september is ook een NK voor teams. Kom je dan ook? Wij hopen er bij te zijn en gaan er voor trainen.

@ markkos, train je eigelijk strongman gericht of pl ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.186
@ markkos, train je eigelijk strongman gericht of pl ?

Powerlift-gericht. Strongman lijkt me erg leuk ergens in de verre toekomst. Evenals powerlift-wedstrijden:)

M'n doel voor het komende jaar, waarschijnlijk zelfs 2 jaar is om heel veel kracht te winnen op de grote 3, PP, MP, en nog een paar oefeningen.

Ik wil eerst een heleboel cycles doen met Wendler's 5/3/1. En dan over op Westside schema.

Alle extra massa is ook mooi meegenomen natuurlijk. Ik cut niet, ik bulk niet, ik vreet zo clean mogelijk, en probeer elke 2-3 uur toch een redelijke hoeveelheid naar binnen te werken. Zoveel mogelijk eiwitten. Geen gek gedoe met kcal tellen enzo. Gewoon vreten, en het buikvet binnen de perken proberen te houden.

Jij dan?

• #1.188
En 6 september is ook een NK voor teams. Kom je dan ook? Wij hopen er bij te zijn en gaan er voor trainen.

Dat moet sowieso wel lukken. Ben jij er dan ook Hugs?

Ik doe natuurlijk geen beloftes om mee te doen:D Maar ik wil sowieso van de partij zijn:)

Soort DBB-meeting voor niet-haters. Vriendelijke beschaafde mensen:D

Kip (+maatje), Hummer, Huggybear.. Kijken of we Dressed Black en Robke over de grens kunnen trekken:D

Klinkt goed. Waar is dat?

en bedankt he!

• #1.192
haha gouda-amersfoort ??? niet echt :D

• #1.195
Voeding van vandaag:

- Ontbijt: liter melk+brinta
- Post-workout: 1 liter choco
- Bij thuiskomst: 2 volkoren bolletjes, met op elk een kipburger, 2 plakken kaas, ketchup, 1 tomaat, en sla:D
- 2 uur later (15.00) 1 whey shake+brinta
- 17.00 6 boterhammen waarvan 2 met pindakaas, 2 met kaas, 2 met boter+marmite
- 19.00 2 koppen groene thee, 1 bord pasta+kipfilet+spinazie
- 22.00 10 vissticks+2 gevulde koeken
- zometeen voor het slapen: 1 bak kwark 500gr.

Morgen Pushpress dag. Over en sluiten.

zozo gainer met je liter choco :D

• #1.197
  • #1.199
Ja Rob.. je moet gewoon zeggen dat je powerlifter bent joh:D Nooit meer cutten, de hele dag met een goede gevoel chocomel en koekjes eten, roken, eten terwijl je schijt, BBQ-en is toegestaan, bier mag op z'n tijd..

:roflol:

Pfffff ... shut the **** up :D

Terug
Naar boven