Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Jij zou toch met 5/3/1 beginnen!
Ach, ik l_l zo veel man... :o
Het is tot nu toe wel één van de "meestbelovende" systemen die ik heb leren kennen.
Ook flexibel genoeg voor mij.
Dus ik denk dat het wel zoiets zal worden.
Ikmoet gewoon een setje thuis zien te krijgen, want zoals ik nu bezig ben is de regelmaat vééls te ver te zoeken!

Nu had ik weer begrepen dat de optimale hoeveelheid Eiwitten postworkout 20gr was. Eronder is te weinig, en alles er boven werkte alleen maar averechts.
6 - 7 maaltijden per dag is inmiddels wel aanvaard denk ik éh..?
En als je een beetje een beer wilt worden moet je toch wel een 300gram eiwitten per dag binnen krijgen éh..?
Dus is 50gram per maaltijd wel een beetje de maat denk ik... ;)
Voor de training 25 - 30 gram whey, na de training hetzelfde of iets meer en wat caseïne eiwitten (evt nog aangevuld met een beetje soja eiwitten, maar daar begin ik niet aan)
Ik mix gewoon de whey met (magere) (chocolade) melk!

• #1.224
6 - 7 maaltijden per dag is inmiddels wel aanvaard denk ik éh..?
En als je een beetje een beer wilt worden moet je toch wel een 300gram eiwitten per dag binnen krijgen éh..?
Dus is 50gram per maaltijd wel een beetje de maat denk ik... ;)
Voor de training 25 - 30 gram whey, na de training hetzelfde of iets meer en wat caseïne eiwitten (evt nog aangevuld met een beetje soja eiwitten, maar daar begin ik niet aan)
Ik mix gewoon de whey met (magere) (chocolade) melk!

Naja, ik had het gelezen.. ik weet ook niet of het klopt.. Maar goed! Om redelijk beestig te worden moet je idd flink hoog in je eiwitten zitten:D

Goed bezig GS, Mark is FAN! :D

• #1.227

Ik lach me er helemaal scheel over:D Ik heb nooit echt trainings-filmpjes van hem gekeken.. en dat schelle stemmetje, in zo'n gigantisch lijf:D

Ik neem m'n woorden terug over imbeciel enzow.. maar dan kijktie ook zo droog om zich heen, Yeah bu-ddy!! Yeeeeeah Bu-dddy!

Beetje wel:D

• #1.228
Cycle 2, week 2:

Regular deadlift:
Had geen zin in klote k*t platform-deadlift.

5x70
5x90

3x110
3x125
6x140 (en daarna nog 2 reps, maar techniek werd erg sloppy, dus die tellen niet mee)

Daarna puur op techniek:
6x2x120kg

Shrugs:
In zo'n soort vaag apparaat waar je ook presses in kan doen.. geen katrollen, gaat tot 120kg dusss

10x80
10x90+20sec static hold
10x100+15sec static hold
8x110
2x8x120

Leg curl:
8x25
8x30
8x35
6x40
5x45

Biceps DB Curl:
8x20
7x22
5x24 (niet strict)
4x26 (niet strict)
12x16 (heel erg strict)

Leg Raises:
3 sets van 12 reps.

Prima training, had absoluut geen zin in platform-deadlift, dus ben lekker verder gegaan waar k gebleven was.. techniek gaat wel iets beter, maar is nog steeds sloppy, dus daar blijf ik aan werken.

Morgen bench. Yeaaaah Buddy!!

Ohh shit... iemand heeft het yeahhhh buddy virus te pakken. :D

Heb je nog een filmpje voor ons van de deads en de squat?

• #1.230
Ohh shit... iemand heeft het yeahhhh buddy virus te pakken. :D

Heb je nog een filmpje voor ons van de deads en de squat?

Squat-filmpje heb ik nog niet gemaakt, ik had vorige keer oude k*t-mobiel bij me.. en vandaag had ik lekker geen zin om te filmen:D

All in good time Kip;)

Het woord wispelturig past wel bij je :p

Filmen hoeft niet als jij dat niet wilt. Het kan je uiteindelijk alleen maar verder brengen.

• #1.234
Filmen hoeft niet als jij dat niet wilt. Het kan je uiteindelijk alleen maar verder brengen.

Weettik.. Ik wil sowieso m'n squat nog wel 's filmen.. omdat m;n techniek wel verbeterd is.. Had alleen m'n oude mobiel bij me, met 1.3 megapixel camera, geen geheugenkaart niks.. m'n vrouwtje had de mijne mee.. die heeft 5 megapixel en 2 gig geheugen, kijk daar kan ik mee filmen:D

En vandaag was 't vet druk.. allemaal k*t-ectootjes, vervelende jochies.. bah, helemaal geen zin om te filmen..

Als dat app. waar je de shrugs op doet, zo'n hefboom app. is met bij voorkeur steekgewichten..?
Dan ruil ik dat graag tegen "ons" MaxRack! (Hé, klinkt een beetje als "asscrack!" :roflol: )
Heerlijke machines zijn dat man, Yeeeaaaahhhhhh Buddyyyyyyyyyyy!!!!!!! :thumb:

• #1.236

trouwens:

MC goes HIT
BW 105 l 194 CM

The price of food 200 dollars,
the price of supplements 100 dollars,
the price of seeing everyone staring, PRICELESS​

leuke sig.. het is alleen: The price of seeing everyone stare Viel me net opeens op:D

trouwens:

MC goes HIT
BW 105 l 194 CM

The price of food 200 dollars,
the price of supplements 100 dollars,
the price of seeing everyone staring, PRICELESS​

leuke sig.. het is alleen: The price of seeing everyone stare Viel me net opeens op:D
Is dat zo? Had deze van bodybuilding.com.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=606771&page=2
http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=7622961&postcount=33
Staan veel leuke tussen. :D

Deze dan:
Don't be jealous just because I have a bigger chest than your girlfriend.

Am I getting bigger, or are you just getting smaller?

001 - Licensed to Lift

this shirt is not to small im just to big

BODYBUILDING
The Only Sport You Can Wear

Laatst bewerkt:
  • #1.239
Als dat app. waar je de shrugs op doet, zo'n hefboom app. is met bij voorkeur steekgewichten..?
Dan ruil ik dat graag tegen "ons" MaxRack! (Hé, klinkt een beetje als "asscrack!" :roflol: )
Heerlijke machines zijn dat man, Yeeeaaaahhhhhh Buddyyyyyyyyyyy!!!!!!! :thumb:

Naja, het is zo'n hefboom-apparaat ja.. met steekgewichten.. soort chestpress, maar je kan die hefboom heel laag instellen, en dan kun je er staand shrugs mee doen.. best fijn ding ja

WOOOOOOHIIIIIIIIIIIIIIIII yeah buddy

Is dat zo? Had deze van bodybuilding.com.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=606771&page=2
http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=7622961&postcount=33
Staan veel leuke tussen. :D

Deze dan:
Don't be jealous just because I have a bigger chest than your girlfriend.

Am I getting bigger, or are you just getting smaller?

001 - Licensed to Lift

this shirt is not to small im just to big

BODYBUILDING
The Only Sport You Can Wear

Zijn best leuke teksten ja:D

je gaat het vanzelf leuk vinden :D

Mwah:D

ik ken die machine...hebben ze ook in de gym waar ik train. k*t apparaat voor borst en wel oke voor shrugs...maar stiekem way too light!

en het volgens mij ook seeing everyone stare...

amerikanen zijn niet zo happig op grammar

Terug
Naar boven