Ik kom niet uit de omgeving Amersfoort, maar Lucas is een goede vriend van me

Ik bench wel minder dan jij, ergens tussen de 90-100.... maar daarentegen squat ik wel meer

Ik DL ook ongeveer everveel, net geen 180, dus zal 175 zijn op het moment....
Squat is echt hopeloos bij mij. Als ik terugkijk was ik echt een quad-squatter, met slechte techniek! Nu probeer ik met hypers, glute ham raises, leg curls etc. echt goed met m'n glutes en hams te squaten, en dat gaat steeds beter! Alleen m'n conditie beperkt me nogal. Vandaar dat ik binnenkort maar 's een poging ga ondernemen om te stoppen met roken en GPP in m'n trainingen ga invoegen. Squat is 1x110, maaaar een 1x120 op een goede dag zit er sowieso ook wel in
Deadlift heb ik ook veel aan techniek geoefend. Veel Dave Tate en Wendler filmpjes gekeken. Veel hams en glutes getraint, en ben nu pas bezig met "pulling back" ipv pulling up. PR staat nog steeds op 170, en een fail op de 180 al is dat een oude. Moet binnenkort maar weer 's 1RM testen.
Benchpress heb ik naar mijn idee een goede techniek, heb er veel op geoefend, en met benchen heb ik ook wel redelijke begeleiding gehad. PR van paar maanden terug is 1x110. Afgelopen weken heb ik 10x92.5, 7x100, 5x105 gedrukt. dus 1x120 zit er dik in.
Pushpress ben ik pas sinds kort mee bezig. Ben vanuit andere sportscholen de neckpress gewend, en iedereen kijkt me ook vol verwondering aan als ik staand aan het pressen ben

PR was 1x67.5, heb laatst 3x65 gedrukt, dus 1x70 zit er wel in.
Ik hoop veel te leren maandag, en dat het voor herhaling vatbaar is.. aangezien ik wel uit omgeving amersfoort kom!
Zie dat je ook een dbb trainingspartner hebt gevonden... flink knallen dan.
Nu zul je toch je echte gewichten moeten posten, dus 25% eraf halen. hehehe
Je bent bang dat ik je in ga halen he?

O nee.. ik zou me niet meer op stang laten jagen
Ik zet altijd overal een nulletje achter.. en dan 2 reps er bij op tellen.. Moet dat toch 's in Excel gaan verwerken, stukken makkelijker

Hoe doe jij dat altijd?
Hoe was je weekendje weg?