Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

Je gaat toch niet ontkennen dat je aas gebruikt toch? Ik heb een tijd terug je schema's gezien en er zijn flink wat discussies geweest in je log.

Tja, het is maar hoe je het bekijkt zeker :p

Ik ben in ieder geval geen doorwinterde kuurder die heel het jaar aan de test zit.
En persoonlijk vind ik dat beetje winny wat ik destijds heb genomen nu ook niet
echt om over naar huis te schrijven. En zeker niet de resultaten die ik er mee
behaald heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Tja, het is maar hoe je het bekijkt zeker :p

Ik ben in ieder geval geen doorwinterde kuurder die heel het jaar aan de test zit.
En persoonlijk vind ik dat beetje winny wat ik destijds heb genomen nu ook niet
echt om over naar huis te schrijven. En zeker niet de resultaten die ik er mee
behaald heb.

Naja, strict genomen zijn het AAS en illegale fatburners. Ik geef je groot gelijk dat je ze gebruikte.

2 gram testo, plus potje Dianabol per week, aangevuld met deca en sussy. Das kuren:D

• #1.363
Deze week deload.

Vandaag lekker uitgeslapen. Op m'n werk nieuwe fitness apparaten uitgetest.

Chestpress: 3x5x60
Lat pulldown: 3x5x60
Schouder apparaat: 3x5x40
Buikspieren machine 3x5x40
Leg extensions 3x5x30
Ham curls 3x5x30

Cardio: 15 min. Spinning bike.

Ik had vanochtend echt geen zin om te trainen.. teken dat ik echt aan deload toe ben, want normaal heb ik er echt zin in:) Eenmaal op m'n werk schaamde ik me er toch eigenlijk wel voor. Vandaar deze homo training.

Morgen doe ik squats en pushpress samen op één dag @ 40-60% ff kijken hoe ik het qua assistance aan ga pakken.. in ieder geval flink deloaden:)

Laatst bewerkt:
You go Marrkoooooooozzzzzzzz!!!!! :gay:

:jk: Dude! :D
Heb je toch nog wat gedaan. :thumb:

• #1.365
You go Marrkoooooooozzzzzzzz!!!!! :gay:

:jk: Dude! :D
Heb je toch nog wat gedaan. :thumb:

Deload ftw!!!!

ff weekje niksen/fitnessen is wel ff lekker:) begon echt allemaal pijntjes te krijgen, geen zin om te trainen, moe, rusteloos..

Vanaf maandag echt weer flink beulen!

Met dit weer is een verplichte deload een verademing.

• #1.367
Vandaag:

Als afwisseling wat andere oefeningen gekozen.. alles op snelheid..

Powercleans:
5x2x70

Box Squats:
4x2x70

Semi Sumo Speed Deadlift:
3x2x70

Speed deadlift:
3x2x70

Speed Bench:
4x3x70

Bottom Position bench:
4x2x70kg

Power Shrugs:
2x8x70kg

Lekkere korte training! Fijne afwisseling, nu ff 4 dagen bijkomen, maandag weer verder.

Als je niet al te hoog in de kilo's gaat zitten, kun je eens lekker gas geven, en ben je lekker snel klaar. :thumb:
Is toch een goede training hoor imo.
Of ging het zogezegd: wel héél makkelijk..?
Op zich allemaal goede bewegingen, geen onzin oefeningen, geen beach boy toestanden! ;)
Nu 4 dagen groeien? :D

• #1.369
Als je niet al te hoog in de kilo's gaat zitten, kun je eens lekker gas geven, en ben je lekker snel klaar. :thumb:
Is toch een goede training hoor imo.
Of ging het zogezegd: wel héél makkelijk..?
Op zich allemaal goede bewegingen, geen onzin oefeningen, geen beach boy toestanden! ;)
Nu 4 dagen groeien? :D

Naja, deload voel ik niet zoveel voor, dan doe ik liever nog helemaal niets.. maar vandaag begon het toch een beetje te kriebelen:D

Naja, ik ben absoluut niet voluit gegaan, maar het was wel pittig. Ook omdat ik hooguit 1 min. rust tussen de sets deed:)

Nu 4 dagen groeien:D En maandag weer verder met 5/3/1!

Naja, deload voel ik niet zoveel voor, dan doe ik liever nog helemaal niets.. maar vandaag begon het toch een beetje te kriebelen:D

Naja, ik ben absoluut niet voluit gegaan, maar het was wel pittig. Ook omdat ik hooguit 1 min. rust tussen de sets deed:)

Nu 4 dagen groeien:D En maandag weer verder met 5/3/1!
Jie beeste! :thumb:

• #1.371
Zo. Vandaag lekker gewerkt. Nieuwe hometrainer ff uitgetest.

30 min op rustig tempo. Volgens apparaat 200kcal verbrand, maarja, daar vertrouw ik niet zo op:D toch ff cardio gedaan:)

Morgen nog ff een workout zoals woensdag: box squats, speed deadlift, speed bench, powercleans etc.

Maandag nieuwe cycle. Ga los van m'n cycle maandagavond meetrainen met Lucas (luc1981) van het forum hier mee trainen. Extra benchpress sessie, en gelijk ff zijn gym checken.. Gezien zijn stats zal er een hoop te leren zijn!:)

Dit weekend misschien nog wat cardio en dan is de rustweek voorbij!

Goed weekend iedereen!

Zo. Vandaag lekker gewerkt. Nieuwe hometrainer ff uitgetest.

30 min op rustig tempo. Volgens apparaat 200kcal verbrand, maarja, daar vertrouw ik niet zo op:D toch ff cardio gedaan:)

Morgen nog ff een workout zoals woensdag: box squats, speed deadlift, speed bench, powercleans etc.

Maandag nieuwe cycle. Ga los van m'n cycle maandagavond meetrainen met Lucas (luc1981) van het forum hier mee trainen. Extra benchpress sessie, en gelijk ff zijn gym checken.. Gezien zijn stats zal er een hoop te leren zijn!:)

Dit weekend misschien nog wat cardio en dan is de rustweek voorbij!

Goed weekend iedereen!

Ben benieuwd naar je ervaringen met Luc...lijkt me inderdaad heel leerzaam! Prettig weekend!

Ik zou uitkijken met die Lucas! Het is een gevaarlijke gek!
:jk:
Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn, hebben we ten minste wat gelijke competitie :rolleyes: Alleen ben ik maar 1.88 en net iets boven de 80kg, ipv 1.92m en 100+ kg :p Maar toch..... Jullie gaan zeker beetje fullbody doen? Herinner Lucas er even aan dat hij alleen RAW gaat banken en niet in shirt :P Hoe is het nu, al van je pijntjes af? Ik ga de komende week ook weer volop beginnen, dus kijken of we elkaar bij kunnen houden :D

• #1.374
Ben benieuwd naar je ervaringen met Luc...lijkt me inderdaad heel leerzaam! Prettig weekend!

Jij ook Hugs.. Kijk er zeker naar uit!

Ik zou uitkijken met die Lucas! Het is een gevaarlijke gek!
:jk:
Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn, hebben we ten minste wat gelijke competitie :rolleyes: Alleen ben ik maar 1.88 en net iets boven de 80kg, ipv 1.92m en 100+ kg :p Maar toch..... Jullie gaan zeker beetje fullbody doen? Herinner Lucas er even aan dat hij alleen RAW gaat banken en niet in shirt :P Hoe is het nu, al van je pijntjes af? Ik ga de komende week ook weer volop beginnen, dus kijken of we elkaar bij kunnen houden :D

Naja, hoeveel bench jij? Waar kom je vandaan dan? Ook omgeving amersfoort? Jij hebt daar al keertje meegetraint zeker?

Mijn BF ligt denk ik net ff wat hoger:D

Ik hoorde iets over boardpresses, close grip bench, band presses..

Pijntjes? Nou, deload is absolute rust geworden:D maar ben gister echt snot-verkouden geworden:mad: En met dit weer slaap ik zo belabberd..

Ik ga dit weekend lekker rustig aan doen, goed uitzieken.. dan kan ik maandag mooi 2 keer trainen!:D

Ik kom niet uit de omgeving Amersfoort, maar Lucas is een goede vriend van me ;) Ik bench wel minder dan jij, ergens tussen de 90-100.... maar daarentegen squat ik wel meer :p Ik DL ook ongeveer everveel, net geen 180, dus zal 175 zijn op het moment....

Zie dat je ook een dbb trainingspartner hebt gevonden... flink knallen dan.
Nu zul je toch je echte gewichten moeten posten, dus 25% eraf halen. hehehe

• #1.377
Ik kom niet uit de omgeving Amersfoort, maar Lucas is een goede vriend van me ;) Ik bench wel minder dan jij, ergens tussen de 90-100.... maar daarentegen squat ik wel meer :p Ik DL ook ongeveer everveel, net geen 180, dus zal 175 zijn op het moment....

Squat is echt hopeloos bij mij. Als ik terugkijk was ik echt een quad-squatter, met slechte techniek! Nu probeer ik met hypers, glute ham raises, leg curls etc. echt goed met m'n glutes en hams te squaten, en dat gaat steeds beter! Alleen m'n conditie beperkt me nogal. Vandaar dat ik binnenkort maar 's een poging ga ondernemen om te stoppen met roken en GPP in m'n trainingen ga invoegen. Squat is 1x110, maaaar een 1x120 op een goede dag zit er sowieso ook wel in:)

Deadlift heb ik ook veel aan techniek geoefend. Veel Dave Tate en Wendler filmpjes gekeken. Veel hams en glutes getraint, en ben nu pas bezig met "pulling back" ipv pulling up. PR staat nog steeds op 170, en een fail op de 180 al is dat een oude. Moet binnenkort maar weer 's 1RM testen.

Benchpress heb ik naar mijn idee een goede techniek, heb er veel op geoefend, en met benchen heb ik ook wel redelijke begeleiding gehad. PR van paar maanden terug is 1x110. Afgelopen weken heb ik 10x92.5, 7x100, 5x105 gedrukt. dus 1x120 zit er dik in.

Pushpress ben ik pas sinds kort mee bezig. Ben vanuit andere sportscholen de neckpress gewend, en iedereen kijkt me ook vol verwondering aan als ik staand aan het pressen ben:D PR was 1x67.5, heb laatst 3x65 gedrukt, dus 1x70 zit er wel in.

Ik hoop veel te leren maandag, en dat het voor herhaling vatbaar is.. aangezien ik wel uit omgeving amersfoort kom!

Zie dat je ook een dbb trainingspartner hebt gevonden... flink knallen dan.
Nu zul je toch je echte gewichten moeten posten, dus 25% eraf halen. hehehe

Je bent bang dat ik je in ga halen he?:D O nee.. ik zou me niet meer op stang laten jagen:D

Ik zet altijd overal een nulletje achter.. en dan 2 reps er bij op tellen.. Moet dat toch 's in Excel gaan verwerken, stukken makkelijker:D Hoe doe jij dat altijd?

Hoe was je weekendje weg?

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat als je stopt met roken je herstelvermogen en spierkwaliteit omhoog gaan, dus veel succes daarmee! Als je toch wilt maxen, probeer dat dan met Lucas, die heeft daar altijd wel zin in :p Vorige keer faalde ik op 180 deadlift, net aan op de lockout, toen moest hij er per se stiff legged overheen, dus qua competitie zit je daar goed :D Ik ga voorlopig niet maxen, pas weer wanneer ik 180 5 reps doe...

Terug
Naar boven