chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle wijze beslissingen noem jij homo acties?deload is voor homo's !
lekkere training weer
wtf zijn fatman pullups eigelijk![]()

deload is voor homo's !
lekkere training weer
wtf zijn fatman pullups eigelijk![]()

Cycle 2, week 3:
PushPress
8xlege stang
5x40
5x50
3x57.5
3x65 PR
MP
2x10x40
Fatman pullups wide grip:
12 reps
8 reps
8 reps
6 reps
6 reps
Dips
3 reps.. deed focking pijn aan m'n rechterschouder..
Triceps extensions met DB
8x8
8x10
8x12
8x14
Lekkere training.

dips zijn schouder-verneukers 1e klas - wel sterk die fatman pull ups![]()
) Daarna nog 2 reps gemaakt, maar de techniek was niet goed genoeg. Kont ging weer te vroeg de lucht in. 
Met dit warme weer zullen waarschijnlijk weinig mensen reageren, maar..
Is sumo-style deadliften toegestaan op wedstrijden?
Ik heb deze versie vandaag voor het eerst uitgeprobeerd, en ik vind het een hele lekkere natuurlijke manier van tillen..
Gezien mijn lengte (1.90), heeft het nut om op deze manier te deadliften?
Ik merk dat ik veel meer vanuit m'n benen lift.. nadeel is wel dat de ROm aanzienlijk kleiner wordt.
Met dit warme weer zullen waarschijnlijk weinig mensen reageren, maar..
Is sumo-style deadliften toegestaan op wedstrijden?
Ik heb deze versie vandaag voor het eerst uitgeprobeerd, en ik vind het een hele lekkere natuurlijke manier van tillen..
Gezien mijn lengte (1.90), heeft het nut om op deze manier te deadliften?
Ik merk dat ik veel meer vanuit m'n benen lift.. nadeel is wel dat de ROm aanzienlijk kleiner wordt.
Waarom zouden benchers anders archen? Soms met belachelijk minieme ROM."Sumo" stylde DL is toegestaan op powerliftwedstrijden, maar helaas niet op SM wedstrijden...maar...zelden zie je dat op een SM wedstrijd met een halter vanaf de grond getild moet worden...vaak is er aan een auto of whatever een halter bevestigd die net onder je knieën komt, waardoor je normaliter dus meer kunt tillen, daar de halter immers een veel kortere weg hoeft af te leggen.
Waarom heb jij nou alweer bijna gemaxt, of is dit deel van het schema? Want na 2 cycli al zo weinig reps, dat zit niet goed. Denk echt dat je het schema verkloot maar dat heb ik nu al vaak gezegd dus dat weet je nou al.
Op sommige wedstrijden is sumo liften niet toegestaan, hangt af van de bond waarin je zit. En een kleinere rom is geen nadeel, integendeel als je het bekijkt uit PL perspectief. Met lange benen heeft dat alleszins veel nutWaarom zouden benchers anders archen? Soms met belachelijk minieme ROM.
mag 'm eigenlijk niet overslaan, maar misschien doe ik dat stiekem lekker toch.. aangezien ik over een maand op vakantie ga
)Ben nu ook erg flink aan het bulken en merk dat mijn conditie ook wat achteruit gaat. Binnenkort toch weer wat minderen denk ik.
Zou anders toch maar eens voor de afwisseling wat bodybuilding doen hoe ik een tijdje terug wat powerlifting heb gedaan.Naja, k ben echt kortademig, en ik heb echt moeite met high reps op deadlift en squat..
En daarbij, ben en blijf ijdel, dus het BF% moet echt ff naar beneden!

Je hebt toch nog wel redelijk wat carbs in je dieet hoor.Benchpress:
8x50
5x85
3x95
5x105 PRRR Kont kwam iets van de bank af bij 5e rep. Ik tel 'm gewoon mee. bedoeling was minimaal 1x105 dussss dit gaat erg lekker
Een klein beetje loskomen van de bank, so what?!
Incline Bench:
2x8x70
1x12x60
Fatman pullups:
3x8 reps
2x6 reps
1x5
2x4 reps
Korte pauzes tussendoor, 1 minuut hooguit.
En toch moet dat meer kunnen...
Superset triceps/biceps:
met touwtje, en curls met stang aan touwtje. bij zo'n ding met katrollen en vand ie steekgewichten.Probeer je ons uit te leggen dat je notabene op een "Lat Pully" hebt getraind..?
18x40+10x40
13x50+8x50
8x60+6x60
Wel sterk trouwens!
Daarna triceps gepompt met zelfde oefening:
5x50
5x45
5x40
6x35
8x30
20x20
Beach Boy!!!
Zonder pauzes natuurlijk. Triceps on fire.You Rock!
Cardio:
10 min. lopen 7km/u helling van 12 graden.
15 min fietsen. hartslag 140. 6km totaal
Run an inch of your arms, why don't you?!
En toen moest ik ook nog 's sprinten om m'n bus te halen.
Sprinten mag dan weer wel natuurlijk...
Heb vanochtend griesmeel pap gegeten, voor en na trainen whey shake zonder glucose. Nu maaltijd van tagliatelli, spinazie en zalm. Rest van de dag geen carbs, op de carbs in 100gr pinda's na, en een halve stronk broccoli. Heb net 400gr. kip klaargemaakt, die neem ik mee naar m;n werk, en 2 blikjes tonijn, 100gr pinda's om af te sluiten, bakje kwark voor slapen.
Ik sta nu al slap op m'n benen.. trillende handen.. is geen pretje zonder carbs..
Je hebt toch nog wel redelijk wat carbs in je dieet hoor.
Maa da's alleen maar goed imo.
Zonder carbs loop je helemaal leeg lijkt het wel...
Atkinson adepten zien er ook zo leegelopen uit vind ik...
Je bent een beetje op de beach boy tour gegaan éh..?
Koop een kettlebell!
Of als je nu even geen geld wilt uitgeven, kun je ook een dumbbell gebruiken natuurlijk.![]()